OT Men er hjemvendt som moar
Fra : Kari Eiffert

Dato : 14-07-07 10:51

Hej allesammen!

Sikke meget der er sket i gruppen den sidste 1½ uge.

Har været indlagt pga at den lille fyr ville ud 3 måneder før tid Vi har
det alle godt og han klarer sig til UG.

Har fået lov at komme hjem på orlov her i weekenden, for misserne var
begyndt at savne mig frygteligt. Og det var sørme også gengældt. Jeg har
bare nusset og nusset og nusset. Har næsten ingen hud i håndfladerne mere
*ss*. Utroligt hvor man savner de små kræ. Specielt om aftenen, hvor man er
vant til at ligge med en spindende kat og slappe heeelt af.

Mvh Kari

Fra : Kate

Dato : 14-07-07 14:37

"Kari Eiffert" <kari.eiffert.nospam@mail.dk> wrote in

> Hej allesammen!
>
> Sikke meget der er sket i gruppen den sidste 1½ uge.
>
> Har været indlagt pga at den lille fyr ville ud 3 måneder før tid
> Vi har det alle godt og han klarer sig til UG.

Tillykke med ham. 3 mdr. det var ellers meget, så kan kan ham da ikke
være ret stor. Godt at han klarer det.

> [...]
> ingen hud i håndfladerne mere *ss*. Utroligt hvor man savner de
> små kræ. Specielt om aftenen, hvor man er vant til at ligge med en

Jeps, dem savner man når man ikke er samen med dem. De er jo en del af
familien.

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.com
Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/

Fra : Kari Eiffert

Dato : 14-07-07 17:31

"Kate" <doughnut@oliwer.invalid> skrev i en meddelelse
> "Kari Eiffert" <kari.eiffert.nospam@mail.dk> wrote in

> Tillykke med ham. 3 mdr. det var ellers meget, så kan kan ham da ikke
> være ret stor. Godt at han klarer det.

Han vejede 1358 g og var 42 cm lang. Så han var faktisk en del større end de
lige havde regnet med. Heldigvis. Men hvad kunne det ikke være endt med?

> Jeps, dem savner man når man ikke er samen med dem. De er jo en del af
> familien.

Det er det de er. Og Zulu kan kun lide sin moar. Så hende er det rigtigt
hårdt for. Manden gør ellers hvad han kan, men damen er ikke tilfreds. Det
bliver et helvede, når først jeg begynder at amme og ikke kan komme hjem
mere

> --
> Kate
>
> Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.com
> Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
> http://oliwer.dk/

Mvh Kari

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 14-07-07 20:43

Stort tillykke med den lille *killing* jeg håber at han hurtigt vil vokse
sig stor og fræk ))

--
Marianne Cat Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Tove Krieger

Dato : 14-07-07 15:06

In news:46989c77$0$93828$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
Kari Eiffert <kari.eiffert.nospam@mail.dk> typed:
> Hej allesammen!
>
> Sikke meget der er sket i gruppen den sidste 1½ uge.

Gruppen har ellers været meget sløv i længere tid synes jeg

> Vi har det alle godt og han klarer sig til UG.

Rigtig hjerteligt tillykke med den lille dreng. Godt at han er
frisk, for 3 mdr. før tid er da godt nok noget af en gyser. Han må
være lavet af et særligt materiale

> [...]
> hud i håndfladerne mere *ss*. Utroligt hvor man savner de små kræ.
> Specielt om aftenen, hvor man er vant til at ligge med en

Det er bare så dejligt at komme hjem til glade misser (når de da
ikke lige er fornærmede over at være blevet "forladt"). Spændende at
høre hvad de siger til at få en lille baby i huset. Er der ikke
stadig den regel, at for tidligt fødte skal veje 5000 gr. inden de
må tages med hjem ?

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Kari Eiffert

Dato : 14-07-07 17:36

> [...]
> 3 mdr. før tid er da godt nok noget af en gyser. Han må være lavet af et

Jeps det er han også han er kun en uge gammel og få allerede 22 ml mælk
12 gange i døgnet! Så han er en rigtig lille fighter! Men han ville nu også
meget gerne ud!!

> [...]
> siger til at få en lille baby i huset. Er der ikke stadig den regel, at
> for tidligt fødte skal veje 5000 gr. inden de må tages med hjem ?

De er heldigvis ikke fornærmede. Pyyyyha. Kun meget glad for at se mig.
Tudede altså også bare da jeg så dem i går.
Håber da de tager godt imod ham. Det er heldigvis nogen stille og rolige
dyr, så vi regner med det kommer til at gå helt fint. Regner med at tage en
stofble med hjem, der har lagt ved ham, så de kan vænne sig til lugten.

Nej den regel holder heldigvis ikke mere Som udgangspunkt skal vi være
indlagt til jeg har termin. Altså d. 1. oktober. Men når han først er ude af
kuvøse, amningen går godt og han tager rigtigt godt på, så kan vi komme
hjem. Men der kan jo stadig gå laaang tid. Tror ski jeg får sygehuskuller
inden vi når så langt.

Fra : Siri

Dato : 14-07-07 18:44

Jeps, Tove, her har godt nok været ferie-stille (arbejdsstille for
mig....)

Jeps, tilslutter mig Tove igen: Tillykke, Kari, det må have været lidt
af en omgang sådan før tid...

--- Ja er det ikke bare skønt - både hjemkomst og skødekat=afstressn. en
masse.....

He he - mht tidlig fødsel osv så er der vist et par stykker her, der
kan råde - hvis I vil undgå 'OT!'-hyl (ikke fra mig!), så må der jo være
en mødre-NG
Det skal nok gå godt med misser og baby, ellers må vi rykke ud med råd
og evt dåd
De bedste ønsker for hele banden, med tilføjelse
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kari Eiffert

Dato : 14-07-07 19:00

> He he - mht tidlig fødsel osv så er der vist et par stykker her, der
> kan råde - hvis I vil undgå 'OT!'-hyl (ikke fra mig!), så må der jo være
> en mødre-NG

Bare rolig er skam også i et mødreforum Skrev kun fordi jeg engang
lovede at give besked når der skete noget

> Det skal nok gå godt med misser og baby, ellers må vi rykke ud med råd
> og evt dåd

Er sikker på det nok skal gå. Ellers tager vi den derfra. Der er i hvert
fald ingen misser der skal ud af vagten bare fordi vi har haft
familieforøgelse. Slut prut!

> De bedste ønsker for hele banden, med tilføjelse

Mange tak

> Siri
> - Tøm kattebakken ved privat svar

Mvh kari

Fra : Siri

Dato : 14-07-07 19:20

----Og tak for det! Jeg brokker mig ikke - er ikke så kat(t)egorisk

.. Der er i hvert
> fald ingen misser der skal ud af vagten bare fordi vi har haft
> familieforøgelse. Slut prut!
--- I sidste instans må vi vel tage tørnen med at passe de firpotede
varylere...

> Mange tak
--- You're so very welcome: Jeg skal ikke selv ha' nogen, så det er da
godt, at der er andre fornuftige quinder, der producerer Det er
forresten skønt at være tante - også snyde-tante

Fler' fromme ønsker og ekstranus til potebasserne
Siri

Fra : Ragna

Dato : 14-07-07 19:12

Kari skrev:
>Har været indlagt pga at den lille fyr ville ud 3 måneder før tid Vi
>har det alle godt og han klarer sig til UG.

Det var ellers meget tidligt, men hvor er det godt, at den lille knægt
klarer sig godt.
Rigtig hjertelig til lykke med ham!

--
Mange hilsener fra Ragna

Fra : dpl

Dato : 16-07-07 13:37

Kari Eiffert skrev:
> Hej allesammen!
>
> Sikke meget der er sket i gruppen den sidste 1½ uge.
>
> Har været indlagt pga at den lille fyr ville ud 3 måneder før tid Vi har
> det alle godt og han klarer sig til UG.

Hej Kari!
Havde faktisk hørt det via de alsiske jungletrommer *grin*

Super til lykke med den lille fyr, det har da været noget af en
forskrækkelse. Hvor er det flot at han allerede er så stor, det skal nok
blive en stærk knægt!

Held og lykke med ham, hospitalsopholdet og alt det andet der venter.
Det er hård, men det hele værd og mere til!

Kærlig hilsen Dorthe, mor til to på ½ og 2 år...
http://www.sevastopol.dk/
(Vi har killinger!)

Fra : Kari Eiffert

Dato : 03-08-07 21:09

"dpl" <dplahrmann@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hej Kari!
> Havde faktisk hørt det via de alsiske jungletrommer *grin*

Jeps meget effektive jungletrommer Fik da også lige en hilsen fra din
mor

> Super til lykke med den lille fyr, det har da været noget af en
> forskrækkelse. Hvor er det flot at han allerede er så stor, det skal nok
> blive en stærk knægt!

Jeps det håber jeg da. Han har lige et problem med underudviklede lunger,
som han skal vokse fra, og noget med hjertet de prøver at ordne medicinsk.
Vi må se.

> Held og lykke med ham, hospitalsopholdet og alt det andet der venter. Det
> er hård, men det hele værd og mere til!

Mange tak. Glææææder mig til at få min lille Kian med hjem

> Kærlig hilsen Dorthe, mor til to på ½ og 2 år...
> http://www.sevastopol.dk/
> (Vi har killinger!)

Mvh Kari