Vores hund er kommet bort fra os
Fra : Torben R. Soerensen

Dato : 03-08-07 09:22

Hej Gruppe

Vores hund er kommet bort fra os i området Tivoli/Rådhuspladsen i København
natten mellem tirsdag og onsdag.

Jeg fik et ildebefindende og ved ikke hvad der er sket, og er meget
ulykkelig nu.

Jeg har kontaktet, Københavns Politi, Rødovre Dyreinternat og Københavns
Dyrehospital(Jeg fik at vide af Københavns Politi at det er de to steder som
de anvender). Jeg har også forhørt mig ved Falck og vi har vandret rundt i
området en del timer forgæves.

Er der andet vi kan gøre andet end at håbe på at nogle ærlige mennesker,
reagerer?
Ved en dumhed havde den lige præcis ikke sit almindelige halsbånd på med
hundeskiltet i, men hunden er Chip-mærket.

Kort Beskrivelse:
Navn: Freja
Alder: 5 år
Race: Balnding af labrador/islandsk fårehund (ligner meget labrador men ½
størrelse)
Kendetegn: Hvid blis på brystet, har været barberet på maven for nylig i
forbindelse med en operation

Håber snart hun kommer hjem igen

Torben

Fra : Torben R. Soerensen

Dato : 03-08-07 09:27

Hvis nogen ønsker at skrive direkte til os så er amiladressen:
torben (a) frejashundehus.dk dvs. fjern .slet så skulle det virke

Fra : Ukendt

Dato : 03-08-07 09:54

"Torben R. Soerensen" <torben.slet@frejashundehus.dk> skrev i en

> [...]
> størrelse)
> Kendetegn: Hvid blis på brystet, har været barberet på maven for nylig i

Sikke da noget skidt.

Håber for jer, at hun snart kommer hjem igen. Nu er det jo ikke et
mennesketomt område, så der er da nmok nogen, der skal reagere. Hæng evt.
nogen sedler op i området, så folk holder kig efter hende.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 03-08-07 09:57

"Torben R. Soerensen" <torben.slet@frejashundehus.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> rundt i området en del timer forgæves.
>
> Er der andet vi kan gøre andet end at håbe på at nogle ærlige mennesker,

Puhh..det er da bestemt ikke nogen sjov situation!
en god ide med at sætte nogle efterlysningsplakater op, sæt evt. en form for
dusør på, det fremmer ofte viljen hos folk.

Held og lykke, jeg håber hun bliver fundet!

Mvh,. Marie

Fra : m.u.l

Dato : 03-08-07 19:57

Mon mozemis/skrøbelig har taget den med hjem? I bor jo ikke sammen mere, da
du så går ned i pension pga. mozes arbejde....

citat:
Flytning
En side i dagbogen "Torbens Dagbog"
Skrevet af Torben1966 22. jan 2007 12:09

Som nogle er bekendt med her, flytter Skrøbelig og jeg hver til sit. Det har
ikke været nogen nem beslutning, da vi holder meget af hinanden, men som det
danske system er indrettet kan det ikke være anderledes. En meget vigtig
grund til beslutningen er at min pension er blevet barberet fra 11.800,-
(incl. alle frynsegodetillæg) til 6.200,-

Fra : lh

Dato : 04-08-07 05:52

"m.u.l" <noller@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vigtig grund til beslutningen er at min pension er blevet barberet fra
> 11.800,- (incl. alle frynsegodetillæg) til 6.200,-

Er det ikke lidt dumt at lægge personlige ting frem her i NG´en. Det er jo
ikke noget der rager os hvordan hans/deres boligforhold er og hvorfor.
Vedkommende søgte bare sin hund.

mvh
lh

Fra : Torben R. Soerensen

Dato : 04-08-07 11:19

"m.u.l" <noller@sol.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> vigtig grund til beslutningen er at min pension er blevet barberet fra
> 11.800,- (incl. alle frynsegodetillæg) til 6.200,-

Jeg kan sige at det ikke er tilfældet, og det "klip" du har fundet et eller
andet sted ikke længere er relevant......
Torben