Hidsig hunkat efter hankat har været ude
Fra : Juul

Dato : 29-07-07 22:16

Vores kastererede hankat var ude natten til i dag (de plejer at være
indekatte).
Efter han kom ind i morges har vores hunkat hvæset efter ham og sprunget på
ham nogle gange (hun var inde i nat)

Hvordan kan det være hun pluselig er blevet sådan?

Fra : Sabina H.

Dato : 29-07-07 22:23

"Juul" <juul160404@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> på ham nogle gange (hun var inde i nat)
>
> Hvordan kan det være hun pluselig er blevet sådan?

han lugter forkert ;)
og så fordi han har været væk, skal de lige etablere hirakiet igen ;)

det skal nok gå over....
--
Knus,
Sabina

Fra : Juul

Dato : 30-07-07 12:05

"Sabina H." <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> han lugter forkert ;)
> og så fordi han har været væk, skal de lige etablere hirakiet igen ;)

Oki.
Vi må bare se tiden an, tror jeg skal lade være med at lukke dem ud i et par
dage, ellers ender det da med at Garfield ikke tør komme ind pga. Mille

Fra : Juul

Dato : 04-08-07 02:22

"Juul" <juul160404@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Vi må bare se tiden an, tror jeg skal lade være med at lukke dem ud i et
> par dage, ellers ender det da med at Garfield ikke tør komme ind pga.

Hun er stadig en rappenskralde og de slås når de kommer for tæt på
hinanden...
Hvis han kommer ud, kan vi risikere at han først kommer ind her om natten
(har lige lukket ham ind) han stod under vores soveværelses vindue og
miauvede...

Da jeg ville hente ham ind inden vi gik i seng, gik han bare længere ind
under buskene, han kunne sagtens komme ud hvis han ville, men det ville han
ikke...

Hvor er det dog irriterende at hun er blevet så agressiv over for ham, kan
jo se at han er nervøs når hun kommer...

Juul

Fra : Ragna

Dato : 04-08-07 08:06

Jeg ved ikke, om du kender Feliway?
Prøv ellers at læse lidt her:
http://www.dyrlaegevagten.dk/shopframe.cfm/cms/id=420/sprog=1/item=yes/
Vi har selv brugt det med held ved sammenføringen af en 5-årig kat og en ny
killing, samt ved ferieophold i lejede sommerhuse.
Der findes også et produkt, der hedder Felifriend, som man sprayer på
hænderne, hvorefter man stryger begge katte over pelsen.

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Ragna

Dato : 04-08-07 08:17

For en ordens skyld får du lige linket til Felifriend også:
http://www.dyrlaegevagten.dk/shopframe.cfm/cms/id=443/sprog=1/item=yes/

--
Mange hilsener fra Ragna