Sygdom her hos Buster og slave
Fra : Ukendt

Dato : 20-06-07 16:27

Som I måske husker var Buster syg i sidste uge, nok pga. varmen. Fredag fik
jeg ham, for en sikkerheds skyld, tjekket ved dyrlægen.
Hun mente at det nok var varmen, eller noget han havde spist udendørs.
Han havde ikke feber som sådan, 39.2, og var i klar bedring.
Han fik en skud vitaminer og antibiotika, og det har virket.
Dyrlægen sagde at det nok var hans held at han i forvejen fik RC Obesity, da
det har holdt hans stofskifte oppe. Ellers havde han risikeret at få
fedtlever af denne omgang..

Nu er han helt frisk igen, og klar på ballade. Det er bare sådan at jeg har
besluttet at han ikke kommer ud før jeg har fået lukket haven af, hvilket
ikke passer Herren. Slet ikke i disse dage hvor jeg ikke har kræfter til at
aktivere ham, da jeg selv ligger syg.

Jeg har fået mig en gang madforgiftning, formentlig cambylobaktor, efter jeg
var på kursus for 1½ uge siden.
Så jeg ligger ret underdrejet for tiden, og orker ikke rigtig noget. Men min
menneskelæge mener at det hjælper nu hvor jeg får nogle piller mod det.
Lige nu har jeg det faktisk nogenlunde, men er udmattet af ikke at spise ret
meget i 1½ uge, så har det bedst på sofaen.

Og har ikke haft internet siden fredag. Og har det egentlig stadig ikke, men
har fået lov til at låne naboens trådløse

Mange hilsener fra Buster og Louise

Fra : Tove Krieger

Dato : 20-06-07 17:25

In news:46794755$0$90271$14726298@news.sunsite.dk,
Louise <louise.krarupSNABELAprivat.dk> typed:
> [...]
> Og har ikke haft internet siden fredag. Og har det egentlig stadig
> ikke, men har fået lov til at låne naboens trådløse

Jamen kære Louise det var dog skrækkeligt ,at du også er blevet syg.

Campylobacter bakterier lever ofte i fjerkræ, så du har måske fået
mad evt. med grøntsager og fjerkræ tilberedt på samme bord. Det er
godt nok ikke til at spøge med. Godt at din doktor kan give dig
noget for det.Godt også at du har det bedre nu.

Det er sikkert også en fornuftig disposition at lade Buster blive
inde. Hvis han skulle finde på at blive væk i mange timer igen, er
du jo ikke rigtig i stand til at lede efter ham når du ikke har det
godt. Jeg håber på alt det bedste for jer begge to. Du er sikkert på
højkant igen i løbet af et par dage, men det er pokkers ubehageligt
så længe en sådan infektion står på.

Rigtig god bedring,
--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Siri

Dato : 21-06-07 14:26

> Louise skrev:

Åh Louise da! Sikke noget!
Masser af væske og Cultura drik, og en fed roman - det plejer at hjælpe

Og så må du og Buster hygge og lege inde, jeg skal hilse fra Gia og
sige, at legetoj med fjer er godt!
Rigtig god bedring til jer begge!
Med venlig hilsen
Siri