Mistet kat i Kastrup!!
Fra : Mette Nielsen

Dato : 20-06-07 10:13

Er der nogen som har set min elskede kat Karla?
Vi bor i Kastrup på Saltværksvej. Hun har været indenkat, indtil for
kort tid siden, derfor er hun ikke øremærket endnu... :(

Hvis du har set en sød gråstribet kat i Kastrup uden øremærke, så ring
eller mail til mig.

Tlf: 20615610
mettemaj@ofir.dk

Med venlig hilsen
Mette Nielsen

Fra : S. Hansen

Dato : 20-06-07 13:30

On Wed, 20 Jun 2007 04:13:11 -0500, Mette Nielsen
<mettemajKATTE@BAKKEofir.dk> wrote:

> [...]
>kort tid siden, derfor er hun ikke øremærket endnu... :(
>
>Hvis du har set en sød gråstribet kat i Kastrup uden øremærke, så ring

Jeg håber du finder din kat i god behold.

Du skal iøvrigt være klar over at mere end 10% af alle katte omkommer
årligt i en trafikulykke (dvs ½ af alle katte inden for en 5 års
periode !!!!!)

Iøvrigt skal du også holde din kat på eget iflg. loven.

Steen

Fra : Jan Rudkøbing

Dato : 21-06-07 23:11

"S. Hansen" <skidt_fjern_dette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> periode !!!!!)
>
> Iøvrigt skal du også holde din kat på eget iflg. loven.

Det var da et ualmindeligt venligt og opmuntrende svar til en bekymret
ejer...

Mette - prøv at kigge og kalde, når mørket falder på... rasl med med
madkrukken og den slags... Nogen gange kan en kat ligge og trykke sig om
dagen, men den kommer måske frem når det hele bliver lidt mere stille...

Håber at du får Karla hjem i god behold... Og hold hende så inde til hun er
mærket (og neutraliseret, hvis ikke hun allerede er det).

Mvh Ann K

Fra : BS

Dato : 22-06-07 01:27

"Jan Rudkøbing" <siftia@c.dk> wrote in message

> [...]

... og 100 % indenfor en 10 års periode?
... Hvor mange dør så inden for en 20 års periode..?
godt nok siger man, at katten har ni liv, men ........ :)

BS

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 22-06-07 06:35

BS skrev
< og 100 % indenfor en 10 års periode?
... Hvor mange dør så inden for en 20 års periode..?
godt nok siger man, at katten har ni liv, men ........ :)>

Omkring 100.000 katte mister livet hvert år af den ene eller anden grund,
det ER et horribelt antal, der bør give enhver katteejer/elsker myrekryb
((

Når man så samtidig ved, at på trods af det horrible antal, så er der stadig
en kollosal mængde overskudskatte, så viser det mig, at der er alt for mange
fjolser derude, til at jeg finder det sjovt at spøge med.

Marianne Cat Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : S. Hansen

Dato : 22-06-07 12:35

On Fri, 22 Jun 2007 00:10:51 +0200, "Jan Rudkøbing" <siftia@c.dk>
wrote:

>Det var da et ualmindeligt venligt og opmuntrende svar til en bekymret
>ejer...

Som så forhåbentlig sikre sig at hendes kat ikke kan rende frit rundt
mere. Og så behøver hun aldrig mere at bekymre sig om at hendes kat
forsvinder.

Steen

Fra : jytte jensen

Dato : 20-06-07 13:46

"Mette Nielsen" <mettemajKATTE@BAKKEofir.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen som har set min elskede kat Karla?
> Vi bor i Kastrup på Saltværksvej. Hun har været indenkat,

Hvis hun ikke er særlig vant til at være udenfor, har hun måske gemt sig i
en mørk krog i et eller andet udhus eller lign. prøv at led sådanne steder i
nabolaget.

Pøj Pøj med at finde hende.

VH
Jytte