Dæk advarsel Michelin
Fra : Ukendt

Dato : 17-06-07 20:34

Fra : Anders Houmark

Dato : 18-06-07 18:45

PE wrote:

http://www.michelin.co.uk/uk/front/act_affich.jsp?news_id=20122&lang=EN&codeRubrique=43

For lige at slå det fast: Dækket skal både være lavet i frankrig, have de
DOT mærker som står på siden samt være produceret mellem de datoer der står?
Det er ikke nok, at kun datoen er "rigtig" vel?

Hmm og så ser man denne nyhed på fpn.dk da en kammerat henviser een til den:
http://fpn.dk/motor/mc/article72405.ece

Er det bare mig, eller overdriver de helt vildt på fpn? Det er da kun en
enkelt produktion som det er gået galt med?

For det første: Deres "epoke" med store salgstal af Pilot Power dæk stopper
næppe. Jeg fortsætter sgu med at køre på dem, det er et rigtig godt dæk.

Så skriver de "det er især fordækket"......... DET ER KUN fordækket?

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Morten Dahl

Dato : 18-06-07 22:10

"Anders Houmark" <sunsitenews@andersh.dk> wrote in message
> [...]
> står?
> Det er ikke nok, at kun datoen er "rigtig" vel?

Læs lige michelin´s bullentin igennem. det er fra 27-04 til 04-06. med de to
nævnte DOT numre..

Men igen, ud af de 68000 dæk der er solgt siden PP kom på gaden, har
99.999999999% kørt perfekt.

Men med så alvorlig en fejl, er det bedst at sikre sig, derfor går tager man
hele lineup med..

Men Ja det skal have et af de to DOT numre..

> [...]
> stopper
> næppe. Jeg fortsætter sgu med at køre på dem, det er et rigtig godt dæk.

Ja hvis du kan købe dem.. ellers gør du ikke :)

Og har du et dæk hvor du er i tvivl, så opsøg en forhandler der kan hjælpe
dig med at dømme dækket´s fremtid

--

Morten Dahl