katten Oscar
Fra : Battlefield's

Dato : 31-07-07 16:04

Hej
Prøv at læse her om katten Oscar, der kan forudsige når de gamle på
plejehjemmet dør.
http://tv2.dk/
Hilsen Vibeke

Fra : Tove Krieger

Dato : 31-07-07 17:06

In news:46af4f57$0$4158$ba624c82@nntp02.dk.telia.net,
Battlefield's <battlefield@mail1.stofanet.dk> typed:
> Hej
> Prøv at læse her om katten Oscar, der kan forudsige når de gamle
> [...]

Jeg for mit vedkommende er ikke spor i tvivl om, at der er noget om
snakken. En slags biokemisk forbindelse som katten kan mærke. Den
idé har jeg også haft i mange år, siden jeg læste om fænomenet
første gang.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats