Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvad har jeg lavet med mit 350D ?
Fra : milaweb@gmail.com

Dato : 06-07-07 18:46

Hejsa

Jeg har arvet et Canon 350D, og det tager rigtigt fine billeder i auto-
mode. Men stiller jeg det på P, for at kunne bestemme lidt mere selv,
bliver billederne rigtig dårlige. Den skyder altid blitz'en af for
fuld styrke, og jeg kan ikke slå den fra manuelt med lyn-knappen i
venstre side.

Hvad har jeg gjort? Er det evt. muligt at sætte kameraet tilbage til
fabriksindstillinger ?

http://picasaweb.google.dk/milaweb/Fejl De første er i P-mode og
det sidste er i Auto

MVH
Michael

Fra : Thomas Jensen

Dato : 06-07-07 19:04

milaweb@gmail.com skrev:

> [...]
> bliver billederne rigtig dårlige. Den skyder altid blitz'en af for
> fuld styrke, og jeg kan ikke slå den fra manuelt med lyn-knappen i

Øhee.. hvorfor popper du blitzen op hvis du ikke vil bruge den? Den
kommer da kun op automatisk i A mode.

-Thomas

Fra : milaweb@gmail.com

Dato : 06-07-07 19:33

On 6 Jul., 20:03, Thomas Jensen <news@fjernkauf[dot]dk> wrote:

> Øhee.. hvorfor popper du blitzen op hvis du ikke vil bruge den? Den
> kommer da kun op automatisk i A mode.
>
> -Thomas

Hej Thomas

Mange tak for det hurtige svar! Hvor er jeg dog en idiot!
Jeg må hellere gå igennem den brugervejledning igen, den er vist ikke
blevet læst godt nok.......

Mvh
Michael

Fra : Ukendt

Dato : 06-07-07 20:15

Når man er ny med et spejrefleks kamera er det altid en god ide at begynde
med at nulstille kameraet til fabriks indstillinger. Fabriksindstillingerne
er et godt udgangspunkt for fotografering for en nybegynder. Det vil altså
sige at du skal vænne dig til at nulstille indstillingerne via. menuen hver
gang du tager kameraet ud af tasken. Dette gælder både de normale
indstillinger og "custom functions".

Dit Canon 350D husker fx. hvis du skruer op eller ned for "Exposure
Compensation". Også når kameraet har været slukket. Noget tilsvarende gør
sig gældende ved andre vigtige parametre.

Mvh.
A.

Fra : Flemming Aagaard

Dato : 06-07-07 23:43

<milaweb@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Ja undskyld men når den gamle "hundemand" ser et par så smukke labrador så
bliver jeg helt i sommerhumør.
Og læs så lige manualen en ekstra gang-
hilsen Flemming Aagaard

Fra : milaweb@gmail.com

Dato : 07-07-07 18:26

On 7 Jul., 00:43, "Flemming Aagaard" <samle...@stofanet.dk> wrote:
> [...]
> det sidste er i Auto
>
> Ja undskyld men når den gamle "hundemand" ser et par så smukke labrador så

Tak for svarene alle sammen. Jeg har nu fundet ud af at nulstille
kameraet til fabriksindstillinger,
og læst manualen op til flere gange, så nu bliver der skudt hunde-
billeder til den helt store guldmedalje, og sådan en 8 uger gammel
labrador-hvalp er bare for lækker !!!!

/Michael