| 
					
							
        
    
        
						
			 | 
			
			
					    
					
        
         
          
         
	
            | 2007 Supersport Comparison Fra : MKS - 74 | 
  Dato :  20-06-07 00:11 |  
  |   |   |   
            
        
 
            
         
           "J.C.Kløve" (20-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : "J.C.Kløve" | 
  Dato :  20-06-07 05:55 |  
  |   |   |   
            
        
 
            
         
           MKS - 74 (20-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : MKS - 74 | 
  Dato :  20-06-07 09:03 |  
  |  
 
            On Wed, 20 Jun 2007 06:55:14 +0200, "J.C.Kløve" <jck@aats.dk> wrote:
 >MKS linker til en test hvor Honda vinder   
Hæ-hæ -Tosse, som sædvanlig har du ikke fattet en brik af det hele,
 det vigtige er naturligvis ikke hvem som vinder, men hvem der kommer
 sidst ik', og så har de endda været overvenlige mod den
 stakkels nr. sjok   .
 -- 
 -Michael
 Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:
 http://cbr600.dyndns.dk/
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            JHR (20-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : JHR | 
  Dato :  20-06-07 14:04 |  
  |  
 
            Hæ hæ, Du er dog utrolig...den absolut eneste der har en klinisk 
 Suzuki-fobi.
 Hvad med alle de tests hvor GSXR 750 får betegnelsen som Verdens bedste 
 sportsmaskine. Eller hvor GSXR 1000 gang på gang tæver alle de andre. Den 
 sidste jeg så fik Honda Fireblade sidstepladsen og blev beskrevet som 
 kedelig
 "MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> skrev i en meddelelse 
 news:qnnh73tu1p4joabgp90ciajpnb8stmn8j2@4ax.com...
 > On Wed, 20 Jun 2007 06:55:14 +0200, "J.C.Kløve" <jck@aats.dk> wrote:
 >
 >>MKS linker til en test hvor Honda vinder   
>
 > Hæ-hæ -Tosse, som sædvanlig har du ikke fattet en brik af det hele,
 > det vigtige er naturligvis ikke hvem som vinder, men hvem der kommer
 > sidst ik', og så har de endda været overvenlige mod den
 > stakkels nr. sjok   .
 >
 > -- 
 > -Michael
 > Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:
 >  http://cbr600.dyndns.dk/ 
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             MKS - 74 (20-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : MKS - 74 | 
  Dato :  20-06-07 14:32 |  
  |  
 
            On Wed, 20 Jun 2007 15:03:38 +0200, "JHR"
 <j_haveFJERNDETTE@post3.tele.dk> wrote:
 >Hæ hæ, Du er dog utrolig...den absolut eneste der har en klinisk 
 >Suzuki-fobi.
 Klinisk Sutte-fobi? Kender du betydningen af begreberne klinisk og
 fobi?   
>Hvad med alle de tests hvor GSXR 750 får betegnelsen som Verdens bedste 
 >sportsmaskine. Eller hvor GSXR 1000 gang på gang tæver alle de andre. 
 _Du_ poster bare links til _det_du_ synes du har lyst til...._bidrag_
 endelig med noget, hvis du mener du kan og føler for det.  Forvent
 ikke at andre og da helt særligt ikke jeg, gør det for dig   .
 Der blev postet link til denne 2007-shootout, fordi den ligger frit
 online i modsætning til mange andre, som man også kunne ha' valgt (og
 som _virkelig_ slagger Skrammelsukien, hvis det alene var formålet),
 men som er belagt med copyright.
 Personligt er jeg ikke specielt imponeret af/enig i denne test, andre
 kan jo så selv danne sig deres eget indtryk....
 Måske du også lige skulle tage et kig forbi -  http://www.usenet.dk/
-- 
 -Michael
 Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:
 http://cbr600.dyndns.dk/
            
             |   |   
            
        
 
            
         
              JHR (20-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : JHR | 
  Dato :  20-06-07 16:31 |  
  |   
            
"MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> skrev i en meddelelse 
 news:uu9i735qrb261gam0r695280h890srkgl0@4ax.com...
 > Klinisk Sutte-fobi? Kender du betydningen af begreberne klinisk og
 > fobi?   
Prøv at være lidt mere arrogant, tsk tsk...
 > _Du_ poster bare links til _det_du_ synes du har lyst til...._bidrag_
 > endelig med noget, hvis du mener du kan og føler for det.  Forvent
 > ikke at andre og da helt særligt ikke jeg, gør det for dig   .
 >
 Smut ned i den lokale kiosk og køb et par af de internationale 
 motorcykelblade, så bliver du lidt klogere. Det skader nok ikke...
 > Måske du også lige skulle tage et kig forbi -  http://www.usenet.dk/
Ser jeg ingen grund til, men måske skulle du.
            
              |   |   
            
        
 
            
         
               MKS - 74 (20-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : MKS - 74 | 
  Dato :  20-06-07 17:47 |  
  |  
 
            On Wed, 20 Jun 2007 17:30:50 +0200, "JHR"
 <j_haveFJERNDETTE@post3.tele.dk> wrote:
 >Smut ned i den lokale kiosk og køb et par af de internationale 
 >motorcykelblade
 Det var ikke mig der efterspurgte det vel? Vil ha' den slags med og
 savner det så post det gerne, også gerne nogle, der er relevante for
 denne her test. 
 (Iøvrigt postede jeg også links fra lanceringen af 2007-Gixxeren)
 Altså, du bidrager jo ikke med ret meget, udover når du bliver sur
 over Sutte-bashing...Vel Jeppe?
 >Ser jeg ingen grund til, men måske skulle du.
 Men du gjorde det vist alliwl - Eller kunne du i virkeligheden godt,
 men var for doven (eller bare i TILT-mode    )?
 -- 
 -Michael
 Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:
 http://cbr600.dyndns.dk/
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                Jens Meldgaard (20-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jens Meldgaard | 
  Dato :  20-06-07 19:22 |  
  |   
            
"MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> skrev i en meddelelse 
 news:2pli73dmbd15dg46jlags9cscr1klmujfb@4ax.com...
 > On Wed, 20 Jun 2007 17:30:50 +0200, "JHR"
 > <j_haveFJERNDETTE@post3.tele.dk> wrote:
 > Altså, du bidrager jo ikke med ret meget, udover når du bliver sur
 > over Sutte-bashing...Vel Jeppe?
 Hej Michael
 Dig er der vist ingen der bliver sur på. Det kan man jo næsten
 ikke tillade sig.
 Lidt ondt af dig, kan man ha´.
 Det er jo lige meget om det virker, eller koster spidsen af en
 rumraket, der skal fa´me stå HONDA på tanken for at det
 virker og står der Suzuki så er det noget lort.
 Jeg har haft:
 1 Moto Guzzi
 4 Yamaha
 4 Honda
 8 Suzuki
 Min første Yamaha var noget bras,
 garanteret pga. den traktor mekaniker jeg købte den af.
 Guzzien blev slidt op alt for hurtigt: dårlige foringer.
 Ellers har der kun været småting i vejen, og dét hvad
 enten der har stået det ene eller andet på tanken.
 Der er ikke noget værre end mærke fanatikere.
 mvh Jens
 Sydals
 >
 > -Michael
 > Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:
 >  http://cbr600.dyndns.dk/ 
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                 MKS - 74 (20-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : MKS - 74 | 
  Dato :  20-06-07 19:41 |  
  |  
 
            On Wed, 20 Jun 2007 20:22:27 +0200, "Jens Meldgaard"
 <dsl333271@vip.cybercity.dk> wrote:
 >Dig er der vist ingen der bliver sur på. Det kan man jo næsten
 >ikke tillade sig.
 Ork jow - Hvorfor ikke? Når Sutte-ejere går i tilt, forstår jeg det
 skam udmærket...No problem.
 >Lidt ondt af dig, kan man ha´.
 Tak   .
 >Det er jo lige meget om det virker, eller koster spidsen af en
 >rumraket, der skal fa´me stå HONDA på tanken for at det
 >virker
 Really-really?
 (Find gerne nogle citater, der understøtter det...   ).
 > og står der Suzuki så er det noget lort.
 Hvis du siger det, er jeg villig til at acceptere det uden
 videre...  .
 -- 
 -Michael
 Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:
 http://cbr600.dyndns.dk/
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                  "J.C.Kløve" (20-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : "J.C.Kløve" | 
  Dato :  20-06-07 20:15 |  
  |  
 
