Kat i vejkanten?
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 05-07-07 14:08

Hej

Endnu engang måtte jeg holde ind til siden, for at tjekke en kat der
lå i vejkanten. Det lille myr var stadig helt varm, men den lå der
heller ikke da jeg kørte den anden vej en time tidligere. Stakkels
mis, men i det mindste har den ikke nået at lide.

Hvad gør I andre, når I kommer ud for sådan noget?

Jeg kører ind til siden og tjekker at katten er død. Jeg har ikke
været ude for andet, men er den ikke død, er det straks en tur til
Doktor Dyr eller en opringning til Falck.

Er katten død, tjekker jeg for øretatoveringer og halsbånd. Det har
jeg heller ikke set endnu, men ellers ville jeg kontakte
katteregisteret eller ejeren.

Til sidst ligger jeg katten, så man kan se den fra vejen, men så den
ikke er til fare for trafikken. Altså så der ikke er nogen der prøver
at undvige den, men så man kan se den, hvis man leder efter den.

Mvh Trine

--
Overnatning for op til fire personer i egen lejlighed. Hunde er velkomne.
Butik med kurve, frostsikre stentøjsfigurer, brugskunst og meget mere.