rejse...
Fra : majbrit nielsen

Dato : 23-07-07 19:43

jeg har før brugt jeres super svar...
og nu vil jeg gerne høre jer om hvor længe man kan ha sin kat i
trandsportkasse,når man skal rejse....
det skal lige siges at den (gusen) ikke kan li at være i den i forvejen..

Med venlig hilsen
majbrit nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Camilla Baird

Dato : 23-07-07 23:24

> [...]
> trandsportkasse,når man skal rejse....
> det skal lige siges at den (gusen) ikke kan li at være i den i forvejen..

Majbrit,
Jeg vil sige, det kommer an på meget: længden af turen, transportmiddel,
str på transportkasse (er der plads til en lille grusbakke? en
vandskål?) - og ikke mindst kattens psyke.
Hvis katten har problemer med transportkasser, kan man forsøge at vænne
dem til, at de er gode fx ved at stående fremme altid - gerne med foder
og godbidder i. Det hjælper også ofte at dække transportkassen helt til
under transport (der skal være kulsort derinde) - mørke gør katten tryg.

Med venlig hilsen
Camilla Baird
- Tøm kattebakken ved privat svar