Ny "laban" fundet
Fra : Pusling

Dato : 11-07-07 08:12

Endelig fandt jeg en ny lille Laban ... Nærmere Laban den 2.

Mor er Maine coon og far en stor "landkat"

Herlig lille sort en og man kan allerede nu se at den bliver MEGET
langhåret
Han er blevet velmodtaget af den gamle kat (under 5 min så legede de
sammen) Dog er den temlig bange for hunden .. Den nærmest både hvæser
og sprutter hvis den kommer for nær, Også fortrækker hunden da den
gamle laban jo røg lige i flæsket på ham flere gange med ridser i
snuden til følge.

Nu med det lange hår ... Er det lige som vovsen (samojede) at den er
"selvrensende" og skal bare brørstes grundigt et par gange i ugen ?

Maj

Fra : Siri

Dato : 12-07-07 19:20

> [...]
>
> Mor er Maine coon og far en stor
>
> Herlig lille sort en og man kan allerede nu se at den bliver MEGET
> langh=E5ret
> Han er blevet velmodtaget af den gamle kat (under 5 min s=E5 legede de
> sammen) Dog er den temlig bange for hunden .. Den n=E6rmest b=E5de hv=E6ser
> og sprutter hvis den kommer for n=E6r, Ogs=E5 fortr=E6kker hunden da den
> gamle laban jo r=F8g lige i fl=E6sket p=E5 ham flere gange med ridser i
> snuden til f=F8lge.
> Nu med det lange h=E5r ... Er det lige som vovsen (samojede) at den er

Hej
Nu er der en del sære tegn i din tekst (jeg læser fra hjemmesiden - vi
har stadig Broadcom bøvlenet her, og selv kyndig hjælp ku ikke få fikset
adgang til noget andet - ak) - men hvor gammel er den lille?
Tænker du på, om den er renlig? Killinger lærer som regel af deres mor
at bruge bakke, hvis den ikke er taget for tidligt fra (min. 12 uger
gammel!).
Hvis der er MCO i den, vil den sikkert gerne have lidt børst af en god,
ikke-stikkende børste et par gange om ugen, men det har avler/opdrætter
vel informeret om?
Ellers tag et kig på Hanne Engermann's site, www.mega-mco.dk, der er
nogle utroligt gode artikler spækket med god vejledning.
Held og lykke....
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 13-07-07 06:06

"Siri" <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Hej
> Nu er der en del sære tegn i din tekst

Sjovt nok, da jeg læste indlægget i går formiddags, var der intet galt.
I går aftes sad jeg ved en anden PC, og studsede over de tegn.. og da jeg
sidder ved den vante pc igen, er de der stadig?!.

Underligt..

Mvh. Marie

Fra : Ukendt

Dato : 13-07-07 07:19

Torben og Marie-louise Ager wrote:
> [...]
> galt. I går aftes sad jeg ved en anden PC, og studsede over de tegn..
> og da jeg sidder ved den vante pc igen, er de der stadig?!.

Jeg har kun læsr det på min egen PC, men der ser det helt normalt ud...
Men kan dog se på Siris reply hvordan hun får det vist... Noget tyder på et
det er "æøå" der er problemer med...

Louise og Buster