            MKS - 74 skrev:
 > On Wed, 20 Jun 2007 20:22:27 +0200, "Jens Meldgaard"
 > <dsl333271@vip.cybercity.dk> wrote:
 > 
 > Really-really?
 > 
 > (Find gerne nogle citater, der understøtter det...   ).
 > 
 Det bliver jo vanskeligt, al den stund du sikrer dig at dine skriblerier 
 ikke overlever mere end 6 dage på nettet, med mindre man som 
 usenetbruger sikrer sig at gemme alle indlæg lokalt - og selv om jeg 
 finder det interessant at udveksle synspunkter med dig om race, er det 
 ikke så interessant et jeg vil gemme indlæg flere år tilbage   
Men det ved du jo....
 -- 
 Dun@nt
 1K, SFau-R, White Gold
 http://www.dfmc.dk/?id=223  - DMCN# 745 - DMC - MCTC
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                   MKS - 74 (20-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : MKS - 74 | 
  Dato :  20-06-07 20:32 |  
  |  
 
            On Wed, 20 Jun 2007 21:15:12 +0200, "J.C.Kløve" <jck@aats.dk> wrote:
 >Det bliver jo vanskeligt, al den stund du sikrer dig at dine skriblerier 
 >ikke overlever mere end 6 dage på nettet
 Nej - Det gør jeg ikke...
 Det kan man ikke sikre sig, der er flere steder at finde mine indlæg
 på nettet - Og iøvrigt bruger jeg ikke X-No-Archive mere (af samme
 årsag) og har ikke gjort i flere mdr, så der skulle være masser af
 muligheder...
 -- 
 -Michael
 Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:
 http://cbr600.dyndns.dk/
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                    "J.C.Kløve" (20-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : "J.C.Kløve" | 
  Dato :  20-06-07 20:42 |  
  |  
 
            MKS - 74 skrev:
 > On Wed, 20 Jun 2007 21:15:12 +0200, "J.C.Kløve" <jck@aats.dk> wrote:
 > 
 >> Det bliver jo vanskeligt, al den stund du sikrer dig at dine skriblerier 
 >> ikke overlever mere end 6 dage på nettet
 > 
 > Nej - Det gør jeg ikke...
 > 
 > Det kan man ikke sikre sig, der er flere steder at finde mine indlæg
 > på nettet - Og iøvrigt bruger jeg ikke X-No-Archive mere (af samme
 > årsag) og har ikke gjort i flere mdr, så der skulle være masser af
 > muligheder...
 > 
 hey! positiv overrsakelse   
Nu vil du sgu stå ved hvad du skriverier   
Jeg vil nu overlade til Jans at finde de citater, nu det var ham der 
 udfordrede dig   
(men det er nu nok også muligt    ahem du skriver jo så meget   )
 -- 
 Dun@nt -
 1K, SFau-R, White Gold
 http://www.dfmc.dk/?id=223  - DMCN# 745 - DMC - MCTC
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                     MKS - 74 (20-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : MKS - 74 | 
  Dato :  20-06-07 20:45 |  
  |  
 
            On Wed, 20 Jun 2007 21:41:54 +0200, "J.C.Kløve" <jck@aats.dk> wrote:
 >(men det er nu nok også muligt   
Såfremt det _er_ tilfældet, skulle der være masser af indlæg at vælge
 imellem ja...
 > ahem du skriver jo så meget   )
 Ja nemlig ja, og dem der ikke kan tåle det eller bare dele af det, er
 jo yderst velkommen til at springe det over   .
 -- 
 -Michael
 Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:
 http://cbr600.dyndns.dk/
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Frodo Nifinger (21-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Frodo Nifinger | 
  Dato :  21-06-07 12:41 |  
  |   
            
"MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> skrev i en meddelelse 
 news:qnnh73tu1p4joabgp90ciajpnb8stmn8j2@4ax.com...
 > On Wed, 20 Jun 2007 06:55:14 +0200, "J.C.Kløve" <jck@aats.dk> wrote:
 >
 >>MKS linker til en test hvor Honda vinder   
>
 > Hæ-hæ -Tosse, som sædvanlig har du ikke fattet en brik af det hele,
 > det vigtige er naturligvis ikke hvem som vinder, men hvem der kommer
 > sidst ik', og så har de endda været overvenlige mod den
 > stakkels nr. sjok   .
 >
 Nu er jeg ikke den typiske læser i denne gruppe - mest fordi jeg ikke selv 
 kører motorcykel.
 Jeg fotograferer dem bare   
Men hvori består din aversion imod Suzuki motorcykler?
 Jeg husker i tidernes morgen at have kørt kørelærerens GS400 på bane, og den 
 var jeg da helt pjattet med i forhold til Honda CB F400 - Men det var nok 
 bare mig og mangel på erfaring, og det var engang i firserne   
Kigger vi på banekørsel i Danmark, så er Kim Phillip temmelig suveræn i 
 Superstock 600 især i MC-600 Challenge, hvor han i finalen forrige søndag 
 slog et gevaldigt hul ned til Allan Howard og i forgående løb ned til Steven 
 Tirsgaard, begge Yamaha R6. Fik jeg nævnt, at Kim Phillip kører Suzuki?
 Umiddelbart har jeg svært ved at bashe nogen af de 4 store japanere, da alle 
 virker temmeligt kompetente, der alle kan smide en maskine på markedet, der 
 ryster segmentet en tid.
 Men de skal i hvert fald ikke vende ryggen til Triumph, hvor Daytona'en 
 hurtigt er ved at blive en af de allermest populære maskiner i 600 ccm 
 klassen. Og så gør det jo ikke noget, at den tilmed er ret køn at se på.   
Mvh
 -- 
 Jesper Nielsen
 aka
 Frodo Nifinger
 www.frodonifinger.dk 
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             MKS - 74 (21-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : MKS - 74 | 
  Dato :  21-06-07 14:03 |  
  |  
 
            On Thu, 21 Jun 2007 13:40:46 +0200, "Frodo Nifinger"
 <jni@GIRAFtdcadsl.dk> wrote:
 >Men hvori består din aversion imod Suzuki motorcykler?
 Nemlig ja, aversion (og ikke fobi som nogen mener). Den stammer fra
 min samlede erfaring med mærket over ca. 10 år (og ja jeg har skam
 også haft nogle selv), og sammenlignet med hvad jeg ellers kan få,
 anser jeg det helt generelt (nu såvel som før), med nogle få
 undtagelser, for et ringere produkt for de(t) segment(er) der
 interesserer mig  - That simple actually...Egentlig ikke noget
 specielt mærkeligt i det. Det underlige er nok mere de stærke følelser
 det kan fremprovokere hos nogle - Man kan kalde deres kone en grim ko
 og sparke deres hund uden at de reagerer, men hvis man "generer" den
 cykel/det mærke de har valgt, er det en dødelig fornærmelse, folk der
 hvilede lidt mere i sig selv og var lidt mere sikre i deres "tro",
 ville antagelig være nærmest indifferente overfor den slags, I know I
 am   ...
 > Fik jeg nævnt, at Kim Phillip kører Suzuki?
 Det behøver du såmænd ikke, jeg kender skam godt Kim, såvel som
 national og international RR og de betingelser der knytter sig til
 begge dele   . Man vil nemt kunne finde andre og noget større
 nationale serier, hvor billedet er et ganske andet.
 _Men_nu_ er det her jo mest tænkt som en gadetest for gadecykler som
 det rettelig er, og ikke RR. Hvis cyklerne sættes maksimalt op til RR
 efter WSS-reglementet på højeste niveau, har Sutte ikke haft meget at
 skulle ha' sagt i 600-klassen i temmelig lang tid, og ligger da også
 aktuelt dårligst placeret af de 4 cykler nævnt i denne test, jeg kan
 dårligt huske, hvornår de sidst har haft en sejr. 
 Samme i de fleste andre klasser, når man ser på højt niveau, selv den
 (af nogle    så højt estimerede gixxer1000   , "lammetæver" i hvert
 fald ingen i RR-trim i WSBK atuelt. Dog skal det siges, at de på
 aller-aller højeste niveau i MotoGP omsider, efter meget-meget lang
 tid i den tunge ende, har fået noget skruet sammen, der i det mindste
 ikke er til grin....Så hvem ved   .
 Men lidt et sidespor, her er det jo 600cc gadecykler der er tale om og
 de 4 JP-cyklers indbyrdes forhold, jeg tror ikke jeg endnu har set en
 test for 2007, der ikke havde Sutten i bund, og jeg kan faktisk
 dårligt huske at den nogensinde har vundet en 600-shootout gennem
 årene af dem jeg har set - Om man så hellere vil ha' andre cykler der
 ikke tilhører 600cc-klassen, som f.eks Daytona 675'eren eller
 Gixxer750'eren eller hvad man nu ellers kan få og anser dem for at
 være bedre gadecykler, pænere eller whatever må være op til den
 enkelte, men dette er en 600-cc test blandt de 4 japanere, hvilket man
 nok gør klogt i at huske, når/hvis der skal konkluderes noget som
 helst   .
 EOD - On my part....
 -- 
 -Michael
 Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:
 http://cbr600.dyndns.dk/
            
             |   |   
            
        
 
            
         
              Armand (21-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Armand | 
  Dato :  21-06-07 16:36 |  
  |   
            
 "MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> skrev i en meddelelse 
 news:5otk73t4qjkltoplokh8q9m2mio9r1moim@4ax.com...
 >
 > ................ Om man så hellere vil ha' andre cykler der
 > ikke tilhører 600cc-klassen, som f.eks Daytona 675'eren eller
 > Gixxer750'eren eller hvad man nu ellers kan få og anser dem for at
 > være bedre gadecykler,
 >
 Det kommer lidt an på hvilket klassement man skelner efter!
 SAåvel den trecylindrede 675, som 750-V2'ere hører strengt taget sammen med 
 600/4 jvf. FIM's klassement!
 
