Så kom der endelig billede
Fra : mfn

Dato : 22-06-07 09:58

Af de små misser ;)

De søger nye hjem så hvis nogen er interesserede så sig til ;)

Link:

http://peecee.dk/?id=54048

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 22-06-07 10:43

"mfn" <jadahva@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Af de små misser ;)
>
> De søger nye hjem så hvis nogen er interesserede så sig til ;)
>
> Link:
>
> http://peecee.dk/?id=54048

Nårhh..søde pyntepuder!, de vil da også pynte i min sofa ((-;

sæt dem på www.vilkat.dk?

mvh. marie

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 22-06-07 10:44

arhh flot.. der manglede lige et "d" altså www.vildkat.dk
så skulle de passe ((-;

mvh .marie

Fra : mfn

Dato : 22-06-07 10:56

> Nårhh..søde pyntepuder!, de vil da også pynte i min sofa ((-;

Jamen du kan da få hele flokken...! De er ret så livlige - når de altså ikke
sover ;)

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 22-06-07 11:05

> Jamen du kan da få hele flokken...! De er ret så livlige - når de altså
> ikke
> sover ;)

Hehe..fristelsen er da ikke til at overse!.
Men med 3 hunde og 3 katte, så må jeg nok bøje mig i støvet for min mands
ordre om at der er lukket for flere dyr..
sofaen vil nok også blive overfyldt af pyntepuder..(-;

mvh. marie

Fra : mfn

Dato : 22-06-07 11:27

> Hehe..fristelsen er da ikke til at overse!.
> Men med 3 hunde og 3 katte, så må jeg nok bøje mig i støvet for min mands
> ordre om at der er lukket for flere dyr..
> sofaen vil nok også blive overfyldt af pyntepuder..(-;

Ved du hvad - gå ned i Brugsen og køb seks kolde øl og stil på bordet til
ham. Kig så rigtig sødt på ham og fortæl at du har set nogen MAJET søde
misser på internettet... så bløder han nok op... eller ;) ?

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 22-06-07 11:53

> Ved du hvad - gå ned i Brugsen og køb seks kolde øl og stil på bordet til
> ham. Kig så rigtig sødt på ham og fortæl at du har set nogen MAJET søde
> misser på internettet... så bløder han nok op... eller ;) ?

HA..når man som jeg har prøvet den et par gange..så går den ikke længere!
der er for kort tid siden dumpet en hankat op ved vores dør, som vi bare
ikke kunne komme uden om..og før ham var det lige en stakkels mishandlet
hund der også liiiige måtte bo hos os, "bare for en tid"...
han (gemalen) siger, at han vælter i pelsdyr og hundekurve, kradsetræer
madskåle osv osv OVERALT.. hmmmm "hvor" spørger jeg så..hvorefter han sukker
og sender nogle himmelvendte øjne..LOL...

så nej, jeg tror ikke at det vil falde i god jord.. (-;

mvh. marie

Fra : mfn

Dato : 22-06-07 12:13

> så nej, jeg tror ikke at det vil falde i god jord.. (-;

Øv da ;) så prøv med vodka eller whiskey ;)

Fra : RuneR

Dato : 24-06-07 08:34

"mfn" <jadahva@hotmail.com> wrote in message
> Af de små misser ;)
>
> De søger nye hjem så hvis nogen er interesserede så sig til ;)
>
> Link:
>
> http://peecee.dk/?id=54048

Hvor er de mon fra i landet :) kunne godt være interesseret i en rød stribet
hankat
Han ser jo sød ud ham som ligger og slanger sig yderst til venstre

Mvh Rune

Fra : mfn

Dato : 24-06-07 12:24

> Hvor er de mon fra i landet :) kunne godt være interesseret i en rød
stribet
> hankat
> Han ser jo sød ud ham som ligger og slanger sig yderst til venstre

Hej, jo det er en han. Det befinder sig i nordvestsjælland, men vi "eller
nogen jeg kender" kommer rundt mange steder i landet, så evt levering er
mulig hvis det er svært for dig med transporten... men hvor bor du?

