Hunde og gæster
Fra : C.H

Dato : 02-08-07 18:51

Hvad gør I, hvis i får gæst(er), der på ingen måder bryder sig om hunde og
måske ligefrem er bange for dem?

Tager i ekstra hensyn til gæsterne eller mener i, at hunden skal være der og
gæsterne må være der?

Er der forskel om det er gæster i et par timer eller overnattende?

Hvordan har I det med at have besøgende, der helt tydeligt både siger og
viser, at de synes jeres hund(e) er ubehagelige og måske ovenikøbet ulækre?

Connie

Fra : jopa

Dato : 02-08-07 19:07

"C.H" <vaxen7@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Hvad gør I, hvis i får gæst(er), der på ingen måder bryder sig om hunde og
> måske ligefrem er bange for dem?

Tager hensyn til det.
Nærmeste familie og han bliver sammen med os.
Normalt kan vores blot afdækkes og han bliver der.
Gider ikke have at han fiser rundt blandt gæsterne

Fremmede og han kommer i hundegård.
Nu er det selvfølgelig ikke alle der har en sådan.

--
Mvh. John

Fra : jytte

Dato : 02-08-07 19:47

On 2 Aug., 19:51, "C.H" <vax...@hotmail.com> wrote:
> Hvad gør I, hvis i får gæst(er), der på ingen måder bryder sig om hunde og
> måske ligefrem er bange for dem?

Her i huset kommer der éen, som er meget bange for hunde. Når han
kommer på besøg bliver Mollie lukket ned i den anden ende af huset.
Der er hun nu vant til at være om dagen også, mens jeg arbejder, så
det er ikke noget problem.

> Tager i ekstra hensyn til gæsterne eller mener i, at hunden skal være der og
> gæsterne må være der?

hmmm prøver at tage hensyn til begge.

> Er der forskel om det er gæster i et par timer eller overnattende?

Ja overnattende som er bange for min hund, tja, de må nok finde et
andet sted at sove....

> Hvordan har I det med at have besøgende, der helt tydeligt både siger og
> viser, at de synes jeres hund(e) er ubehagelige og måske ovenikøbet ulækre?

Det må de da gerne synes, men lige som jeg heller ikke kommer ud til
andre og siger at deres ting/dyr er ulækre/ubehagelige ,så forventer
jeg da også at andre viser respekt/høflighed i mit hjem.

Jytte

Fra : Ukendt

Dato : 02-08-07 20:11

On Thu, 2 Aug 2007 19:51:12 +0200, "C.H" <vaxen7@hotmail.com> wrote:

>Hvad gør I, hvis i får gæst(er), der på ingen måder bryder sig om hunde og
>måske ligefrem er bange for dem?

Der er to hunde her i huset.......og det er der altså bare. Hvis de er
bange for vores to meget meget snakkesalige dyr, er det dem, der har
et problem.

>Tager i ekstra hensyn til gæsterne eller mener i, at hunden skal være der og
>gæsterne må være der?

Noget i den retning.

>Er der forskel om det er gæster i et par timer eller overnattende?

Hvis det er meget vigtigt kan vi da godt flytte kræene et par timer,
men overnattende må finde sig i, at her i huset har vi hunde.

>Hvordan har I det med at have besøgende, der helt tydeligt både siger og
>viser, at de synes jeres hund(e) er ubehagelige og måske ovenikøbet ulækre?

De kommer nok ikke igen.........sådan er det bare. Enten har vi hunde
eller også har vi ikke, så let er det. Jeg vil sq ikke fjerne hundene
- ikke engang for Hendes Majestæt, hvis det var på tale. Vi har hunde
og alle ved det.......og hvis det er et problem, så bliv væk....
--
Ivan Madsen
med to OES'ere i huset, som bare er vidunderlige.

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 02-08-07 20:11

"C.H" <vaxen7@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvad gør I, hvis i får gæst(er), der på ingen måder bryder sig om hunde og
> måske ligefrem er bange for dem?

bryder de sig ikke om hunde generelt, så må de jo selv om det..
er de direkte bange for dem, lukker jeg dem ud, specielt hvis der er børn.
Loui her, bliver faktisk usikker, hvis folk viser angst overfor ham, han er
en meget følsom hund hvad sådan noget angår, i en grad jeg aldrig har
oplevet med andre hunde i mit liv.

