Mad til ældre sart katteskind?
Fra : Benedikte Brisson

Dato : 16-06-07 13:49

For et par dage siden fejrede vi, at det var 4 år siden, Svedsken
flyttede ind i vores familie. Dengang var hun skønnet til 3-4 år.

I dag skulle jeg så købe kattemad. Hun plejer at få Hill's Sensitive
Skin, fordi hun har problemer med at tåle ret meget andet. Men så var
det, jeg så, at seniorfoder faktisk er til katte fra 6 år.. og det er
hun jo da så godt og vel nu.
Derfor ville jeg spørge, om der er der nogen, der har erfaring med
fodring af ældre katte med sart skind?

Venlig hilsen Dikte
---
www.svedske.dk

Fra : Jan Rudkøbing

Dato : 17-06-07 19:01

Ingen erfaringer overhovedet... Men Saga levede helt fint på Rc Siamese frem
til hun var ca 15 Alle former for seniorfoder blev hun tyk af...

Ann

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 17-06-07 19:59

Jan Rudkøbing skrev:
> Ingen erfaringer overhovedet... Men Saga levede helt fint på Rc Siamese frem
> til hun var ca 15 Alle former for seniorfoder blev hun tyk af...

Det kunne måske tyde på, at jeg skal holde mig til Sensitive Skin - den
bløde rundSvedske er absolut rund nok i forvejen.
Og det gør mig ondt med Saga.. jeg har også været i gruppen længe nok
til at kunne huske hende.

Venlig hilsen Dikte