Fra : RuneR

Dato : 26-06-07 19:20

> [...]
> nogen jeg kender" kommer rundt mange steder i landet, så evt levering er
> mulig hvis det er svært for dig med transporten... men hvor bor du?

Hej igen
undskyld svartiden. Jeg bor i Taastrup, men har bil så transport er heller
ikke et problem herfra.

Hvornår er han klar til at flytte hjemmefra? og er der en pris på ham? Har
han fået vaccine osv ?

MVH Rune

Fra : Siri

Dato : 26-06-07 22:15

> [...]
> ikke et problem herfra.
>
> Hvornår er han klar til at flytte hjemmefra? og er der en pris på ham? Har

Årh hvor dejligt at læse! Det lyder af et godt seriøst nyt hjem til en
dejlig lille misling - med vacc., pris og godt foder og frisk vand!
Ingen selvfølge, desværre!
Rune, spørg bare gruppen, hvis der er noget, du mangler info om! Jeg var
selv newbie for et år siden, og lytter selv til alle venlige råd. Der er
flere med mange herrens års erfaring at spørge her - og de
sure/aggressive må man så selv sigte fra og 'skille klinten fra hveden'-
Men det er god hvede her!
Håber at det hele lykkes med den dejlige mis!
Jeg har nu to misser - ja sørme - og det tegner godt!
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tove Krieger

Dato : 26-06-07 22:59

In news:uJedndRw58FKHBzbnZ2dnUVZ8s6gnZ2d@giganews.com,
Siri <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> typed:

> Jeg har nu to misser - ja sørme - og det tegner godt!
> Med venlig hilsen
> Siri

Nåååh, så det har du. Og hvornår havde du så tænkt dig at fortælle
om det, om jeg må spørge ?

Det er jo en begivenhed som der *meget* gerne må deles ud af *GGG*

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Siri

Dato : 27-06-07 08:06

> Tove Krieger skrev:
> Det er jo en begivenhed som der *meget* gerne må deles ud af *GGG*

> Venlig hilsen Tove
> Beware of people who dislike cats

Det er --meget--- nyt - så det kommer, når jeg er
--sten-hamrende-sikker--- vi skal ikke have nogen gentagelse af Belle-
historien....
Hvorfor kan man nu ikke holde sin mund, spør man sig selv....

Fra : Tove Krieger

Dato : 27-06-07 09:48

In news:dYCdneOzG9HMkR_bnZ2dnUVZ8v6dnZ2d@giganews.com,
Siri <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> typed:
> Hvorfor kan man nu ikke holde sin mund, spør man sig selv....
> Med venlig hilsen
> Siri

LOL Det er jo lige netop det Siri.

Glæder mig under alle omstændigheder til at høre hvordan det går.
Belle har det jo, efter hvad du har fortalt supergodt det nye sted,
så jeg vil da mene at du har gjort et godt stykke "arbejde" for den
lille mis for at hun skulle få det bedst muligt.

Fra : Siri

Dato : 27-06-07 08:34

Fra : mfn

Dato : 29-06-07 09:28

> Hej igen
> undskyld svartiden. Jeg bor i Taastrup, men har bil så transport er heller
> ikke et problem herfra.

Ok helt præcist bor han i Fårevejle PT.

> Hvornår er han klar til at flytte hjemmefra?
Han fylder 12 uger om ca 3 ugers tid.

og er der en pris på ham?
Tjahh... det "skal" man jo tage eller hvordan er det? en 50´er eller noget
så er han din.

Har
> han fået vaccine osv ?
Han har fået en ormekur, og det er alt.

Fra : mfn

Dato : 29-06-07 12:24

Send mig en mail hvis du ønsker aftale om afhentning.

Fra : Elwarth

Dato : 24-06-07 19:43

> Han ser jo sød ud ham som ligger og slanger sig yderst til venstre
>
> Mvh Rune

Ja, han er "pæn i tøjet"...

/Morten