kattehule
Fra : Battlefield's

Dato : 26-07-07 13:11

Hejsa
Bare til orientering, så har Lidl fra i dag tilbud på en flettet kattehule
med to etager og puder til 149,95 kr.
Vi havde en næsten mage til i forvejen, men den kostede nærmere det
dobbelte.
Hulerne er meget populære her hos vores siamesere.
Hilsen Vibeke

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 27-07-07 17:24

"Battlefield's" <battlefield@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dobbelte.
> Hulerne er meget populære her hos vores siamesere.

hej Vibeke

mange tak for tippet.
Jeg drog idag afsted til Lidl i Ringe (67 km herfra), kun for at få at vide,
at kattehulen var udsolgt, og at der også var udsolgt i Lidl i Fåborg :(
Men da jeg nu var opsat på at få sådan en kattehule, var jeg på hjemvejen i
en dyrehandel i Svendborg, og fandt en solid udgave med to lækre imiterede
lammeskindspuder, men til en noget anden pris, nemlig 450 kr. Dog, skal der
være gilde, så lad der være gilde - jeg købte den, og misserne har straks
taget den i besiddelse.

Venlig hilsen, Anelise

Fra : Tove Krieger

Dato : 27-07-07 17:58

In news:46aa1c11$0$93979$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
A. S. Nielsen <nilleFJERNDETTE@jubii.dk> typed:

> [...]
> få
> at vide, at kattehulen var udsolgt, og at der også var udsolgt i

Jeg var da også en smule lun på foretagendet med én hule mere GGG

Min mand er ved at falde om af grin når jeg forelsker mig i
kattehuler. Mini har flere af slagsen. Den ene af dem bliver
allernådigst brugt ½ time om måneden, og den anden overhovedet ikke.
Den eneste "hule" den lille mokke er tilfreds med, er den hendes far
og mor betaler terminer for, der nemlig sådan en god plads synes hun
LOL.

Apropos Liddle. Jeg har vænnet mig af med at køre til Kalundborg og
tilbage igen (ca. 50 km.) forgæves, for at prøve at erhverve et af
deres tilbud. Der er *altid* udsolgt selvom jeg kommer umiddelbart
efter de har åbnet. Så de kan efterhånden rende mig noget så
grusomt.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Battlefield's

Dato : 27-07-07 19:06

> [...]
> deres tilbud. Der er *altid* udsolgt selvom jeg kommer umiddelbart
> efter de har åbnet. Så de kan efterhånden rende mig noget så

Hej I to
Det er jeg da ked af, men hos vores Liddl her i Horsens havde de da en 20
stykker da min mand købte vores, godt nok også lige ved åbningstid torsdag.
Men nu er vi også vant til at være "tidligt ude" for vi har en Aldi lige her
tæt på, og der skal man også være meget hurtig for at få et tilbud. Men
hulen er der nu ikke noget galt med, den er super, synes misserne, og jeg
synes den er kønnere at se på end de forskellige mere eller mindre slidte
bløde senge vi har stående ved brændeovnen .-))
Hilsen Vibeke