En lille bunke grus i et sving
Fra : Peter B

Dato : 22-06-07 17:06

- & så var jeg altså nede & ligge.
Udramatisk og med 'næsten' fuld kontrol.

Men, tanken på min gamle Honda har fået et skrab, der nok mest af alt må
karakteriseres som en bule.
Øv, hvad gør man så?
Skal jeg leve med det, eller skal jeg omlakere hele stadset som jeg egentlig
har lyst til. Den var &så blevet noget mat.
Skal jeg så finde en brugt tank uden buler, eller kan man finde en lakerer
der kan spartle ud med lidt polyfilla?
Hvad med stafferinger - skal man glemme dem når man omlakerer. Det kunne
ellers være flot med nye...
Kender nogen en lak-mand omkring Århus

/peter

Fra : tp

Dato : 22-06-07 17:10

> [...]
> Skal jeg leve med det, eller skal jeg omlakere hele stadset som jeg
> egentlig har lyst til. Den var &så blevet noget mat.

Tjae, det hjælper jo nok den dag den skal sælges. Jeg fik et tilbud fra den
lokale for sådan en ting - 5000kr hvis jeg kom med delene løst.. Der
sluttede min plan så...

> Skal jeg så finde en brugt tank uden buler, eller kan man finde en lakerer
> der kan spartle ud med lidt polyfilla?

Jeg ved ikke hvad der står på en polyfilla embl, men jeg er RET sikker på at
det ikke dækker dens brugsområde 2 komponent glasfiberspartel el.l. er
et bedre bud...

> Hvad med stafferinger - skal man glemme dem når man omlakerer. Det kunne
> ellers være flot med nye...

Det er reservedele ligesom alt andet, og er den for gammel, kan en
skiltemager klare det...

> Kender nogen en lak-mand omkring Århus

ja, men ikke nogen billig :-/

Fra : MKS - 74

Dato : 22-06-07 17:14

On Fri, 22 Jun 2007 18:05:43 +0200, "Peter B" <peter@b.dk> wrote:

>Men, tanken på min gamle Honda har fået et skrab, der nok mest af alt må
>karakteriseres som en bule.
>Øv, hvad gør man så?

Hvilken Honda er det? Er det udbredt model kan løsningen faktisk tit
hedde ny (brugt) tank på eBay, jeg har før købt tanke i flot org.
lakering for ca. 500,-, det kommer man ikke langt for hvis der skal
males og bagefter org. stafferinger (der som regel er stjernedyre).

--
-Michael
Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på: