En brittekilling ved navn Gurli
Fra : Inge

Dato : 13-07-07 20:20

Hej
Nu har jeg ledt højt og lavt på opdrætterlister og killingelister og
billedgallerier efter en killing jeg så for en tid siden. Jeg vil så gerne
se det billede igen. Den hed Gurli og var en sorttortie brittekilling, den
havde vist osse en søster der hed Guldlok, men det er en killing som Gurli
jeg er på udkig efter. Er der nogen her i gruppen der ved hvis det var? og
kan give et link?
Håber nogen kan hjælpe.

mvh
Inge

Fra : hanne sørensen

Dato : 29-07-07 18:54

hej inge
jeg ved godt hvem du søger, En rigtig sød Famillie fra Dragør....jeg har
selv en kat der fra ( Danske Holger)
http://www.beachhills.dk/index.html
hilsen Hanne

Med venlig hilsen