> Tager i ekstra hensyn til gæsterne eller mener i, at hunden skal være der
> og gæsterne må være der?

Næ.. er hundene for overgearede bliver de dækket af i deres kurve, ellers
kan de da gøre som de plejer.

> Er der forskel om det er gæster i et par timer eller overnattende?

nej, det kommer igen an på om det er folk der er bange for dem, for er det
sådanne, så bliver det ikke her de skal overnatte, jeg gider ikke være på
stikkerne hele tiden.

> Hvordan har I det med at have besøgende, der helt tydeligt både siger og
> viser, at de synes jeres hund(e) er ubehagelige og måske ovenikøbet
> ulækre?

Har du mødt min mor? GGG... hun kan ikke fordrage hverken katte eller hunde,
og finder dem klart ubehagelige, sjovt nok så er begge dele dyyyybt
forelskede i hende..(o:
-Det irriterer mig vel en del, det har det altid gjort
Generelt har vi ikke nogen bekendtskaber der ikke kan lide hunde, ihvertfald
ikke nogen vi inverterer på besøg.
Og hvis de ikke kan lide lugten i bageriet, så kan de da gå! (-;

Mvh. Marie

Fra : Leyna

Dato : 02-08-07 21:05

On Thu, 2 Aug 2007 19:51:12 +0200, "C.H" <vaxen7@hotmail.com> wrote:

>Hvad gør I, hvis i får gæst(er), der på ingen måder bryder sig om hunde og
>måske ligefrem er bange for dem?

Det må så dreje sig om gæster, som slet ikke kender mig i forvejen,
for alle jeg kender ved at jeg har hunde og at de bor her... men det
sker da at der kommer fremmede. F.eks. til interwievs (manden laver jo
lokalradio, og har studie herhjemme), og de gør jeg altid opmærksom på
at der er hunde (og katte) i hjemmet, så evt. allergikere kan sige
fra. Er det nogen der er bange for hunde, kan hundene godt finde ud af
at være et andet sted end gæsterne. dog indenfor et acceptabelt
tidsrum.

>Tager i ekstra hensyn til gæsterne eller mener i, at hunden skal være der og
>gæsterne må være der?

Man kan godt vise noget hensyn, men generelt er det hundene der bor
her, så de SKAL være her.

>Er der forskel om det er gæster i et par timer eller overnattende?

Overnattende gæster der ikke bryder sig om hunde og katte? Det sker
bare ikke.

>Hvordan har I det med at have besøgende, der helt tydeligt både siger og
>viser, at de synes jeres hund(e) er ubehagelige og måske ovenikøbet ulækre?

Så bliver jeg sg* fornærmet. Ingen af mine hunde er ulækre eller
ubehagelige. Okay, Oy er lidt speciel *GG*, men han er hverken ulækker
eller ubehagelig. Sådan en opførsel kan jeg ikke lige accptere.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Ukendt

Dato : 02-08-07 21:46

"C.H" <vaxen7@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad gør I, hvis i får gæst(er), der på ingen måder bryder sig om hunde og
> måske ligefrem er bange for dem?

Tager som regel hensyn, især hvis det er folk, der ikke plejer, at komme
her.
Har for nogen år siden generet en landmåler lidt med hunden, men han var
altså utrolig flabet overfor mig, så jeg gav lidt igen....

> Tager i ekstra hensyn til gæsterne eller mener i, at hunden skal være der
> og gæsterne må være der?

Har haft hus til salg fornyligt ( i 2 år ) og der tog vi altid hensyn til
evt. købere. Hvis de kunne lide hunde, fik hundene lov til, at snakke og
hvis ikke gik vi med hundene, så de ikke generede folk. Tager også hensyn
til vores post, der er meget bange for hunde eller nok nærmere Bingo.

