Til Rune / Bonnie
Fra : mfn

Dato : 29-06-07 19:25

Hej med jer!

Min mail bliver af en eller anden grund "boucet" hos jer". Jeg får i al fald
fejl retur.

Men så får du den bare her:

Hej Bonnie!

Ja ok han fylder 12 uger om lørdagen mon ikke det går? Vi kan sagtens aftale
noget i uge 29, bare nævn tid, så nævner jeg sted ;) Jeg har altid tid, så
bare sig hvornår det passer dig så er jeg klar.

Men han er rigtig fræk bare lige så du ved det *gg*

Jeg prøver og se imorgen når der komme lys om jeg kan få nogle billeder af
ham!

Akut kan jeg kontaktes på 59 64 14 16

Fra : mfn

Dato : 29-06-07 19:33

Og til interesserede vil jeg da lige fremhæve at de andre 3 søde stadig er
ledine:
http://peecee.dk/?id=54048

Fra : mfn

Dato : 29-06-07 19:40

Er hun egenligt ikke ret usædvanlig i farvesammensætningen hende nr 2 fra
venstre? Hun er både grå, sort, hvid og brun i sådan et mix der ligner noget
der har været i en blender *ggg* ;)

Fra : Kari Eiffert

Dato : 29-06-07 20:43

> Er hun egenligt ikke ret usædvanlig i farvesammensætningen hende nr 2 fra
> venstre? Hun er både grå, sort, hvid og brun i sådan et mix der ligner
> noget
> der har været i en blender *ggg* ;)

Hun er da bare en lille tortie. Vi er flere herinde der eeeeelsker de små
krudtugler. Og flere mener de har et helt specielt temperament

Har selv to af slagsen

Mvh Kari