Saga :-(
Fra : Jan Rudkøbing

Dato : 14-06-07 16:17

Kom lige i tanker om at der muligvis stadig sidder nogle af "de gamle"
tilbage i denne gruppe... Og at I selvfølgelig også bør have besked.

I mandags måtte jeg desværre have dyrlægen hjemme til at sikre Sagas tur
over Regnbuebroen
Hun blev næsten 16 år gammel, men vil være gemt i mit hjerte endnu
længere...

Ann

Fra : Kate

Dato : 14-06-07 16:36

"Jan Rudkøbing" <siftia@c.dk> wrote in

> [...]
> Sagas tur over Regnbuebroen
> Hun blev næsten 16 år gammel, men vil være gemt i mit hjerte endnu

Åhhh, Ann. Det er jeg trist over at høre, Saga har jo været så stor en
del af gruppen her engang. Underligt nok sad jeg for ikke så lang tid
siden og tænkte om hun monstro stadig var til, for jeg kunne godt huske
at hun var nogenlunde på alder med Johan.

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.com
Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 14-06-07 16:57

Hej Ann

Saga var en personlighed som alle vi gamle husker.

Hun nåede en pæn alder, men det betyder jo også at man har svært ved at
huske hvordan livet er uden, man kommer så tæt at det nærmest føles som at
miste en del af en selv

Mange tanker og trøstekram

--
Marianne Cat Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Pernille

Dato : 14-06-07 17:40

"Jan Rudkøbing" <siftia@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> over Regnbuebroen
> Hun blev næsten 16 år gammel, men vil være gemt i mit hjerte endnu

Ja! det er virkelig svært at miste sådan en kat, som man har elsket i så
mange år....

Fra : Tove Krieger

Dato : 14-06-07 18:09

In news:46715bed$0$52143$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Jan Rudkøbing <siftia@c.dk> typed:
> [...]
> Sagas tur over Regnbuebroen
> Hun blev næsten 16 år gammel, men vil være gemt i mit hjerte endnu

Jeg har desværre ikke "kendt" Saga, har kun været i gruppen et
årstid, men jeg vil da alligevel sende dig de varmeste tanker og
trøsteknus. Det er så svært at miste sin kat, men man kan så tænke
på alle de gode stunder man har haft sammen i bevidstheden om, at
den har haft et godt liv.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Denise

Dato : 14-06-07 20:13

Jan Rudkøbing wrote:
> [...]
> tur over Regnbuebroen
> Hun blev næsten 16 år gammel, men vil være gemt i mit hjerte endnu

Hej Ann
Det gør mig ondt at I har mistet Saga, det er virkeligt svært at miste en
dejlig mis.
Vi har jo også mistet Molly for ikke så længe siden, hun klarede den til hun
blev 18 år.
Så selv om det er slemt, så har vi altså været heldige at have haft dem så
længe, og man har bare så mange gode minder. Når sorgen kommer lidt på
afstand kan man bedre tænke på disse ting, men lige nu er det svært.

Cyberkram Denise

Fra : Kate

Dato : 14-06-07 21:48

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> wrote in

> Vi har jo også mistet Molly for ikke så længe siden, hun klarede
> den til hun blev 18 år.

Neeej, denise. Det er jeg ked af, det vidste jeg heller ikke. 18år er
dog en utrolig flot alder og jeg ved jo at du gjorde alt for at gøre
hendes alderdom god.

Fra : Jan Rudkøbing

Dato : 14-06-07 23:35

Tak skal I have... Det var lige netop sådan nogle som jer, jeg tænkte på...

Denise - det gør mig ondt med Molly Ved jo at hun betød meget for dig...

Mvh Ann K