Vores datter havde en veninde på et tidspunkt, der var skrækslagen for
hunde. Ifølge pigen var hun blevet bidt af en hund, men ifølge moderen var
hun bare ikke vant til hunde, så prøvede, at få hende til, at hilse og lege
lidt med Fimbe. Alle hundene på en gang, ville nok være lidt overvældende
for hende.

Når gæsterne er familie osv., så må de leve med, at vores hunde skal være
her.

> Er der forskel om det er gæster i et par timer eller overnattende?

Nej, hundene skal have lov til, at være her. De bor her jo.

> Hvordan har I det med at have besøgende, der helt tydeligt både siger og
> viser, at de synes jeres hund(e) er ubehagelige og måske ovenikøbet
> ulækre?

Det har jeg ikke rigtigt oplevet. Hundene kan godt være anmassende ind
imellem- især Coco, men det har vores gæster vænnet sig til.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : BorderTerrierMor

Dato : 02-08-07 22:15

On 2 Aug., 21:10, Ivan Madsen <> wrote:

> [...]
> --
> Ivan Madsen
> med to OES'ere i huset, som bare er vidunderlige.

Ivan skrev som jeg ville have skrevet, Tak for det Ivan *LOL*

Mvh Fru Larsen.

Fra : Anette

Dato : 02-08-07 22:26

C.H wrote:
> Hvad gør I, hvis i får gæst(er), der på ingen måder bryder sig om
> hunde og måske ligefrem er bange for dem?

Forsøger at tage hensyn både til gæst og hunde.

> Tager i ekstra hensyn til gæsterne eller mener i, at hunden skal være
> der og gæsterne må være der?

Vores Philana har det ikke godt med børn, især små børn på omkring et par
år. Så er her så små børn, bliver Philana lukket væk. Både for hendes og for
børnenes skyld. Jeg tror ikke Philana ville bide dem, men hun knurrer og gør
højt ad dem, sådan et "gå væk fra mig" signal, i den lidt voldsomme
afdeling. Men de to andre har det fint med både børn og voksne.
Hvis en gæst ignorerer dem går de alle 3 bare hen og lægger sig, ikke mere
bøvl der. Det fortæller vi folk der kommer her.

> Er der forskel om det er gæster i et par timer eller overnattende?

Ja, det vil være okay at lukke hundene væk et par timer, men overnattende?
Nej, kan de ikke acceptere hundene, så må de overnatte et andet sted.

> Hvordan har I det med at have besøgende, der helt tydeligt både siger
> og viser, at de synes jeres hund(e) er ubehagelige og måske
> ovenikøbet ulækre?

Det ville jeg finde både ubehageligt og ubehøvlet, og jeg omgåes ikke ret
gerne mennesker som er ubehagelige eller ubehøvlede.

/ Anette
www.philana.dk .

Fra : qfha

Dato : 02-08-07 23:06

> [...]
> viser, at de synes jeres hund(e) er ubehagelige og måske ovenikøbet ulækre?

Helt naturligt tilpasses ens vennekredsover tid til mennesker, som kan
lide hunde. Vi tage meget hensyn til gæster, og har et hunderum, hvor
de kan lukkes hen, hvis de ikke lige skal være i centrum.

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 03-08-07 10:24

"C.H" <vaxen7@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvad gør I, hvis i får gæst(er), der på ingen måder bryder sig om hunde og
> måske ligefrem er bange for dem?

Vi lukker naturligvis hunden væk, for en tid. Forudsat at de er bange for
hunden, som måske også kan virke lidt overvældende.
Hvis de ikke bryder sig om hunde er det helt klart deres problem, dog bliver
hunden holdt på afstand.

> Tager i ekstra hensyn til gæsterne eller mener i, at hunden skal være der
> og gæsterne må være der?

Hunden er til enhver tid lavest i vores hjem, så gæsterne må være her og det
MÅ hunden såmænd også

> Er der forskel om det er gæster i et par timer eller overnattende?

