Stamtavler, Darak
Fra : dpl

Dato : 20-07-07 08:59

Jeg sidder her og er ved at blive vanvittig... hvor på Daraks
hjemmeside, http://www.darak.dk kan man finde info om hvor
stamtavlerekvisitinen skal sendes hen, og på hvilken konto betalingen
skal sættes ind??

Er jeg helt tosset, eller er det bare svært at finde... hjææælp.
Dorthe
http://www.sevastopol.dk/
(Vi har killinger)

Fra : Tove Krieger

Dato : 20-07-07 10:14

In news:46a06b54$0$2325$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
dpl <dplahrmann@hotmail.com> typed:
> [...]
> betalingen skal sættes ind??
>
> Er jeg helt tosset, eller er det bare svært at finde... hjææælp.

Hej Dorthe.

Det er da også lidt af en jungle. Prøv at trykke på Information ude
til venstre. På næste side tryk på priser, Så kommer der en side
frem hvor man kan trykke på "kontakt DARAK's stambogssekretær. Når
du trykker der kommer der en side med hele bestyrelsen både kasserer
og stambogssekretær, og der er også telefonnumre og gironumre. Mon
ikke det er den side du efterlyser ?

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : dpl

Dato : 20-07-07 10:31

Tove Krieger skrev:
> [...]
> kommer der en side med hele bestyrelsen både kasserer og
> stambogssekretær, og der er også telefonnumre og gironumre. Mon ikke det

Hej Tove
Jo, det må man formode, men synes godt det kunne have været mere
tydeligt, da der jo intet sted står, hvad det rent faktisk er man skal
gøre. Det virker noget uprofessionelt, at man skal sætte penge ind på en
konto man selv skal gætte sig til...

Tak for hjælpen!
Hilsen Dorthe
http://www.sevastopol.dk/
Vi har killinger)

Fra : Tove Krieger

Dato : 20-07-07 11:04

In news:46a080f2$0$2650$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
> [...]
> skal gøre. Det virker noget uprofessionelt, at man skal sætte
> penge
> ind på en konto man selv skal gætte sig til...

Du har da ret i at det er ret rodet. De må jo have masser af
stambogs-registreringer og betalinger, så det burde i hvert fald
være mere tydeligt. Prøv at ringe enten til kassereren eller
sekretæren, det ville da være ærgerligt hvis du sendte pengene det
forkerte sted hen.

Fra : dpl

Dato : 20-07-07 11:26

Tove Krieger skrev:

> [...]
> mere tydeligt. Prøv at ringe enten til kassereren eller sekretæren, det
> ville da være ærgerligt hvis du sendte pengene det forkerte sted hen.

Ja, jeg har lagt lidt telefonbeskeder rundt omkring, så håber jeg der er
nogen der ringer tilbage!

Hilsen Dorthe
http://www.sevastopol.dk/
Vi har killinger)

Fra : Siri

Dato : 20-07-07 21:52

> dpl skrev:

Hmmm - jeg var til mit livs første katteudstilling 6 dec '06.
Den annoncerede hal lod sig konsekvent ikke finde på dehvidesider - de
påstod, at adressen ikke fandtes.
Det var da vist DARAKs udstilling. Og der var intet på deres side om,
hvordan man fandt derud - med bus f eks og hvilket stop - eller et kort.
Når adressen "ikke findes" så havde det været venligt at lægge den info
på.
Jeg måtte plage dem længe med mails, før jeg fik noget bedre at gå efter
end "Hallen på Holmbladsgade" - der er meget lang - og hallen viste sig
at hedde Prismen, sådan officielt.
Masser af jagten rundt på sitet og masser af søgen og bøvl - der ku være
klaret med lidt enkel info fra arrangørerne.
Men "alle mennesker har jo bil" - eller....
Lige et olmt opstød fra mig uden bil
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar
PS Det var faktisk Racekattens udstilling - men det ændrer ikke ved rod
og manglende info på begge sites

Fra : dpl

Dato : 20-07-07 22:39

Siri skrev:

> [...]
> Siri
> - Tøm kattebakken ved privat svar
> PS Det var faktisk Racekattens udstilling - men det ændrer ikke ved rod

Hej Siri!
Ja, de sider er ikke altid lige brugervenlige, men mere oprettet til en
svæver kreds tror jeg. Jeg sad og blev mega irriteret på at spilde mig
tid i formiddags. Men jeg havde lagt en telefonbesked hos en af
darak-folkene, og blev senere ringet op af en sød dame, der forklarede
og gav al den nødvendige info, så ingen videre klager herfra.

Ikke alle er kommet helt med på it-bølgen endnu, og et telefonopkald kan
jo være lige så godt og hurtigt.

Hilsen Dorthe
http://www.sevastopol.dk/
Vi har killinger)

PS. Godt at se, at det går fint med "Grimlingerne" *grin*

Fra : Siri

Dato : 21-07-07 16:00

> [...]
> http://www.sevastopol.dk/
> Vi har killinger)
>
> PS. Godt at se, at det går fint med "grimlingerne"

He he, to af mine gode venner, der er totale "ørne" på deres eget felt,
og ligesåmeget it-analfabeter, de sværger også til at ringe - og det ka
der jo være noget i...
Men når man laver en udstilling et sted, der er så nyt, at det ikke kan
findes på www.dehvidesider.dk eller lignende, så kuuu man måskeee lige
lægge et kort og navnet på bus & busstop ind.... synes jeg
"Grimlinger"/braktudene trives sammen - det er lige før, de leger
Håber, at både Belle, Viktor og Niko snart finder forkælende slaver....

Fra : dpl

Dato : 22-07-07 21:59

Siri skrev:
> "Grimlinger"/braktudene trives sammen - det er lige før, de leger

Det er bare dejligt at høre, de skal nok finde ud af det, de to.

> Håber, at både Belle, Viktor og Niko snart finder forkælende slaver....

Det håber jeg også, og der har da også vist sig et par muligheder
allerede, så før eller siden skal det nok lykkedes.

Hilsen Dorthe
http://www.sevastopol.dk/
(Vi har killinger)

Fra : Siri