Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Meget gl. film
Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 07-07-07 22:09

Er der håb om at fremkalde en muligvis 10 år gl. farvefilm, og få hæderlige
billeder ud af det?
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Flemming Aagaard

Dato : 07-07-07 22:32

> Er der håb om at fremkalde en muligvis 10 år gl. farvefilm, og få
> hæderlige
> billeder ud af det?
> --
> Hej Preben
Det kommer helt an på hvordan den har været opbevaret. Men du har jo ikke så
meget at miste vel, så send den ind og se resultatet.
Hilsen Flemming Aagaard

Fra : Erik D

Dato : 08-07-07 09:39

Jeg ville da gøre forsøget, hvis jeg var dig......hvad ellers ?

Fra : Christian Cederberg

Dato : 10-07-07 23:02

Preben Riis Sørensen kom med denne ide:
> Er der håb om at fremkalde en muligvis 10 år gl. farvefilm, og få hæderlige
> billeder ud af det?

Jeg har i 2003 fået fremkaldt en Kodachrome 200, som jeg havde glemt i
fototasken i 1997. Den fejlede ingenting.

Christian Cederberg
Besøg min damplokomotivfotoside: http://www.damplokomotiv.dk/
For mig stoppede udviklingen hos DSB 31. maj 1970.