Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon D40X kit
Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 14-06-07 10:57

Hej

I dagens Politiken er der en annonce for:

Canon D40x kit, 10,2 megapixels
18-55 mm Nikkor

Pris DKK 6.695.

Medfølger:
FlashBack SB-400 Blitz (værdi DKK 1.395)
Dschool Basic smat Check & Clean (opgdatering og rengøring af kameraet)
værdi DKK 2.080.

Er det et godt tilbud til en begynder udi SLR?

Tak for svarene!

- Jan

Fra : Tommy

Dato : 14-06-07 11:30

Jan Bang Jensby skrev:
> [...]
> værdi DKK 2.080.
>
> Er det et godt tilbud til en begynder udi SLR?

Jeg kender ikke ovennævnte kamera, men ved at det er en nikon og ikke canon.

Mvh. Tommy

Fra : Mogens Hansen

Dato : 14-06-07 11:39

"Jan Bang Jensby" <jbjFJERNjbj@arosrevision.dk> wrote in message

[8<8<8<]
> Er det et godt tilbud til en begynder udi SLR?
>
> Tak for svarene!

Dit spørgsmål er off-topic i denne gruppe.
Du har større chance for relevant svar i dk.fritid.foto.indkoeb

--
Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 14-06-07 12:04

Mogens Hansen skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Du har større chance for relevant svar i dk.fritid.foto.indkoeb

.....og husk samtidig, at det ikke er et Canon, men et Nikon

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Jan Boegh

Dato : 14-06-07 13:37

Jan Bang Jensby skrev i 4671111f$0$166$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
dette:

> [...]

> Dschool Basic smat Check & Clean (opgdatering og rengøring af
> kameraet) værdi DKK 2.080.
>
> Er det et godt tilbud til en begynder udi SLR?

Nej, det bliver tæskesvært at få det Nikonudstyr klistret på et Canonhus,
der ikke eksisterer.

vh
Jan

http://jan.boegh.net/foto.htm
Billeder fra en dansk 'ørken' http://jan.boegh.net/Album/Milen/index.html

Fra : Henrik Madsen

Dato : 15-06-07 20:40

"Jan Bang Jensby" <jbjFJERNjbj@arosrevision.dk> writes:

> [...]
> værdi DKK 2.080.
>
> Er det et godt tilbud til en begynder udi SLR?

Godt kamera. Dårlig tilbud. Jeg gav 4995 for det samme.

--
Højt Skum
Henrik Madsen

Fra : K

Dato : 16-06-07 10:38

"Henrik Madsen" <news@henrikINGENSPAMmadsen.net> skrev i en meddelelse

> Godt kamera. Dårlig tilbud. Jeg gav 4995 for det samme.

Har du et billede af det, for sådan et vil jeg da gerne se.

Fra : Henrik Madsen

Dato : 17-06-07 10:21

www.mimosa.dk

--
Højt Skum
Henrik Madsen

Fra : Thomas Jensen

Dato : 17-06-07 21:18

Jan Bang Jensby skrev:

> [...]
> værdi DKK 2.080.
>
> Er det et godt tilbud til en begynder udi SLR?

Jeg fandt kamera+ flash hos kamerashop til ~6500 kr. incl porto, så hvis
du kan bruge kurset så er det vel et okay tilbud fra en "rigtig" butik

Husk memorykort og genopladelige batterier til flashen. ellers bliver
det lidt kedeligt at komme hjem. Her kan det nok godt betale sig at købe
på nettet, det er typisk på disse ting forretningerne henter lidt profit
hjem.

-Thomas

Fra : Lars Månsson

Dato : 18-06-07 17:12

"Thomas Jensen" <news@fjernkauf[dot]dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> lidt kedeligt at komme hjem. Her kan det nok godt betale sig at købe på
> nettet, det er typisk på disse ting forretningerne henter lidt profit

jeg ville købe den til 5295,- kr. med det hele.
Hvis Jan Bang Jensby vil vide hvor, så kan han
spørge i den rigtig gruppe dk.fritid.foto.indkoeb.

Hilsen
-Lars-