 Og skal det ikke være dikteret af FIM, hvem lukkede så hidtil Kawa635 ind i 
 folden, og hvorfor??
 
 -- 
 Armand.
 (der ellers ikke bryder sig om klasse-udbrydere á 635'eren og 675'eren 
 (endsige da Opel sprængte den "klassiske" GTi (1,6) med en 1,8'er og derved 
 lukkede op for godteposen) 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
              Morten Dahl (21-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Morten Dahl | 
  Dato :  21-06-07 23:14 |  
  |   
            
 "MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> wrote in message 
 news:5otk73t4qjkltoplokh8q9m2mio9r1moim@4ax.com...
 > On Thu, 21 Jun 2007 13:40:46 +0200, "Frodo Nifinger"
 > <jni@GIRAFtdcadsl.dk> wrote:
 >
 >>Men hvori består din aversion imod Suzuki motorcykler?
 >
 > Nemlig ja, aversion (og ikke fobi som nogen mener). Den stammer fra
 > min samlede erfaring med mærket over ca. 10 år (og ja jeg har skam
 > også haft nogle selv), og sammenlignet med hvad jeg ellers kan få,
 > anser jeg det helt generelt (nu såvel som før), med nogle få
 > undtagelser, for et ringere produkt for de(t) segment(er) der
 > interesserer mig  -
 
 Nu ligger din erfaring med såvel Suzuki, som andre mærker jo himmelvidt fra 
 denne såvel andre test´s som du linker til, og danner dine meninger på 
 baggrund af.
 
 Du har jo på intet tidspunkt haft en af den nye modeller vel Michael 
 (correct me if im wrong) så i bund og grund virker det bare patetisk på mig 
 at du kan kommentere og slagte en given ny model.
 
 For den 20min prøvetur du har kunne tigge dig til på en Honda (gud forbyde 
 du rent faktisk prøvede andet) giver dig sku ikke et retvisende indtryk af 
 køreegenskaberne, og i din !ræserkarriere", der var det nok ikke så meget 
 holdbarheden af din Suzuki motor der var problemet, som dine evner på banen.
 
 Disse maskiner, uanset mærke, er idag så gode, at ingen, selv med meget 
 baneerfaring, vil kunne udnytte dem til fulde i trafikken. og derfor er 
 forskellene i sådanne tests egentlig ligegyldige for 99% af målgruppen, 
 eftersom det er her de skal bruges.
 
 Der er det et spørgsmål om komfort, og personlig præference. Og forhåbentlig 
 har du ikke nogen drøm om at blive motorjournalist, for dine præferencer, er 
 jo erstattet af tvangstanker.
 
 Problemet ligger nok nærmere i, at du får kørt alt for lidt, og derfor har 
 for meget tid at slå ihjel bag computerskærmen..
 
 Dette er første og sidste gang i mange år jeg gider spilde tid på at 
 kommenter disse maniske udfald du har mod produkter, du absolut ingen 
 praktisk erfaring har for at udtale dig om.
 
 Nej kunne du for en enkelt gang skyld komme med en HandsOn "test" eller 
 erfaring med en motorcykel, istedetfor at linke til de store magasiners 
 tests ville det have en hel anden interesse.
 
 Nogen gange er de sjoveste erfaringer dem man gør sig, dem man får når man 
 kommer med et åbent sind..
 
 -
 Morten Dahl 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
               MKS - 74 (22-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : MKS - 74 | 
  Dato :  22-06-07 00:10 |  
  |  
 
            On Fri, 22 Jun 2007 00:14:28 +0200, "Morten Dahl"
 <Morten@dahl.mail.XX> wrote:
 >Dette er første
 Næh, det er det vist ikke   .
 > og sidste gang i mange år jeg gider
 Ok godt så - forhåbentlig kom du så også af med det du havde behov for
 i denne sidste kommentar, og skulle det ikke være tilfældet foreslår
 jeg brugen af kill-filteret,, eller det blinde øje (det sidste bruger
 jeg selv tit    - For jeg vil naturligvis fortsætte med poste det
 _jeg_ føler for og mener,(og andet er det absolut heller ikke, en
 _mening_ blandt mange, som jeg utallige gange har pointeret, derfor er
 det ret morsomt, når de kan evokere så stor vrede fra sure
 Sutte-tilhængere som f.eks dig Morten), helt uafhængigt af hvad du
 mener du kan eller ikke kan bruge det til ...akkurat som du gør med
 dine  indlæg   .
 Udover dette principielle - Iøvrigt ingen kommentarer til resten af
 dit  indlæg og antagelser om både det ene og andet (some real - some
 not ), det behøver det vel egentlig heller ikke...
 Formålet er dog mig en smule for transparent, men igen enhver har ret
 til _deres_ mening/opfattelse og _jeg_ har aldrig haft et problem med
 at folk udtrykker deres   . 
 Good night and good luck.....
 -- 
 -Michael
 Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:
 http://cbr600.dyndns.dk/
            
             |   |   
            
        
 
            
         
               Mikkel Hansen (22-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Mikkel Hansen | 
  Dato :  22-06-07 09:23 |  
  |  
 
            Morten Dahl wrote:
 > For den 20min prøvetur du har kunne tigge dig til på en Honda (gud forbyde 
 > du rent faktisk prøvede andet) giver dig sku ikke et retvisende indtryk af 
 > køreegenskaberne, og i din !ræserkarriere", der var det nok ikke så meget 
 > holdbarheden af din Suzuki motor der var problemet, som dine evner på banen.
 Hold kæft der er mange narrøve herinde. Michael poster med jævne 
 mellemrum links til alle mulige interessante mc sportsrelaterede 
 artikler. Og så, gud forbyde det poster han en test hvor honda vinder 
 (selvom det, som der er skrevet i testen, er utroligt tæt løb) og straks 
 kommer "Dun@nt" med det første angreb. Resten følger efter som en flok 
 forvirrede høns.
 Ovenstående personlige angreb er da kronen på værket over barnlige 
 reaktioner. Buuhuuu, mit mærke kom ikke på førstepladsen i en test på 
 INTERNETTET, raaarg nerd rage ahoy!
  > [snip resten af undskyldninger for at et mærke ikke vinder over
  > et andet i en specifik test + flere latterlige personlige angreb]
 Hvis i ikke kan læse engelsk forstår jeg godt forvirringen, men ellers 
 burde det være ret let at læse hvad de 4 skribenter skriver om deres 
 bevæggrunde for at bedømme de 4 anmeldte maskiner som de nu engang gør. 
 Jeg kan godt li din logik om at 'ingen kan bruge maskinen 100% så testen 
 er ligegyldig'. Det logiske skridt er at vi alle kører puch maxi, for så 
 kan vi måske presse maskinen til det yderste uden for banen. Luk Ferrari 
 fabrikkerne. Luk næbbet.
 "If your 600cc sport bike of choice will be used primarily (perhaps even 
 exclusively) on the street, we have here some nutritious food for 
 thought [...]"
 Jeps, Michael synes Honda laver kvalitetsmotorcykler, det samme gør jeg, 
 men jeg tror ikke der er grund til bekymring - der er rigeligt med folk 
 der kommer med en barnlig anti-honda knee-jerk reaktion når mærkets 
 kvaliteter prises. Eller måske er det en anti-michael reaktion, hvilket 
 blot er endnu mere sørgeligt siden han, ret åbenlyst, er en af de større 
 værdier ved denne nyhedsgruppe - langt mere end dem der angriber ham.
 Så prøv lige at trække vejret dybt før i poster, oh kære pøbel.
 -- 
 Mikkel Hansen » CBR600F4 »  http://dfmc.dk/444
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                MKS - 74 (22-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : MKS - 74 | 
  Dato :  22-06-07 12:07 |  
  |  
 
