Hvad er det katten har fanget ?
Fra : Jan Holm

Dato : 01-07-07 23:30

Vores kat kom idag hjem med et lille dyr som han har fanget.
Han havde pillet hovedet af, og jeg kan ikke lige gennemskue
hvad det er for et dyr. Nogen der har et bud ?

Ligger i dk.binaer "Identifikation af noget katten har fanget"

Ved ikke om dette link virker.

Mvh
Jan

Fra : Ukendt

Dato : 02-07-07 01:55

"Jan Holm" <nospam@tia.blabla> skrev i en meddelelse
> Vores kat kom idag hjem med et lille dyr som han har fanget.
> Han havde pillet hovedet af, og jeg kan ikke lige gennemskue
> hvad det er for et dyr. Nogen der har et bud ?

Jeg synes det ligner en mink/mår/ilder

mvh,
Camilla

Fra : Morten

Dato : 02-07-07 07:15

> [...]
> hvad det er for et dyr. Nogen der har et bud ?
>
> Ligger i dk.binaer "Identifikation af noget katten har fanget"

Det er en brud, Danmarks mindste rovdyr...

mvh
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 02-07-07 07:24

Nemlig Morten
http://www.skovognatur.dk/DyrOgPlanter/Pattedyr/Rovdyr/Brud.htm

hilsen Birte

Fra : Tove Krieger

Dato : 03-07-07 17:50

In news:46882ade$0$8169$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
Jan Holm <nospam@tia.blabla> typed:
> Vores kat kom idag hjem med et lille dyr som han har fanget.
> Han havde pillet hovedet af, og jeg kan ikke lige gennemskue
> hvad det er for et dyr. Nogen der har et bud ?

Nu har du jo fået svar på, hvad det var Ivan havde slæbt ind, så jeg
vil bare fortælle at jeg synes han er en utroligt flot og smuk kat.
--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Jan Holm

Dato : 03-07-07 22:50

Tove Krieger wrote:
> Nu har du jo fået svar på, hvad det var Ivan havde slæbt ind, så jeg vil
> bare fortælle at jeg synes han er en utroligt flot og smuk kat.

Det skal jeg lade gå videre ) Udover det pæne ydre så er
han den største blideste kælepotte pakket ind i 6 kilo rå
muskel kraft - han er fantastisk.

Billedet + et par billeder af de andre løver kan ses her i
højere opløsning. http://www.flickr.com/photos/sphion/

Mvh
Jan

ps tak for svar vedr. byttet