Uuuiiii - wheeeee :-D Braksnude-Ræs!
Fra : Siri

Dato : 22-07-07 20:08

1. kapløb mellem EXO Lejon og PER Gia netop afholdt i stor 1-vær.-bane i
Adelgade!
Resultatet opgøres.....
Gia fører!
Topfart endnu ikke målt, men anslåes som høj!
Jubel og overraskelse fra sofaens faste publikum (slaven...)
De to ræsere hviler nu ud efter det pludselige udbrud, hhv under
nussebænken i gangen og på tøndelåget (1.nusseplads - tsk tsk, Gias
smag....) under behørig beundring fra ovenfor beskrevne publikum
'whaaaayyy'...... Mission accomplished - legekammerat accepteret og
aktiveret behørigt!
Vi afventer næste ræs med glæde, og håber, at det vil blive muligt at
levere optagelser af "Braksnude-ræsene" en skønne dag.
Foreløbig slut her fra 'Tour de Adelgade'
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tove Krieger

Dato : 22-07-07 20:26

In news:GPKdnVL0E7OLNj7bnZ2dnUVZ8silnZ2d@giganews.com,
Siri <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> typed:
> [...]
> at levere optagelser af "Braksnude-ræsene" en skønne dag.
> Foreløbig slut her fra 'Tour de Adelgade'

LOL Det kunne selv salige dejlige Gunnar "Nu" Hansen ikke have
kommenteret mere malende.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Ukendt

Dato : 22-07-07 20:50

HeHe, ja er det ikke skønt med 2 katte
Mine laver også racerløb i møblerne og stuen.
Det ender nu altid på samme måde, Kosmos , som bestemmer, bliver sur.
Og Rocke, går sin vej og laver lyde som en hamster.

Mvh Allan

Fra : Siri

Dato : 22-07-07 21:26

> [...]
> Det ender nu altid på samme måde, Kosmos , som bestemmer, bliver sur.
> Og Rocke, går sin vej og laver lyde som en hamster.

Harh!
Det ville jeg gerne høre! Hvordan siger en hamster? En katte-gengivelse
deraf - LOL!
Så det lykkedes med en legekammerat til Gissen, som også er blevet lidt
for trundet om mavsen (sommerklip er afslørende!).
Der har lige været 'omløb' igen - tju-hej hvor det går!
Det er bare skønt med to katte, når de går godt i spænd!
Apropos, så ser det ud til, at arme, dejlige Belle flytter i nyt, godt
og kærligt hjem imorgen.... Fuld rapport følger
Med venlig hilsen

Fra : Ukendt

Dato : 22-07-07 23:48

> Foreløbig slut her fra 'Tour de Adelgade'

Ha ha ha... Du' bare for meget, Siri

Fra : Ukendt

Dato : 23-07-07 04:32

Siri wrote:
> [...]
> levere optagelser af "Braksnude-ræsene" en skønne dag.
> Foreløbig slut her fra 'Tour de Adelgade'

Hvor er det bare dejligt at høre at det lykkes at finde en lejekammerat til
Gia
Glæder mig til billeder hvor de ligger i bunke

Louise
--
Der er oppe før en hvis mand får sko på, skal møde på job kl 7 om
morgenen......

Fra : Ukendt

Dato : 23-07-07 15:24

Ja, lad os se nogle billeder af det =)

> Louise
> --
> Der er oppe før en hvis mand får sko på, skal møde på job kl 7 om
> morgenen......

Hvad betyder den signatur egentlig?... Den giver ikke meget mening.

Fra : Ukendt

Dato : 23-07-07 17:20

Hans Christian Vang wrote:
> Ja, lad os se nogle billeder af det =)

> Hvad betyder den signatur egentlig?... Den giver ikke meget mening.

Jeg mener bare at jeg idag var oppe _meget_ tidligt, fordi jeg skulle møde
på job kl. 7.
Hvis du kigger på min første post kan du også se at den er sendt kl 5.31 i
morges.

Louise

Fra : Ukendt

Dato : 25-07-07 12:50

> [...]
> på job kl. 7.
> Hvis du kigger på min første post kan du også se at den er sendt kl 5.31 i

Nåh - undskyld... Jeg troede det var sådan en generel signatur, der kommer
ud på alle dine mails\indlæg, som skulle betyde et eller andet... Blev
nysgerrig. =)

Fra : Ukendt

Dato : 26-07-07 10:57

Hans Christian Vang wrote:

> Nåh - undskyld... Jeg troede det var sådan en generel signatur, der
> kommer ud på alle dine mails\indlæg, som skulle betyde et eller
> andet... Blev nysgerrig. =)

Nej, jeg bruger ikke en fast signatur, jeg laver en signatur i de indlæg
hvor jeg lige føler for det..
MEn helt ok at du blev nydgerrig