Hankat stjålet
Fra : JB

Dato : 30-06-07 08:32

Fertil blåmasket hellg birma hankat er i nat stjålet fra katteri i
Haderslev. Løbegården er brudt op.
I bedes holde øjne og ører åbne.

Vi krydser fingre for at han kommer hjem i god behold.

Hilsen
Jytte

Fra : JB

Dato : 01-07-07 10:04

"JB" <vingekattenfjern@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Haderslev. Løbegården er brudt op.
> I bedes holde øjne og ører åbne.
>
> Vi krydser fingre for at han kommer hjem i god behold

Katten er kommet hjem.
Der har været meget omtale avisartikler m.v. Nogen har nok fået kolde
fødder, for katten blev fundet i god behold nær hjemmet.

Hilsen
Jytte

Fra : Tove Krieger

Dato : 01-07-07 11:27

In news:46876dcc$0$25438$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
JB <vingekattenfjern@mail.dk> typed:

> [...]
> Der har været meget omtale avisartikler m.v. Nogen har nok fået
> kolde fødder, for katten blev fundet i god behold nær hjemmet.

Det er dejligt at høre. Hvad får dog folk til den slags ? Hovedsagen
er dog, at den er uskadt.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Kate

Dato : 01-07-07 11:56

"JB" <vingekattenfjern@mail.dk> wrote in

> Katten er kommet hjem.
> Der har været meget omtale avisartikler m.v. Nogen har nok fået
> kolde fødder, for katten blev fundet i god behold nær hjemmet.

Det var godt. Man bliver helt ude af den når man mister en kat,
specielt når man ikke finder ud af hvad der skete med den.

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.com
Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/

Fra : lh

Dato : 01-07-07 14:06

"Kate" <doughnut@oliwer.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kate
>
> Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.com
> Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.

Jeg har en veninde som opdrætter en rimelig sjælden race og da hun på sin
låge skilter med det, har jeg faktisk spurgt hende om hun turde blive ved
med at have skiltet pga. at nogen kunne føle sig fristet til at "tjene"
nogle nemme penge. Men det har hun grinet lidt af og mener ikke der er nogen
risiko ved det, men jeg syntes bare ikke folk skyer nogen midler mere mod
hvad de stjæler, bare de kan se penge i det.

lh

Fra : Siri

Dato : 01-07-07 14:43

> [...]
> risiko ved det, men jeg syntes bare ikke folk skyer nogen midler mere mod
> hvad de stjæler, bare de kan se penge i det.

Man kan ikke være for forsigtig, mener jeg - der er skrupelløse
enkelt-individer alle vegne i verden, og nogen har måske villet hive sig
en gratis parring, hvor de små så sælges som 'ægte uden stamtavle'.....
Suk.
Man skal passe på sig og sine - jeg synes også, at det er voveligt at
skilte med et 'race-katteri'
Men godt, at han kom hel hjem, den dejlige bimse... hvor kan man se foto
af flotterikken?
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar