Graviditesttest hund?
Fra : Ukendt

Dato : 02-08-07 21:11

Hej!
Er en dyr ultralydsscanning virkelig den eneste mulighed for at få
konstateret om ens hund er gravid?

M.V.H.
M&G

Fra : Ukendt

Dato : 02-08-07 21:50

"M&G" <gernerodc.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!
> Er en dyr ultralydsscanning virkelig den eneste mulighed for at få
> konstateret om ens hund er gravid?

Nej, man kan også vente 63 dage og se hvad der sker.

Sorry- måtte lige... Mener, at der står lidt på netdyredoktor om, at det kan
mærkes af en dyrlæge på dag 21 ( er ikke lige sikker på, at det er dag 21,
men tjek evt. lige selv. )

Ellers læg mærke til om hunden tisser mere, begynder, at bygge rede i dens
kurv ( graver og lægger sig ) osv.

Forøvrigt mener jeg da ikke, at en scanning koster mere end 6-700 kr. Det
synes jeg i hvert fald, at have læst et eller flere steder.

--
Mvh. www.tjekmig.dk