EFTERLYSNING : Norsk Skovkat forsvundet ve~
Fra : DK-Pisik Katteri

Dato : 31-07-07 21:12

Selina er forsvundet og sidst set ved adr. Hovedgaden 19 i Allingeåbro. Min
veninde som ejer katten havde sat den i pleje på denne adresse mens hun
flyttede. Desværre viser det sig at plejefam. ikke var deres ansvar bevidst.
De har tilsyneladende holdningen at ... tja ... døren gider vi ikke lukke
fordi en kat som vil ud kommer ud. De gider heller ikke hjælpe med at lede
fordi det er jo bare en kat (behøver jeg fortælle jeg er gal og ligeså er
nuværende ejer) Med andre ord katten er ikke kendt i området den befinder
sig.

Børnene i området har ikke set den og har været igang med at lede sammen med
nuværende ejer. Nuværende ejer har lidt svært ved at rende rundt i døgndrift
og lede efter Selina også kaldet Seli da hun er enlig mor til 3 hvoraf den
yngste er 2 mdr.

Billede af hende kan ses på nedenstående link
http://www.pisik.dk/billeder/seli.jpg

HJÆLP .... Ring venligst på 9737 6767 hvis du har set hende.

Venlig hilsen
Inger Kaya
DK-Pisik Katteri

Fra : Siri

Dato : 01-08-07 09:58

> [...]
> fordi det er jo bare en kat (behøver jeg fortælle jeg er gal og ligeså er

Nej, hvor bliver jeg gal, når jeg læser om den slags 'pasning'! At passe
katte er en alvorlig sag, og man skal 'epgm*#¤§' være sig sit ansvar
bevidst og vide noget om katte, hvis man påtager sig det ansvar!
Fnys fnys på jeres og kattens vegne - jeg håber og be'r til, at hun
bliver fundet!
Meld endelig tilbage?
Med venlig hilsen
Siri & de to øremærkede braksnuder ^^ ^^
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : DK-Pisik Katteri

Dato : 07-08-07 22:46

min harme stopper så ikke her....

ejeren var nede og se efter Seli i 2 timer samme dag. Siden har hun INTET
gjort. Hun har ikke lavet løbesedler el. noget fordi hun sku jo først engang
have tilgang til en printer. Efterlysningerne på nettet har jeg stået for da
hun ikke havde netadgang. Spurgte hende i weekenden om hun havde opgivet at
finde hende el. hvornår hun ville ned og se efter hende igen. Fik svaret at
hun ikke kunne mandag el. tirsdag pga. ting som kunne klares på under 1
time. Så måske onsdag hvis ikke der kom noget andet i vejen. Hva da ? GRRRR
så meget holder man så af sin kat.

I torsdags ved midnatstid havde jeg en meget stærk føelse af jeg kunne
fornemme Seli. Varede ved ca. 10 - 15 min. og med 1 blev der mørkt, stille
og meget tomt omkring mig. Føelsen var meget væk. Om det var ønsketænking
el. reelt er jeg stadig ikke klar over.

Jeg har allieret mig med en clairvoyant, i håb om det gav en pointe om hun
var ude et el. andet sted el. hun var hos nogen. Det kunne måske afhjælpe
eftersøgningen lidt. Men clairvoyanten kunne ikke få kontakt til Seli. Hun
troede at Seli var gået om på den anden side. Så skrevet til endnu en i håb
om at jeg kan få flere info der. Om ikke andet hvad der er sket og hvor er
hun nu (uanset tilstand). Er hun gået til regnbuebroen vil jeg gerne have
hende hjem sådan hun kan blive begravet i vores have.

Venlig hilsen
Inger Kaya
DK-Pisik Katteri

Fra : Denise

Dato : 08-08-07 06:53

DK-Pisik Katteri wrote:
> [...]
> ikke andet hvad der er sket og hvor er hun nu (uanset tilstand). Er
> hun gået til regnbuebroen vil jeg gerne have hende hjem sådan hun kan

Ja det er sgu da utroligt, at man ikke kan lede efter sin kat fordi man
skulle noget andet, Kan dælme godt forstå du er harm, det er vist en der
ikke har sine prioriteter på plads.
Forsvandt mine dyr ville jeg da lede indtil jeg fandt dem, jeg ville da
garanteret slet ikke kunne sove og alt andet ville da blive totalt
nedprioriteret.
Stakkels mis
Håber det bedste.

--
Hilsen Denise
Se www.mit-katteforum.dk

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 08-08-07 08:46

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Forsvandt mine dyr ville jeg da lede indtil jeg fandt dem, jeg ville da
> garanteret slet ikke kunne sove og alt andet ville da blive totalt

Hej Denise og Inger

hun fortjener overhovedet ikke at have en kat i sin varetægt. Hvis det var
en af mine fire, der forsvandt, ville jeg ikke helme, førend jeg vidste,
hvad der var sket med den - og det er ikke racekatte, jeg har, men det
betyder nu altså heller ikke noget som helst i mine øjne. En kat er en kat
og lige meget værd i mine øjne, uanset om den har papirer eller ej.

Venlig hilsen, Anelise

Fra : Tove Krieger

Dato : 08-08-07 09:14

DK-Pisik Katteri wrote:
> [...]
> klares på under 1 time. Så måske onsdag hvis ikke der kom noget
> andet i vejen. Hva da ? GRRRR så meget holder man så af sin kat.

Jeg deler fuldt ud din harme. Hvad er det dog for en mentalitet
mange mennesker har ?

Man må græmmes når man oplever den ligegyldighed mange udviser over
for levende væsener. Hvad vil sådanne mennesker dog med kæledyr hvis
de ikke gider bekymre sig om dem. Jeg overtog selv min Mini for 7 år
siden på grund af naboens forsømmelighed ellers havde hun ikke levet
idag, jeg gyser ved tanken.

Din veninde var så ikke i første omgang ansvarlig for det der skete,
men lidt mere motivation til at finde Seli ville have været på sin
plads.

Jeg håber at den lille mis bliver fundet i uskadt stand. Uvisheden
er ikke til at bære, men det sker da heldigvis tit at forsvundne
katte dukker op igen, selv efter længere tid.

Der bliver i hvert fald krydset poter og fingre for hende herfra.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats