Indekat er udenfor lige nu
Fra : Juul

Dato : 28-07-07 22:08

Vi har de sidste par dage haft lukket kattene ud (som plejer kun at være
inde), og i dag er Garfield (skovkat 2 år) så bare ikke kommet ind igen :'(
Han gik ud i morges og har ikke været inde siden. I eftermiddags var han
under vores terrasse, når man kalder på ham miaver han ovre fra vores buske,
men han kommer ikke... og det regner (de plejer at være indekatte)
Mille (skovkat 1 år) luskede sig ud ved 21 tiden, mens jeg havde havedøren
til at stå åben for at få Garfield til at komme ind, men er lige kommet ind
igen da jeg kaldte på dem.
Garfields miav kommer stadig fra buskene (hvor vi ikke kan komme ind i, har
forsøgt)

Har altså valgt at lukke dører og vinduer, ellers hop fryser vi jo...

Bare han dog ikke bliver syg af at være ude i nat

Juul

Fra : Miravlix ArcDraco

Dato : 28-07-07 23:23

Juul skrev:
> Garfields miav kommer stadig fra buskene (hvor vi ikke kan komme ind i, har
> forsøgt)

Det at den miaver bekymrer mig noget.

Katte miaver ikke for sjov skyld, så jeg vil mene den har et problem,
min egen kat miaver kun for at kommunikere med mig når der er noget han
ikke selv kan klare.

Fra : Juul

Dato : 29-07-07 06:41

"Miravlix ArcDraco" <dragon@lix-world.net> skrev i en meddelelse

> Det at den miaver bekymrer mig noget.
>
> Katte miaver ikke for sjov skyld, så jeg vil mene den har et problem,
> min egen kat miaver kun for at kommunikere med mig når der er noget han
> ikke selv kan klare.

Garfield kan godt miave hvis han keder sig...

Han ville ikke ind da vi gik i seng, selvom der var helt mørkt udenfor...
Åbnede havedøren kl. 4.30, hvor han kom hen til terrasse, men kom ikke ind..
Har lidt på fornmmelsen at han måske er blevet skræmt af en hoppepude vi
havde til at stå i stuen (har fjernet den)

Han er lige kommet ind... med det resultat at Mille hvæser ad ham og
springer på ham...
Så nu har jeg lukket døren igen
Han flygtede ovenpå efter Milles angreb, jeg løftede ham ned og sidder nu
med ham på skødet og nusser ham...

Min "lille" mis er godt nok lidt bladret i halen, trænger vist til at blive
nusset godt om inden han skal ud igen...