Karoline
Fra : Henrik Davidsen

Dato : 24-06-07 09:19

Halløjsa,

Der er vel som sædvanligt en masse der tager til Karoline ved
Lillebæltsbroen i dag? Det er jo sidste søndag i måneden :)

/Sjang

Fra : Thomas Jensen

Dato : 24-06-07 09:20

> Der er vel som sædvanligt en masse der tager til Karoline ved
> Lillebæltsbroen i dag? Det er jo sidste søndag i måneden :)

er ved at samle klubben, nu ser vi hvor mange der ikke kan fordi heksen tog
deres søvn med til bloksbjerg

Thomas Jensen
Kawasaki ZX9R ´98 & DT125 ´88
http://dfmc.dk/?id=11
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=3099

Fra : Kim Olsen

Dato : 24-06-07 10:10

Kinojserklubben kommer i hvert fald!

kan desværre ikke selv deltage

hilsen
Kim Olsen
www.kims.pahn.dk
kinojserklubmedlem 107

Fra : Flerbrugermaskine

Dato : 24-06-07 12:13

"Henrik Davidsen" <none@none.dk> skrev i en meddelelse
> Halløjsa,
>
> Der er vel som sædvanligt en masse der tager til Karoline ved
> Lillebæltsbroen i dag? Det er jo sidste søndag i måneden :)
>
> /Sjang

Ja gid man kunne.
Jeg sidder på arbejde her på en højhellig søndag.. suk :)