            On Fri, 22 Jun 2007 10:23:13 +0200, Mikkel Hansen <mikkel@hansen.net>
 wrote:
 > Eller måske er det en anti-michael reaktion
 Deet gas, jeg kan ta' det ...or not   .
 Det jeg bare ikke helt forstår    er - Såfremt man ikke kan bruge et
 eller andet (som Morten f.eks er eksponent for), ikke bare springer
 det over, eller såfremt man er uenig eller finder et eller andet
 tendentiøst (Honda-biased eller hvad det nu måtte være), så ikke
 poster sine egne modargumenter, f.eks i form af tests eller andet. 
 Istedet bliver man bare sur (naturligt nok i lille Dannevang =
 Suzukiland), regredierer og sætter sig hen i et hjørne og mumler at
 han er også bare en stakkels idiot og vist forøvrigt også både dum og
 grim    - Well det kan meget vel være, men det forhindrer jo ligesom
 ikke, at man også forsøger lidt mere konstruktivt at forholde sig til
 det _faktuelle_ indhold   ....Put up or shut up
 De gange jeg selv før har lagt egen server til en test, har det været
 ganske overvældende (typisk DL 3-600 gange) med interessen. Så man må
 vel formode, at den slags vitterlig _ har_ en interesse for ganske
 mange....At nogle så giver udtryk for at de ikke kan bruge det til en
 *skid* og hellere vil ha' noget andet (som jeg bestemt ikke har tænkt
 mig at levere), må jeg så lære at leve med, konsensus har aldrig været
 mit endemål.
 That's about it (finally)...or do we have any more takers?   .
 BTW Mikkel - Thank you   .
 -- 
 -Michael
 Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:
 http://cbr600.dyndns.dk/
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                "J.C.Kløve" (22-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : "J.C.Kløve" | 
  Dato :  22-06-07 13:31 |  
  |  
 
            Mikkel Hansen skrev:
 > Morten Dahl wrote:
 > Hold kæft der er mange narrøve herinde. Michael poster med jævne 
 > mellemrum links til alle mulige interessante mc sportsrelaterede 
 > artikler. Og så, gud forbyde det poster han en test hvor honda vinder 
 > (selvom det, som der er skrevet i testen, er utroligt tæt løb) og straks 
 > kommer "Dun@nt" med det første angreb. Resten følger efter som en flok 
 > forvirrede høns.
 > Ovenstående personlige angreb er da kronen på værket over barnlige 
 > reaktioner. Buuhuuu, mit mærke kom ikke på førstepladsen i en test på 
 > INTERNETTET, raaarg nerd rage ahoy!
 > 
 Nu nævner du så lige mig her.... Så er jeg vil nød ti at svarre :-/
 Du laver nogle antagelse som jeg vil anfægte!
 At jeg skulle angribe Michael, må siges at være noget vrøvl!
 Jeg _driller_ Michael, velvidende at han har visse (for ikke at sige 
 markante) præferencer for Honda, og at han notorisk "nedgør" Suzuki. (Og 
 så kan vi jo med det sidste som udgangspunkt diskutere om det er 
 pæn-høflig-venlig-PC opførsel - men det er denne post uvedkommende) Det 
 er jeg overbevist om at Michael forstår, og lever fint med.!
 Du antager at jeg skulle være særskildt Suzuki-fan, al den stund jeg har 
 Suzuki - forkert, jeg har haft Yamaha, og er i markedet for at finde en 
 CBR600 - så præferencer for en af japanerne har jeg ihvertfald ikke.
 Det efterlader mig med konklussion at der kun er een Narrerøv - Dig!
 EOD
 -- 
 Dun@nt
 1K, SFau-R, White Gold
 http://www.dfmc.dk/?id=223  - DMCN# 745 - DMC - MCTC
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                 MKS - 74 (22-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : MKS - 74 | 
  Dato :  22-06-07 14:02 |  
  |  
 
            On Fri, 22 Jun 2007 14:30:53 +0200, "J.C.Kløve" <jck@aats.dk> wrote:
 >At jeg skulle angribe Michael, må siges at være noget vrøvl!
 >Jeg _driller_ Michael
 Du har lov at forsøge   .
 > Det 
 >er jeg overbevist om at Michael forstår, og lever fint med.!
 Jow-jow, du fik jo også et svar der i seriøsiet ganske svarede til dit
 indlæg, desværre var der jo en del der tog det gravalvorligt på trods
 af smileys und alles og så gik proppen først virkelig af (nogle folks
 indebrændthed).   
-- 
 -Michael
 Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:
 http://cbr600.dyndns.dk/
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                 Mikkel Hansen (22-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Mikkel Hansen | 
  Dato :  22-06-07 15:52 |  
  |  
 
            J.C.Kløve wrote:
 > Nu nævner du så lige mig her.... Så er jeg vil nød ti at svarre :-/
 > Du laver nogle antagelse som jeg vil anfægte!
 > 
 > At jeg skulle angribe Michael, må siges at være noget vrøvl!
 Hvad jeg skrev var at du startede. Smileys eller ej (hvad tjener de 
 andet end man kan frasige sine tidligere statements som ironi hvis det 
 er belejligt?). Og resten fulgte efter. Det passer vist meget fint.
 M.h.t. "personlige angreb" var det rettet mod Morten Dahl, som min post 
 også svarer på.
 > Det efterlader mig med konklussion at der kun er een Narrerøv - Dig!
 > EOD
 Ah, så det er dig der bestemmer hvornår noget er EOD nu? Er du en slags 
 internet superman? Måske jeg skulle begynde at skrive QED efter mine 
 indlæg for at besegle deres endegyldige sandhed.
 Men altså, jeg er også indstillet på at begrave stridsøksen, jeg er 
 tilfreds med mine pointer   
-- 
 Mikkel Hansen » CBR600F4 »  http://dfmc.dk/444
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                 Ukendt (22-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ukendt | 
  Dato :  22-06-07 18:34 |  
  |   |   |   
            
        
 
            
         
                  "J.C.Kløve" (22-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : "J.C.Kløve" | 
  Dato :  22-06-07 21:11 |  
  |  
 
            Orla Pedersen skrev:
 > On Fri, 22 Jun 2007 14:30:53 +0200, "J.C.Kløve" wrote:
 > 
 >> og er i markedet for at finde en 
 >> CBR600 - 
 > 
 > En Hånda ??! Du skal da ha' en F800S til det pjat    Eller hva' mæ' en
 > mini SV ?   
> 
 Mjarghraaa, jeg har kik på dels nogle Honda, og nogle Kawa, samt et par 
 enkelte Gixxere, alle 600, det er det der er i markedet som jeg kan 
 finde skillinger til - men de fleste står i UK - og jeg har ikke lige 
 løst gåden med at få den slæbt til Dk (der er ofte en fandens masse 
 stumper med :-/) - Men jeg leder og byder på hvad jeg lige finder, så må 
 evt. problemer jo løses som de opstår - regner med at SV'eren lige når 
 på track en enkelt gang mere   
-- 
 Dun@nt
 1K, SFau-R, White Gold
 http://www.dfmc.dk/?id=223  - DMCN# 745 - DMC - MCTC
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                   MKS - 74 (22-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : MKS - 74 | 
  Dato :  22-06-07 21:19 |  
  |  
 
            On Fri, 22 Jun 2007 22:10:43 +0200, "J.C.Kløve" <jck@aats.dk> wrote:
 >- Men jeg leder og byder på hvad jeg lige finder
 Prøv noget nyt - Find en RS250'er, meget sjovere end en 600'er på (en
 mindre) bane, og så har den faktisk en Sutte V2-motor, så du ikke
 føler dig alt for langt hjemmefra...  
-- 
 -Michael
 Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:
 http://cbr600.dyndns.dk/
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                    "J.C.Kløve" (22-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : "J.C.Kløve" | 
  Dato :  22-06-07 21:48 |  
  |  
 
            MKS - 74 skrev:
 > On Fri, 22 Jun 2007 22:10:43 +0200, "J.C.Kløve" <jck@aats.dk> wrote:
 > 
 >> - Men jeg leder og byder på hvad jeg lige finder
 > 
 > Prøv noget nyt - Find en RS250'er, meget sjovere end en 600'er på (en
 > mindre) bane, og så har den faktisk en Sutte V2-motor, så du ikke
 > føler dig alt for langt hjemmefra...  
> 
 Ja det var da en mulighed - der står en i sverige til 20k svenske 
 kosteskaftlængder - det er jo til både at betale og hente   
Men lur mig (her er jeg på udebane) er det ikke 2T sårn noen 250'ere?
 det gider jeg altså ikke at rode med, med honing og cylinderskift både 
 tidligt og sent :-/
 -- 
 Dun@nt
 1K, SFau-R, White Gold
 http://www.dfmc.dk/?id=223  - DMCN# 745 - DMC - MCTC
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                     MKS - 74 (22-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : MKS - 74 | 
  Dato :  22-06-07 21:55 |  
  |  
 
            On Fri, 22 Jun 2007 22:47:33 +0200, "J.C.Kløve" <jck@aats.dk> wrote:
 >Men lur mig (her er jeg på udebane) er det ikke 2T sårn noen 250'ere?
 Jow - Det er jo netop det sjove....engang i livet skal man prøve sådan
 en fætter. 
 >det gider jeg altså ikke at rode med, med honing og cylinderskift både 
 >tidligt og sent :-/
 Tøs...  .
 -- 
 -Michael
 Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:
 http://cbr600.dyndns.dk/
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                     Hekto (23-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Hekto | 
  Dato :  23-06-07 10:38 |  
  |   
            "J.C.Kløve" wrote:
 
 > Men lur mig (her er jeg på udebane) er det ikke 2T sårn noen 250'ere?
 > det gider jeg altså ikke at rode med, med honing og cylinderskift både
 > tidligt og sent :-/
 
 Cylinderne hones ikke - de har keramisk belægning. Til gengæld vil du nok
 drysse en sti af brugte stempler bag dig.
 
