Kattepasning
Fra : Nina

Dato : 22-06-07 20:50

Hej NG.

Da vi skal på ferie næste måned har vi brug for nogle til at passe vores to
katte. Vi er faldet over pet-care.dk, der tilbyder kattepasning mm. Er der
nogle, der kender til firmaet ? Det ser umiddelbart godt ud.

- Nina

Fra : jytte jensen

Dato : 23-06-07 10:24

"Nina" <spidfj@jgds.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> to katte. Vi er faldet over pet-care.dk, der tilbyder kattepasning mm. Er
> der nogle, der kender til firmaet ? Det ser umiddelbart godt ud.

Har ikke prøvet det, men har snakket med dem. De skal have 195 kr. for at
komme i hjemmet 20 - 30 min. Og man har jo ikke en kinamands chance for at
tjekke at de så også gør det. (ikke at jeg har nogen grund til at mistænke
dem, men det er umuligt at tjekke og 195 kr. er dyrt)

Hvad med en kattepension. På Reikos hjemmeside www.felina.dk er der et
links til en kattepension som hun selv har været med til at indrette. Så det
er et ordenligt sted.

VH
Jytte

Fra : HSLK

Dato : 26-06-07 14:44

Hejsa

Kender ikke firmaet, men har prøvet at hyre et firma (petcab) til at komme
og passe mine katte, det var ingen scucces de kom aldrig mine
svigerforældre holdt heldigvis øje med om de kom, da de ikke gjore passede
de kattene til vi kom hjem, eller havde jeg måske kommet hjem til 8 døde
eller meget sultene katte

Jeg får nu en veninde til at se til dem og jeg betaler hende så lidt for sin
ulejlighed, det fungere rigtig godt

håber du finder en god løsning men se dig godt for !!!

knus Henriette.