kattepasning, kattesitting
Fra : lina

Dato : 17-07-07 16:11

har du problemer at få passet din kat, så se her.
profesionel kattepasning tilbydes til rimelige priser.

ingen vente tid, book når du har lyst.
nærmere info :
www.123hjemmesiden.dk/husdyrpasning
eller kontakt mig på 27363833

Med venlig hilsen
lina
-

Fra : Charlotte

Dato : 19-07-07 15:34

Har tjekket din hjemmeside som du iøvrigt linker forkert til og derfor
nok ikke får særlig mange kommentarer.
Uden at kunne sammenligne med andre steder, så er det da et fint tilbud.
Men hjemmesiden virker sådan lidt hurtigt sat op, med mange stavefejl.
Hvis dette virkelig er en virksomhed du vil have op og køre, så ville
jeg rette stavefejlene, evt. få hjælp hvis det er pga. ordblindhed eller
andet.
Det kræver en enorm tillid til folk at have fremmede til at komme i
deres hjem og passe deres dyr, så alt det ydre skal være i orden hvis
folk skal vælge dig fremfor noget andet. Når det kommer til mit dyr, er
det ikke prisen jeg går op i, det er alt det andet.

Med venlig hilsen
Charlotte
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Camilla Baird

Dato : 22-07-07 13:27

> Charlotte skrev:
>
> Har tjekket din hjemmeside som du iøvrigt linker forkert til og derfor
> nok ikke får særlig mange kommentarer.

Hvad er så det rigtige link? Jeg formoder, du har fundet frem til siden...

Med venlig hilsen
Camilla Baird
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ditte

Dato : 19-07-07 17:41

lina skrev:
> har du problemer at få passet din kat, så se her.
> profesionel kattepasning tilbydes til rimelige priser.

> [...]

Hvor slukker man lyden på hjemmesiden?

Hilsen Ditte

Fra : Søren

Dato : 24-07-07 19:37

On 22 Jul., 14:27, Camilla Baird <mailKA...@BAKKEkorat.dk> wrote:

> Hvad er så det rigtige link? Jeg formoder, du har fundet frem til siden....

> [...]

Jeg anbefaler Amigos kattepension, www.amigos-kattepension.dk/ . Jeg
kunne godt lide at vores katte havde god plads og masser af legetøj.

Med venlig hilsen
Søren