 Som Michael skriver - så skal det prøves!
 -- 
 
 /Hekto
 "Women are like elephants to me. I like to look at 'em, but I wouldn't want
 to own one." W.C. Fields - Jeg er ikke enig!
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                      MKS - 74 (23-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : MKS - 74 | 
  Dato :  23-06-07 10:54 |  
  |  
 
            On Sat, 23 Jun 2007 11:38:12 +0200, Hekto <urxgb@urxgb.qxrot-13>
 wrote:
 >Cylinderne hones ikke - de har keramisk belægning. 
 Jow  - Også kaldet Nicasil...Principielt skal de kunne holde til mange
 stempler.
 >Til gengæld vil du nok
 >drysse en sti af brugte stempler bag dig.
 Arh - Come on, så slemt er det altså ikke, slet ikke til
 lejlighedsvis-TD-brug. Selvfølgelig kan det da ske, men det er ikke i
 tide og utide - Men ja, man skal kunne more sig lidt med at gå den
 igennem og optimere mellem banedage, men det er der jo også mange der
 gør.
 >Som Michael skriver - så skal det prøves!
 Det meste man prøver derefter vil føles meget stort og klodset   .
 Ikke specielt nemt (hvem siger også det skal være det), men herresjov
 banecykel, specielt på de mindre skandinaviske baner.
 -- 
 -Michael
 Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:
 http://cbr600.dyndns.dk/
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                       "J.C.Kløve" (23-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : "J.C.Kløve" | 
  Dato :  23-06-07 10:59 |  
  |  
 
            MKS - 74 skrev:
 > On Sat, 23 Jun 2007 11:38:12 +0200, Hekto <urxgb@urxgb.qxrot-13>
 > wrote:
 >> Som Michael skriver - så skal det prøves!
 > 
 > Det meste man prøver derefter vil føles meget stort og klodset   .
 > Ikke specielt nemt (hvem siger også det skal være det), men herresjov
 > banecykel, specielt på de mindre skandinaviske baner.
 jow - jow, men mulighederne for at skrue er i disse år begrænset lidt, 
 ihvertfald hvis det er dybere skruning.
 Men en nedskrældet CBR vil givet også føles temmelig let og styrevillig, 
 sammenlignet med en kiloSV, sat op til touring   
-- 
 Dun@nt
 1K, SFau-R, White Gold
 http://www.dfmc.dk/?id=223  - DMCN# 745 - DMC - MCTC
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                        MKS - 74 (23-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : MKS - 74 | 
  Dato :  23-06-07 11:21 |  
  |  
 
            On Sat, 23 Jun 2007 11:59:20 +0200, "J.C.Kløve" <jck@aats.dk> wrote:
 >jow - jow, men mulighederne for at skrue er i disse år begrænset lidt, 
 >ihvertfald hvis det er dybere skruning.
 Personligt synes jeg ikke man skal løbe skrigende væk, bare man hører
 ordet 2T - Bevares, man _skal_være omhyggelig og ikke behandle den som
 en forvokset knallert. Men når det er sagt, så er det altså ikke det
 udvidede helikoptermekaniker-kørekort der skal til, stempelskift f.eks
 (når det bliver nødvendigt), er _ikke_ en flerdagesplan, men kan
 foretages i løbet af få timer, væsentlig nemmere at skrue i end en
 CBR-motor (det vil så naturligvis være temmelig sjældent man får behov
 for det).
 En yderligere fordel ved RS250'ere, er så også at de tit crasher ret
 godt (som regel ikke de helt store skader)   .
 -- 
 -Michael
 Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:
 http://cbr600.dyndns.dk/
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                       Armand (23-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Armand | 
  Dato :  23-06-07 11:53 |  
  |   
            
"MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> skrev i en meddelelse 
 news:gmqp7359bvltib13t8s04b933as56oou1r@4ax.com...
 > On Sat, 23 Jun 2007 11:38:12 +0200, Hekto <urxgb@urxgb.qxrot-13>
 > wrote:
 >
 >>Til gengæld vil du nok
 >>drysse en sti af brugte stempler bag dig.
 >
 > Arh - Come on, så slemt er det altså ikke, slet ikke til
 > lejlighedsvis-TD-brug.
 >
 Jeg racede RGV'en gennem 6 sæsoner og forinden havde Reinhardts egen mand 
 fremført den til 2.pladsen i DM'et - Og den står stadig med de originale 
 stempler!
 Totagger-raceres største stempeltrussel er ejerne når de istedet for at 
 tillære sig at køre nogle tiendedele hurtigere absolut skjal presse citronen 
 ved at dyse rundt på karbunaderne - Dét ender jævnligt med nedsmeltning af 
 stempler :-|
 RS'erens største problem er vist snarere en skrøbelig powerwalve, og bryder 
 dén sammen nytter det ikke at cylinderen er coatet for dét koster ridser 
 big-time   
>>Som Michael skriver - så skal det prøves!
 >
 > Det meste man prøver derefter vil føles meget stort og klodset   .
 >
 Dét bakker jeg 100% op om!
 -- 
 Armand. 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                        MKS - 74 (23-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : MKS - 74 | 
  Dato :  23-06-07 12:07 |  
  |  
 
            On Sat, 23 Jun 2007 12:52:56 +0200, "Armand" <kim-armand@mail.dk>
 wrote:
 >RS'erens største problem er vist snarere en skrøbelig powerwalve, og bryder 
 >dén sammen nytter det ikke at cylinderen er coatet for dét koster ridser 
 >big-time   
Præcis - Problemet opstår specielt når man kører premix og Pv'ens
 3-dele klistrer sammen og går trægt, så kan det ske at pin'en i
 midterstykket simpelthen knækker og så er designet så genialt (*host*
 Sutte-skrammel*host) at PV'en kan droppe ned i cylinderen - *kronsj*.
 _Men_ når man er opmærksom på problemet, kan man gøre flere ting der
 minimerer problemet _meget_. Dels handler det om at tjekke og rense
 PV'sne efter hver banedag (ikke særlig vanskeligt eller tidskrævende)
 og dels findes der i RGV-racekittet en ventil der drænerer PV-huset og
 endelig kan man simpelthen købe erstatnings-PV 's i bedre kvalitet end
 de org. Suzuki-dele - Så hvis man på forhånd kender eksistensen af
 netop dette specifikke RGV/RS-problem er man  temmelig godt hjulpet og
 kan tage de nødvendige forholdsregler   .
 Personligt var jeg så "heldig" at en PV knækkede "atypisk" så den kun
 delvist faldt ned igennem porten og stod og hakkede i stempelkronen
  .
 -- 
 -Michael
 Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:
 http://cbr600.dyndns.dk/
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                         Armand (23-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Armand | 
  Dato :  23-06-07 12:39 |  
  |   
            
"MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> skrev i en meddelelse 
 news:equp735ea57rimc6pp16thbncfo49i0kkf@4ax.com...
 > On Sat, 23 Jun 2007 12:52:56 +0200, "Armand" <kim-armand@mail.dk>
 > wrote:
 >
 >>RS'erens største problem er vist snarere en skrøbelig powerwalve, og 
 >>bryder
 >>dén sammen nytter det ikke at cylinderen er coatet for dét koster ridser
 >>big-time   
>
 > Præcis - Problemet opstår specielt når man kører premix og Pv'ens
 > 3-dele klistrer sammen og ..................*kronsj*.
 >
 > _Men_ når man er opmærksom på problemet, kan man gøre flere ting der
 > minimerer problemet _meget_. .......tjekke og rense.........en ventil der
 > drænerer PV-huset .......erstatnings-PV 's i bedre kvalitet
 >
 Hvis problemet kun ligger i tilsovsning drejer det sig vel blot om at bruge 
 rette mix, så ikke opstår sod :-/
 Fordelen ved race er at mix'et blot skal dække ét brugsområde: Fuld roulade, 
 og uden at ville lægge hovedet på blokken over tallet, brugte jeg på RGV'en 
 dét mix som var almindeligt brugt i den dengang populære 250-std klasse, og 
 igennem førnævnte 6 sæsoner har den sodet så lidt at jeg følte mig til grin 
 da jeg undtagelsesvis ville skrue lidt på den og pillede udstødningen af for 
 at "åbne" gennemgangen!
 > Personligt var jeg så "heldig" at en PV knækkede "atypisk" så den kun
 > delvist faldt ned igennem porten og stod og hakkede i stempelkronen
 >   .
 >
 Retteligt må det nødvendigvis være stemplet der hakkede sin krone i 
 "fald-ventilen"!    
-- 
 Armand. 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                          MKS - 74 (23-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : MKS - 74 | 
  Dato :  23-06-07 12:42 |  
  |  
 
