Min næste mc
Fra : Jim Andersen

Dato : 21-06-07 09:06

Fra : jshansen

Dato : 21-06-07 11:51

On 21 Jun., 10:05, "Jim Andersen" <jba...@politiSLET.dk.invalid>
wrote:
> Det skal være den her:
>
> http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/film/article311107.ece
>
> /jim

Jeg tror sgu' ikke den er noget værd på de små sjove veje.

Prøv at se de flade dæk ...

/Jan

Fra : HC

Dato : 21-06-07 11:59

jshansen wrote:

> Jeg tror sgu' ikke den er noget værd på de små sjove veje.
> Prøv at se de flade dæk ...

Batman kører *kun* ligeud - men hurtigt! :)

--
Keep the rubber side down and the shiny side up!
Honda CB1300 ABS 2005

Fra : Jim Andersen

Dato : 22-06-07 08:18

HC wrote:

> Batman kører *kun* ligeud - men hurtigt! :)

Han har da sit "anker", lissom på batmobilen, som han kaster rundt om en
lygtepæl og så swooosh er han drejet om hjørnet!

/jim

Fra : jshansen

Dato : 21-06-07 15:28

On 21 Jun., 12:59, HC <h...@saustrup.net> wrote:

> Batman kører *kun* ligeud - men hurtigt! :)
>
> --
> Keep the rubber side down and the shiny side up!
> Honda CB1300 ABS 2005

Så fanger han mig fan'me aldrig
/jan