halen hænger
Fra : Tonny Jørgensen

Dato : 22-06-07 23:18

Hejsa

Min ene kats hale er begændt at "hænge". Den er sådan helt underlig slap
fra ca midten af halen. Jeg lagde mærke til igår at hendes halespids var
våd og kunne idag se at det er fordi hun slæber den bagerste del af
halen efter sig så den rammer jorden (og det havde regnet). Jeg syntes
ikke umiddelbart jeg kan mærke noget brud på halen nogen steder, og hun
jamrer sig ikke når man mærker efter, så jeg tror ikke hun har ondt.

Kan det være noget midlertidigt ? Nogen der har oplevet noget lignende ?

Med venlig hilsen
Tonny Jørgensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : jytte jensen

Dato : 23-06-07 10:27

"Tonny Jørgensen" <hestKATTE@BAKKEjegergud.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jamrer sig ikke når man mærker efter, så jeg tror ikke hun har ondt.
>
> Kan det være noget midlertidigt ? Nogen der har oplevet noget lignende ?

Jeg ville nu nok gå til dyrlæge.
At den ikke jamrer kan man ikke altid regne med.

Min Helena havde på et tidspunkt fået en ordenlig stafylokinfektion i et
operationssår og hun sagde ikke et kuk når man trykkede på bulen.

Jytte

Fra : Marlene Stolt Jürgen~

Dato : 24-06-07 20:52

vores olivia havde en flotteste hale som lå hen af ryggen på hende. Men
desværre er den ombuteret nu hendes hale hang bare løst ned og jegmåtte en
tur til dyrlægen og da han mærkede på den ( han tog lige som hvis man
krøllede et stk.papir sammen såadn gjorde han med halen og hun reageret ikke
som han sagde så der er noget i vejen) ganske rigtig den var brækket helt
oppe ved hale rodenmed et lige brud og spørg mig ikke hvordan det er gået
til det ved jeg ikke og dyrlægen ved det heller ikke.
Men den dag idag trives hun som enhver anden fræk kat.