            On Sat, 23 Jun 2007 13:38:36 +0200, "Armand" <kim-armand@mail.dk>
 wrote:
 >Hvis problemet kun ligger i tilsovsning drejer det sig vel blot om at bruge 
 >rette mix, så ikke opstår sod :-/
 Det er en sequence of events - således at forstå at det er en
 kombination af ting der spiller uheldigt sammen - Skifter man f.eks de
 org. til Fischer-PV's har jeg ikke hørt om nogle problemer uanset
 hvad, mener også at han gav/giver garanti mod svigt.
 > brugte jeg på RGV'en 
 >dét mix som var almindeligt brugt i den dengang populære 250-std klasse....
 Var Pepsi'en ikke generationen før den som RS'er var baseret på, og
 altså med lidt andre PV's?
 >Retteligt må det nødvendigvis være stemplet der hakkede sin krone i 
 >"fald-ventilen"!    
Tjoh, det har du vist ret i   . Lød ret spøjst...
 -- 
 -Michael
 Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:
 http://cbr600.dyndns.dk/
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                           Armand (23-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Armand | 
  Dato :  23-06-07 13:34 |  
  |   
            
 "MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> skrev i en meddelelse 
 news:na1q73lh81n33omraq2h8dtn3uv6qsh51o@4ax.com...
 > On Sat, 23 Jun 2007 13:38:36 +0200, "Armand" <kim-armand@mail.dk>
 > wrote:
 >
 >>Hvis problemet kun ligger i tilsovsning drejer det sig vel blot om at 
 >>bruge
 >>rette mix, så ikke opstår sod :-/
 >
 > Det er en sequence of events - således at forstå at det er en
 > kombination af ting der spiller uheldigt sammen -
 >> brugte jeg på RGV'en
 >>dét mix som var almindeligt brugt i den dengang populære 250-std 
 >>klasse....
 >
 > Var Pepsi'en ikke generationen før den som RS'er var baseret på, og
 > altså med lidt andre PV's?
 >
 Jo - Og til overflod den første med kun on/off ventil!
 
 Men pointen er at hvis det ér sovs der giver RS-ventilen problemer (og dét 
 fremgår tydeligt af dine ord - ikke mindst ud fra at det nævnes at kunne 
 afhjælpes v.h.a. en tapskrue i PW-huset), så burde det kunne løses med et 
 mindre olieholdigt mix eftersom det af mig benyttede mix til RGV'en holdt 
 stempel/PW og udstødning helt og holdent fri for sod!
 
 -- 
 Armand.
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                            MKS - 74 (23-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : MKS - 74 | 
  Dato :  23-06-07 14:06 |  
  |  
 
            On Sat, 23 Jun 2007 14:33:48 +0200, "Armand" <kim-armand@mail.dk>
 wrote:
 >Men pointen er at hvis det ér sovs der giver RS-ventilen problemer (og dét 
 >fremgår tydeligt af dine ord - ikke mindst ud fra at det nævnes at kunne 
 >afhjælpes v.h.a. en tapskrue i PW-huset), så burde det kunne løses med et 
 >mindre olieholdigt mix eftersom det af mig benyttede mix til RGV'en holdt 
 >stempel/PW og udstødning helt og holdent fri for sod!
 Well - de fleste kører jo med en lidt "religions"-baseret procentsats
 og mærke i deres premix , så der kunne man muligvis nok eksperimentere
 sig frem til noget, der ligeledes ville reducere risikoen meget, det
 vil jeg bestemt ikke afvise. Men som sagt, kun en (og forstærkende)
 del af problemet, det sikreste er simpelthen at skifte de notorisk
 dårlige org. dele ud til andre PV's, hvilket en del også gør, selvom
 det ikke er helt billigt (det andet er mere gode
 fattigrøvs--workarond-løsninger   ), så er man ude over det
 problem...
 -- 
 -Michael
 Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:
 http://cbr600.dyndns.dk/
            
             |   |   
            
        
 
            
         
              Jakob (22-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jakob | 
  Dato :  22-06-07 10:12 |  
  |  
 
            MKS - 74 wrote:
 > Dog skal det siges, at de på
 > aller-aller højeste niveau i MotoGP omsider, efter meget-meget lang
 > tid i den tunge ende, har fået noget skruet sammen, der i det mindste
 > ikke er til grin....Så hvem ved   .
 Det hjælper jo lidt på det når honda i den grad har ramt ved siden af - 
 hvis man kan slå honda har man jo slået næsten halvdelen af feltet. Selv 
 kawasaki har jo fået en top 5.
 -- 
 Jakob, 748SP+749S
            
              |   |   
            
        
 
            
         
               MKS - 74 (22-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : MKS - 74 | 
  Dato :  22-06-07 10:48 |  
  |  
 
            On Fri, 22 Jun 2007 11:11:50 +0200, Jakob <usenet@gertz.net> wrote:
 >Det hjælper jo lidt på det når honda i den grad har ramt ved siden af - 
 >hvis man kan slå honda har man jo slået næsten halvdelen af feltet. Selv 
 >kawasaki har jo fået en top 5.
 Jamen-jamen Jakob, det er vel fint så (for en masse), er det ikke?
  .
 Eller du mener måske de andres præstationer er mindre værd fordi Honda
 "har ramt ved siden af"...eller hvordan skal det forstås?
 Det er jo bare at nyde det og sige tak og amen, så længe det varer for
 dem, der nyder godt af det - Måske Honda bare skulle kræve at
 reglementet bliver skrevet om,  jeg har hørt at det kan man nogle
 steder   .
 Bortset fra det er det nu (indtil videre) fedt at se Stoner
 transformeret, som Rossi udtalte i sin prerace-interview:
 "Now we have to try and catch Casey here. At the beginning of the
 season he surprised me, because he always used to be a rider who was
 fast but made mistakes. Now he is still fast, but there are less
 errors" - Jow deeeeet   . Rock on Casey...
 -- 
 -Michael
 Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:
 http://cbr600.dyndns.dk/
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                Jakob (22-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jakob | 
  Dato :  22-06-07 12:54 |  
  |  
 
            MKS - 74 wrote:
 > Jamen-jamen Jakob, det er vel fint så (for en masse), er det ikke?
 >   .
 Ja - det har da givet nogle fede løb (og nogle underligt kedelige nogle 
 ind imellem). Men jeg er da ret sikker på at den halvdel der kører honda 
 ikke syntes det er så fint.
 > Eller du mener måske de andres præstationer er mindre værd fordi Honda
 > "har ramt ved siden af"...eller hvordan skal det forstås?
 Nej - jeg ret sikker på at honda har gjort hvad de kunne (altså inden 
 for de rammer de selv har sat op) - det er bare ikke godt nok.
 > Det er jo bare at nyde det og sige tak og amen, så længe det varer for
 > dem, der nyder godt af det
 Sige tak? For hvad?
  > - Måske Honda bare skulle kræve at
  > reglementet bliver skrevet om, jeg har hørt at det kan man nogle
  > steder   .
 Er det ikke nok at DORNA støtter deres statelit teams økonomisk?   
> Bortset fra det er det nu (indtil videre) fedt at se Stoner
 > transformeret, som Rossi udtalte i sin prerace-interview:
 Jeps - det er rent fryd at se på. Jeg troede også at de havde fået ansat 
 endnu en væltepeter, men efter det første løb, måtte jeg overgive mig - 
 og det er altså ikke kun fordi den Ducati kører hurtigt når det går lige 
 ud.
 -- 
 Jakob, 748SP+749S
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                 MKS - 74 (22-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : MKS - 74 | 
  Dato :  22-06-07 13:33 |  
  |  
 
            On Fri, 22 Jun 2007 13:53:43 +0200, Jakob <usenet@gertz.net> wrote:
 >Ja - det har da givet nogle fede løb (og nogle underligt kedelige nogle 
 >ind imellem). Men jeg er da ret sikker på at den halvdel der kører honda 
 >ikke syntes det er så fint.
 Det synes de helt afgjort ikke, specielt Melandri er sur, men det er
 vist primært over, at han synes at Pedrosa får særbehandling.
 >Nej - jeg ret sikker på at honda har gjort hvad de kunne (altså inden 
 >for de rammer de selv har sat op) - det er bare ikke godt nok.
 Hvis målet er at vinde (og det må man vel gå udfra det er for alle i
 MotoGP, uanset om det er realistisk eller ej), så skal de afgjort gøre
 det bedre hvis de vil det, så får vi se om det lykkes. Men jeg er
 relativt sikker på, at der er mange der aktuelt er glade for at Honda
 valgte et komplet nyt design, modsat alle andre og at de tydeligt for
 enhver endnu ikke har fået den "dialed in", da de andre så har fået en
 betydelig større chance end de ellers ville ha' haft, som du selv
 skriver.
 Eftersom der endnu kun er kørt under halvdelen af løbene i år, er der
 imidlertid rigelig tid, og vel endnu ganske præmaturt at udtale sig om
 hvordan det ender - intet er afgjort endnu, som sidste sæson så
 tydeligt viste -  It ain't over until the fat lady has sung...
 >Sige tak? For hvad?
 At "Honda har ramt ved siden af" som du udtrykker det, Honda er jo
 traditionelt temmelig dominerende i MotoGP, og dem der nu er kommet
 mere til fadet, er vel ganske tilfredse med den udvikling, jeg er
 sikker på at de er taknemmelige - Så får vi se hvor længe det
 varer..  . Personligt synes jeg det er helt fint, at andre også får
 lidt plads i solen og der er lidt variation.
 >Er det ikke nok at DORNA støtter deres statelit teams økonomisk?   
Dorna støtter og har faktisk tit støttet små teams - Det er ingenlunde
 Hondaspecifikt - Men det mener du vel heller ikke det er?
 :
 >Jeps - det er rent fryd at se på. Jeg troede også at de havde fået ansat 
 >endnu en væltepeter, men efter det første løb, måtte jeg overgive mig - 
 >og det er altså ikke kun fordi den Ducati kører hurtigt når det går lige 
 >ud.
 Næh - Omend den klart endnu ikke er på niveau rent
 køreegenskabsmæssigt og lever en del på topend, er det helt tydeligt
 at det bestemt ikke er så slemt som det har været - Godt at se, der
 skal dog stadig ske en udvikling, for de andre arbejder jo også på
 f.eks deres topend. Lidt mærkeligt dog med den betydelige forskel der
 er på Stoner og Capirex, lidt vel meget et one-man show fra
 Ducatiside.
 Interessant også at se det skift i dækkrigen der er sket...
 -- 
 -Michael
 Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:
 http://cbr600.dyndns.dk/
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                  Jakob (22-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jakob | 
  Dato :  22-06-07 14:06 |  
  |  
 
            MKS - 74 wrote:
 >> Sige tak? For hvad?
 > 
 > At "Honda har ramt ved siden af" som du udtrykker det...
 Jeg mente bare at jeg aldrig har set en vinder takke en af taberne for 
 at de ikke var så gode   
>> Er det ikke nok at DORNA støtter deres statelit teams økonomisk?   
> 
 > Dorna støtter og har faktisk tit støttet små teams - Det er ingenlunde
 > Hondaspecifikt - Men det mener du vel heller ikke det er?
 Nej - WSB ændringen er heller ikke Ducati specifik.
 > Næh - Omend den klart endnu ikke er på niveau rent
 > køreegenskabsmæssigt og lever en del på topend, er det helt tydeligt
 > at det bestemt ikke er så slemt som det har været.
 Uden at det er noget jeg ved noget om, så tror jeg faktisk at nedgangen 
 til 800cc har været lidt af en gave for ducati - der mindre roterende 
 vægt og det gør det nemmere at skifte retning - det gælder selvfølgelig 
 alle, men ducati har nok haft større problemer end de andre med den del.
  > Lidt mærkeligt dog med den betydelige forskel der
 > er på Stoner og Capirex, lidt vel meget et one-man show fra
 > Ducatiside.
 Ja, min gamle helt mangler en del i år (mon ikke det bliver det sidste), 
 men barros har da haft snuden fremme (men han har jo heller ikke fået en 
 2. rangs cykel).
 > Interessant også at se det skift i dækkrigen der er sket...
 Jeps - men det opfatter du vel også som en "mærke specifik" ændring i 
 reglementet?   
Bridgestone kunne jo bare være at lægge deres fabrikker et konkurrence 
 dygtigt sted?
 Imellem tiden vil jeg glæde mig over at der stadig er forskellinge 
 dækmærker i motogp   
-- 
 Jakob, 748SP+749S
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                   MKS - 74 (22-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : MKS - 74 | 
  Dato :  22-06-07 14:37 |  
  |  
 
            On Fri, 22 Jun 2007 15:06:17 +0200, Jakob <usenet@gertz.net> wrote:
 >Jeg mente bare at jeg aldrig har set en vinder takke en af taberne for 
 >at de ikke var så gode   
*LOL* - næh, den slags gør man naturligvis ikke, når man vinder er det
 altid på egne præstationer, og når man taber er det de andres,
 materiellets eller når helt 3. skyld, det er en naturlov for alle i
 race   
>Nej - WSB ændringen er heller ikke Ducati specifik.
 Den er fremsat af, krævet af og tilgodser en producent i forhold til
 seriens nuværende status, så jo i den forstand er den ganske specifik,
 hvis man ikke kan se det eller vil indrømme det, er man IMO stæreblind
   - men ja andre har også lov at bygge 1200 V2'ere og der skal nok
 også dukke en eller anden obskur producent op, jeg hører at Aprilia og
 BMW overvejer   
>Uden at det er noget jeg ved noget om, så tror jeg faktisk at nedgangen 
 >til 800cc har været lidt af en gave for ducati - der mindre roterende 
 >vægt og det gør det nemmere at skifte retning - det gælder selvfølgelig 
 >alle, men ducati har nok haft større problemer end de andre med den del.
 Enig - Men 800cc er endnu kun i sin vorden og tingene udvikler sig
 meget hurtigt, Ducati skal hurtigt helt op på niveau med de andre også
 køreegensskabsmæssigt, hvis deres nuværende succes skal fastholdes IMO
  .
 >Jeps - men det opfatter du vel også som en "mærke specifik" ændring i 
 >reglementet?   
Øh næh, hvorfor (antager du) det? Dækreglementet/800cc er jo ikke
 skrevet af og krævet af een producent - overhovedet ikke. Men man kan
 konstatere at såvel 800cc-reglementet som dækreglementet, har haft en
 yderst positiv effekt på Brigdestones konkurrencedygtighed (som nogle
 faktisk allerede forudså kunne være en mulig udvikling inden sæsonen -
 Kan pushe fronten mere på B, som f.eks nogle mente Stoner ville ha'
 glæde af = crashe mindre   , hvor Michelin ellers traditionelt har
 været dominerende - fint nok IMO og i hvert fald interessant... hvor
 længe det varer...who knows, også der foregår udviklingen jo i
 ekspresfart og Michelin er ganske givet ikke tilfredse med status quo.
 -- 
 -Michael
 Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:
 http://cbr600.dyndns.dk/
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                    Jakob (22-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jakob | 
  Dato :  22-06-07 16:24 |  
  |  
 
            MKS - 74 wrote:
 > Den er fremsat af, krævet af og tilgodser en producent i forhold til
 > seriens nuværende status, så jo i den forstand er den ganske specifik,
 > hvis man ikke kan se det eller vil indrømme det, er man IMO stæreblind
 >    - men ja andre har også lov at bygge 1200 V2'ere og der skal nok
 > også dukke en eller anden obskur producent op, jeg hører at Aprilia og
 > BMW overvejer   
KTM har svjv. lovet at de stille op - men de lover jo så meget   
>> Jeps - men det opfatter du vel også som en "mærke specifik" ændring i 
 >> reglementet?   
> Øh næh, hvorfor (antager du) det? 
 Jeg tænker på reglen om at man skal vælge de dæk man bruge før weekenden 
 starter - lavet specifik for at michelin ikke skulle kunne når at levere 
 dæk lavet på baggrund af de første tests, inden løbet.
 -- 
 Jakob, 748SP+749S
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                     MKS - 74 (22-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : MKS - 74 | 
  Dato :  22-06-07 16:35 |  
  |  
 
            On Fri, 22 Jun 2007 17:23:35 +0200, Jakob <usenet@gertz.net> wrote:
 >Jeg tænker på reglen om at man skal vælge de dæk man bruge før weekenden 
 >starter - lavet specifik for at michelin ikke skulle kunne når at levere 
 >dæk lavet på baggrund af de første tests, inden løbet.
 Nåh det - Næh, egentlig ikke specielt overvejet det må jeg indrømme,
 men det er ganske givet at dækreglen er lidt kontroversiel, i dens
 nuværende ret restriktive udformning, og det er sjovt nok team Roberts
 der har brokket sig mest - "Everytime they make a new rule to cut
 costs, it hurts us the most"   .
 Edwards kommer også lidt ind på betydningen i dette interview - 
 http://www.crash.net/news_view~cid~6~id~149948.htm
-- 
 -Michael
 Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:
 http://cbr600.dyndns.dk/
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Orla Pedersen (21-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Orla Pedersen | 
  Dato :  21-06-07 13:05 |  
  |  
 
