Katte hjem fra pension
Fra : Ukendt

Dato : 10-07-07 18:41

Og så fik jeg trætte meneske mine katte hjem fra pension, Dvs. I mandags kom
jeg og kattene hjem.

Det var nu en lidt våd Roskilde festigval jeg fik, men den var nu sjov

Hold da op hvor de var glade for at se mig

Så kan pensionen værer nok så god, men hjemme er nu bedst.

Der gik kun 34 min, så fik jeg en lille spurv fra haven som gave.
Men sådan er katte vist. Og den blev spist, ja af katten Udenfor.

Hold da op hvor jeg har savnet dem. men nu har jeg brugt samme pension i ca
10 år.
Og det ser ud til at virke.Så det er vist den måde de skal være væk fra
hjemmet på.
Selvom det gør ondt at aflevere dem.

Mvh Allan

Fra : Tove Krieger

Dato : 10-07-07 19:19

In news:4693c4aa$0$69247$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
Allan <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> typed:

> [...]
> pension i ca 10 år.
> Og det ser ud til at virke.Så det er vist den måde de skal være

Katte er meget knyttede til deres hjem, så der er jo ikke noget at
sige til at de var lykkelige for at være hjemme igen. Desuden må de
jo også være glade for at deres "far" ikke var druknet under den
festival........det var da vist en lidt fugtig oplevelse

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Kate

Dato : 10-07-07 19:22

"Allan" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> wrote in

> [...]
> pension i ca 10 år.
> Og det ser ud til at virke.Så det er vist den måde de skal være

Når endeligt man skal væk og må aflevere kræene i pension er det da
også vigtigt at de har det godt. Selvfølgelig er det altid bedst
hjemme, men heldigvis kan man lave ude godt

Jeg kunne forestille mig du også er glad for at være hjemme og tør igen

Iøvrigt, fortæl lige hvilken pension du bruger og hvad det koster. Jeg
kan komme i den situation at jeg må sætte mine i pension fordi jeg er
flyttet pokkers langt væk fra venner og familie (som iøvrigt
efterhånden er _meget_ indskrænket i forvejen).

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.com
Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/

Fra : Siri

Dato : 10-07-07 20:22

> [...]
> flyttet pokkers langt væk fra venner og familie (som iøvrigt
> efterhånden er _meget_ indskrænket i forvejen).

Det vil jeg da også gerne vide - jeg er lidt i samme situation...
Og en veninde var frivillig på Roskilde, så hun var med under de våde
opstartsdage - nasty ain't the word....
Hæ hæ, er man lidt smug over ikke at være 'gået glip' af en usædvanligt
smattet Smatte
Med venlig hilsen
Siri, Gia og Lejon (jeps - if at first you don't fricasseed - fry, fry a
hen!)
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ukendt

Dato : 10-07-07 21:00

"Kate" <doughnut@oliwer.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> flyttet pokkers langt væk fra venner og familie (som iøvrigt
> efterhånden er _meget_ indskrænket i forvejen).

Det er stadigvæk denne
www.kameludl.dk

Andre har skrevet om vestskoven men den kender jeg ikke jeg er glad ved min.

Mvh Allan

Fra : Ukendt

Dato : 10-07-07 21:21

"Allan" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> skrev i en meddelelse

Jeg glemte lige
Mine kommer ud i fælles løbegård, det ser jeg som et plus.
Da jeg hentede dem havde den ene smidt sit halsbånd,
Det fik jeg at vide før jeg opdagede det.og han var allerede kommmet i
transportkassen.
Så først blev katten hentet og så halsbåndet.
Men tag op og kig, hvis der er forlangt til at kigge så er pensionen for
langt væk.

Mvh Allan

Fra : Kate

Dato : 11-07-07 21:44

> "Allan" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Jeg glemte lige
> Mine kommer ud i fælles løbegård, det ser jeg som et plus.

Det ville man vel kunne vælge til eller fra? For Doughnut og Mowgli
ville det nemlig ikke være af interesse.

> Men tag op og kig, hvis der er forlangt til at kigge så er
> pensionen for langt væk.

Indrømmet, Helsinge _er_ langt fra mig.

Fra : Siri

Dato : 12-07-07 17:28

> [...]
> www.kameludl.dk
>
> Andre har skrevet om vestskoven men den kender jeg ikke jeg er glad ved min.

Aj fnis - jeg kender en, der bor der - menneske altså, i
kameludlejningen, han påstår, at han ligger i beduinlejr.... verden er
lille
Mange potedask af de fredelige til dine to varyler
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar