Halvarsson tøj
Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 21-06-07 20:15

Er der en der kender en forhandler af Halvarsson motorcykeltøj?
Evt. hvem der importerer til DK?
Hilsen Matthias

Fra : Henrik Davidsen

Dato : 21-06-07 20:23

> Er der en der kender en forhandler af Halvarsson motorcykeltøj?

Ry MC forhandler Halvarsson. www.rymc.dk

/Sjang

Fra : Niels Pein

Dato : 21-06-07 22:21

"Matthias H Matthiessen" skrev ...
> Er der en der kender en forhandler af Halvarsson motorcykeltøj?
> Evt. hvem der importerer til DK?

Jeg købte engang en Halvarsson dragt hos Special MC i Ålborg, men om de
stadig forhandler det mærke ved jeg ikke.
--
Mvh. Niels
TransAlp

Fra : Troels Jensen

Dato : 22-06-07 21:22

"Matthias H Matthiessen" <matthiessenSLET@dioder.dk> skrev i en meddelelse
> Er der en der kender en forhandler af Halvarsson motorcykeltøj?
> Evt. hvem der importerer til DK?
> Hilsen Matthias

Hvis du er frisk på en lille tur til Sydsverige, så kan jeg godt anvise dig
en forhandler (hvor du jo så også får 20 % kursrabat)

--
Troels
CBR 1100XX

Fra : Steen Syrak

Dato : 23-06-07 15:16

Brunn Larsen i Odense har det
mvh Steen

Fra : Svend Augsburg

Dato : 24-06-07 19:18

Matthias H Matthiessen <matthiessenSLET@dioder.dk> skrev:
>Er der en der kender en forhandler af Halvarsson motorcykeltøj?
>Evt. hvem der importerer til DK?
>Hilsen Matthias

MC-Huset i Malmø... Og så har de det hele....