            Frodo Nifinger wrote:
 > Jeg husker i tidernes morgen at have kørt kørelærerens GS400 på bane, og den 
 > var jeg da helt pjattet med i forhold til Honda CB F400 
 Det er helt forståeligt    Dengang var GS400 helt ny, og CB400F på vej ud 
 af programmet. CB350F og den senere CB400F kørte mildest talt "underligt", 
 selv målt på den tid, hvorimod GS400 fik megen ros for sine 
 køreegenskaber, der var på højde med en BSA BM33, dog med væsentlig bedre 
 bremser.
 mvh
 Orla
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Armand (20-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Armand | 
  Dato :  20-06-07 23:07 |  
  |   
            
""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i en meddelelse 
 news:4678b332$0$90270$14726298@news.sunsite.dk...
 > MKS - 74 skrev:
 >> MD's af slagsen - Konklusionen stort set den samme som de fleste
 >> andres, så har man læst mange intet specielt nyt og overraskende - 
 >>  http://www.motorcycledaily.com/18june07_600supersport.htm
>>
 > Næ overraskende er det ikke
 >
 > MKS linker til en test hvor Honda vinder   
>
 Så ér det da nyt og overrqskende, for jeg synes da at det har været Daytona 
 675 der har ryddet tabellerne på det seneste!
 -- 
 Armand. 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
            MKS - 74 (20-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : MKS - 74 | 
  Dato :  20-06-07 23:12 |  
  |  
 
            On Thu, 21 Jun 2007 00:06:52 +0200, "Armand" <kim-armand@mail.dk>
 wrote:
 >Så ér det da nyt og overrqskende, for jeg synes da at det har været Daytona 
 >675 der har ryddet tabellerne på det seneste!
 For at kunne vinde skal man jo først deltage   .
 -- 
 -Michael
 Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:
 http://cbr600.dyndns.dk/
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Martin Guld Thomsen (20-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Martin Guld Thomsen | 
  Dato :  20-06-07 14:52 |  
  |   
            "MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> wrote in message 
 news:0fog73db2iq3263of4bd4ke4e0eiqe33n2@4ax.com...
 > MD's af slagsen - Konklusionen stort set den samme som de fleste
 > andres, så har man læst mange intet specielt nyt og overraskende -
 
 Ja, det er måske ikke specielt overraskende af Suzukien ender sidst...
 
 Men den koster jo også 35.000kr mindre end Honda'en, 180tkr mod 145tkr. 
 Faktisk er selv Suzuki's GSX-R750K7 en del billigere end Honda, nemlig 
 20.000kr.
 
 Og hvis man begynder at sammenligne Suzuki's 20.000kr billigere GSX-R 750 
 mod Honda's CBR 600, så falder artikelen hovedargument for Honda'en, nemlig 
 motoren og dens bundtræk totalt til jorden.
 
 Mvh.
 Martin Guld Thomsen
 Glad Honda CBR600 F4 ejer. 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           MKS - 74 (20-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : MKS - 74 | 
  Dato :  20-06-07 15:08 |  
  |  
 
            On Wed, 20 Jun 2007 15:52:00 +0200, "Martin Guld Thomsen"
 <sneware@FJERNtiscali.dk> wrote:
 >Men den koster jo også 35.000kr mindre end Honda'en, 180tkr mod 145tkr. 
 Ja - Og hvis man hellere vil ha' en billig Sutte og finder bedre
 value-for-money i sådan en, kan man jo bare købe sådan en (bvadr   
eller en af de andre 600-tilbud (R6S, CBR600F eller lign.)...Det står
 jo helt frit for - En kineser f.eks kan man få for under 20.000 og den
 har også 2 hjul og en motor   .
 >Og hvis man begynder at sammenligne Suzuki's 20.000kr billigere GSX-R 750
 > mod Honda's CBR 600
 Det gør man som regel ikke i en 600-gruppe test   .
 -- 
 -Michael
 Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:
 http://cbr600.dyndns.dk/
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Martin Guld Thomsen (20-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Martin Guld Thomsen | 
  Dato :  20-06-07 16:42 |  
  |  
 
            "MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> wrote in message 
 news:nbci73tjnv5r4k9qm6dcdcpk4ruenut48q@4ax.com...
 > Det gør man som regel ikke i en 600-gruppe test   .
 Nu præcisere de jo netop at de:
 "focus on "real world", i.e., street as opposed to track, evaluation"
 Det er faktisk kun i track sammenhæng at der er grund til kun at sammenligne 
 cykler med ens kubik.
 Der jo ingen klasser på almindelig vej, så der kan man jo frit vælge at tage 
 en GSX-R 750 over en CBR600RR, specielt når den med de ekstra 150cc ligefrem 
 er 20.000kr billigere
 ....
 Mvh.
 Martin Guld Thomsen
 Glad Honda CBR600 F4 ejer. 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
             MKS - 74 (20-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : MKS - 74 | 
  Dato :  20-06-07 17:35 |  
  |  
 
            On Wed, 20 Jun 2007 17:42:12 +0200, "Martin Guld Thomsen"
 <sneware@FJERNtiscali.dk> wrote:
 >Der jo ingen klasser på almindelig vej, så der kan man jo frit vælge at tage 
 >en GSX-R 750 over en CBR600RR, specielt når den med de ekstra 150cc ligefrem 
 >er 20.000kr billigere
 Ja da, naturligvis eller en brugt Hayabusa så kan man få dobbelt så
 mange cc   . selvfølgelig kan man vælge frit og hvis man mener en
 750-gixxer er en bedre gadecykel end en PC40, så gør man velsagtens
 også det   .
 -- 
 -Michael
 Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:
 http://cbr600.dyndns.dk/
            
             |   |   
            
        
 
            
         
              Martin Guld Thomsen (20-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Martin Guld Thomsen | 
  Dato :  20-06-07 22:07 |  
  |  
 
            "MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> wrote in message 
 news:fbli73lts4cileokkrn7lkvim5edl91m15@4ax.com...
 > Ja da, naturligvis eller en brugt Hayabusa så kan man få dobbelt så
 > mange cc   . selvfølgelig kan man vælge frit og hvis man mener en
 > 750-gixxer er en bedre gadecykel end en PC40, så gør man velsagtens
 > også det   .
 Nu er sportstoureren Hayabusa slet ikke i samme klasse som de fire 600cc.
 Men det er en GSX-R 750 så længe vi altså ikke snakker track. Den har samme 
 målgruppe, køreregenskaber, vægtklasse, og er sågar også i samme prisklasse 
 som de fire 600cc.
 Hvis f.eks. Honda lavede en 600cc som kostede 250.000kr ville det jo heller 
 ikke give meget mening at sammenligne den direkte med 600cc til omkring 
 170.000kr, så skulle man i stedet til at sammenligne den med 1000cc i samme 
 prisklasse.
 Tror du Honda's CBR 600RR bliver revet væk til 180.000kr?
 Vil du selv giver 180.000kr for den?
 Til den pris skal den sgu også helst vinde over en GSX-R 600 til 145.000kr 
 ellers ville det da være en total fiasko...
 Mvh.
 Martin Guld Thomsen
 Glad Honda CBR600 F4 ejer. 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
               MKS - 74 (20-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : MKS - 74 | 
  Dato :  20-06-07 22:18 |  
  |  
 
            On Wed, 20 Jun 2007 23:07:12 +0200, "Martin Guld Thomsen"
 <sneware@FJERNtiscali.dk> wrote:
 >Men det er en GSX-R 750 så længe vi altså ikke snakker track. Den har samme 
 >målgruppe, køreregenskaber, vægtklasse, og er sågar også i samme prisklasse 
 >som de fire 600cc.
 Hvis det var tilfældet kan man undre sig over at der ikke sælges mange
 flere af dem end 600'ere - Så det er jeg bare fundamentalt uenig i (af
 mange årsager), _jeg_ er f.eks ikke kunde til en 750'er...Egentlig så
 jeg meget hellere en 450/500cc-sportsklasse....
 >Tror du Honda's CBR 600RR bliver revet væk til 180.000kr?
 Det er der ingen cykler i den prisklasse der gør.
 >Vil du selv giver 180.000kr for den?
 Nej, men det behøver jeg heller ikke   .
 >Til den pris skal den sgu også helst vinde over en GSX-R 600 til 145.000kr 
 Som jeg vist har skrevet skal denne test på ingen måde tages til
 indtægt for _min_ mening om de 4 cyklers kvaliteter indbyrdes (udover
 rækkefølgen - stort set) og enhver må drage deres egne konklusioner,
 hvis det er det du mener at kunne uddrage af den, er det helt iorden
 med mig....
 -- 
 -Michael
 Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:
 http://cbr600.dyndns.dk/
            
             |   |   
            
        
 
    
 
					
					 
			 | 
			
				
        
			 |