Problemer med indlæg
Fra : Siri

Dato : 02-08-07 18:16

Hej
Så har jeg igen problemer med at få indlæg og svar igennem til gruppen
via hjemmesiden.
Jeg får denne fejlmeddelelse:

Warning: mysql_fetch_row(): supplied argument is not a valid MySQL
result resource in
/var/www/data-dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/newsreader/post.php on
line 13

Dels ville jeg gerne give en update på Jason.
Jeg mailer det gerne til alle, der vil, bare mail mig.
Dels har jeg gode svar hentet fra en anden gruppe til Lenes spørgsmål om
kat med til Sverige.
Trods flere forsøg går det ikke igennem.
Mit indlæg om Jason kom kun frem, fordi Marianne sendte det (tak!).
Mon det er min bredbåndsforbindelse (Broadcom Bøvlenet), der lægger sig
i vejen, ligesom den gør for at bruge NGen som NG.
Spændt på, om det her når frem....
Med venlig og forvirret hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tove Krieger

Dato : 02-08-07 18:36

In news:pf2dnZxO-OTOjC_bnZ2dnUVZ8qugnZ2d@giganews.com,
Siri <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> typed:
> [...]
> lægger
> sig i vejen, ligesom den gør for at bruge NGen som NG.

Har din bredbåndsudbyder ikke en hotline du kan ringe til. Min
udbyder er TDC, og jeg ringer så bare til dem hvis jeg har vrøvl med
forbindelsen.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Siri

Dato : 02-08-07 19:01

> [...]
> Har din bredbåndsudbyder ikke en hotline du kan ringe til. Min
> udbyder er TDC, og jeg ringer så bare til dem hvis jeg har vrøvl med

De er bare møg-besværlige. Det hedder Broadcom Bolignet, og de er meget
hurtigt blevet omdøbt til Broadcom Bøvlenet.
Dorthe (dpl), der jo er erfaren NG-bruger, har forsøgt på alle måder at
få det til at funke, så jeg kunne maile i gruppen og så videre. Men selv
hun kan ikke få det til at makke ret.
Når jeg så end ikke kan maile via hjemmesiden, så er jeg bare #¤&}½§
spip.....
Men tak, Tove, du kære væsen. Nus til Mini den smukke!
Med venlig hilsen

Fra : .:M:.

Dato : 02-08-07 19:55

Siri wrote:
> Når jeg så end ikke kan maile via hjemmesiden, så er jeg bare #¤&}½§
> spip.....
Er det ikke lettere at bruge en newsreader? Både OE (microsoft) og
Thunderbird (Mozilla) har stabile newsreaders, hvis det da ikke er din
internetforbindelse, den er gal med.
Der findes mange forskellige newsreaders, men ikke alle indeholder en
almindelig mail client, som de ovenfor nævnte.

/M