Stor forskel, et par timer ja, men hele natten tvivler jeg på. Hvem ønsker
iøvrigt at overnatte et sted man ikke bryder sig om.
Det kommer lidt an på situationen, f.eks hvis et familiemedlem eller en god
ven er på røven og vedkommende pludselig ikke kan lide hunde, så finder vi
en løsning, men hunden vil aldrig være lukket ude hele natten.

> Hvordan har I det med at have besøgende, der helt tydeligt både siger og
> viser, at de synes jeres hund(e) er ubehagelige og måske ovenikøbet
> ulækre?

Vores hund er klam.....
Savl og prut og spise katte-ræve-ugle-heste lort med videre er virkeligt
klamt.
MEN hvis det er for meget for folk, hvorfor pokker kommer de så?
Hunden, ungerne, ukrudtet bag garagen og lugten på lokummet er en del af
pakken, så der må folk så selv finde ud af hvad de vil.
Hvis de kommer for at lave det hele om, ryger de ud igen.

Så hvis gæster at min hund er ubehagelig og/eller er ulækre har de ret, men
man kan præsentere sig selv på mange måder.
Det er klart at hvis gæster tydelig viser at de syntes det hele er klamt,
bør de finde havelågen.

Michael (med 53 kg glad og klam Sct. rottweiler)

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 03-08-07 10:37

"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Michael (med 53 kg glad og klam Sct. rottweiler)

kan jeg få lov at se et billede af "den klamme sct. rottweiler"??..GG..
lyder som en lækker blanding..(-;

Mvh. Marie

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 03-08-07 11:41

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:46b2f731$0$21930$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> "Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> kan jeg få lov at se et billede af "den klamme sct. rottweiler"??..GG..
> lyder som en lækker blanding..(-;

Her er et billeder:
kig nederst på siden.
http://www.kirkegaard.de/pics.htm

Mest hvalpebilleder, men der er også et par voksenbilleder.
På C.H's blog om Cassius er der også et par stykker.

Michael

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 03-08-07 18:43

> [...]
>
> Mest hvalpebilleder, men der er også et par voksenbilleder.
> På C.H's blog om Cassius er der også et par stykker.

Hun er da lækker!, jeg fik også set filmklippet med sif og cassius..herligt.

Takker for kikket!

Mvh. Marie

Fra : Brian

Dato : 04-08-07 17:40

Michael Kirkegaard skrev:
> [...]
>
> Mest hvalpebilleder, men der er også et par voksenbilleder.
> På C.H's blog om Cassius er der også et par stykker.

NEJ, hvor er det en flot hund! Hvis der er nogen der synes den er grim
og/eller klam, så vil Gabby godt kæmpe* for den smukke hund!

*kæmpe i den forstand at hun kigger meget opgivende på den formastelige!

-Brian
http://www.ikast-boisen.dk/wordpress

Fra : C.H

Dato : 03-08-07 12:18

> [...]
>
> "Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> kan jeg få lov at se et billede af "den klamme sct. rottweiler"??..GG..

Altså - Det kan godt være Sif både savler og prutter, men hun er lækker
alligevel

Prøv at se vidunderet her i leg med mit lille vidunder, Cassius:

http://www.laurasminde.dk/Sif%20og%20Cassius.htm

Connie

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 03-08-07 12:48

> [...]
> alligevel
>
> Prøv at se vidunderet her i leg med mit lille vidunder, Cassius:

Hej Connie
dit lille vidunder er vist ved at være en voksen hanhund, tror jeg - i
hvert fald er det ikke bare bolden, der har hans interesse, men lige så
meget Sifs bagdel.
Men hun har jo størrelsen og tilstrækkeligt pondus til at kunne sætte den
frække laban på plads:)
Dejlige billeder af to dejlige hunde.

Venlig hilsen, Anelise

Fra : C.H

Dato : 03-08-07 13:51

"A. S. Nielsen" <nilleFJERNDETTE@jubii.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> dit lille vidunder er vist ved at være en voksen hanhund, tror jeg - i
> hvert fald er det ikke bare bolden, der har hans interesse, men lige så

Han er voldsomt fascineret af tæve-numser for tiden
Voksen hanhund er han nok lige knap nok - han er en klodset teenager, der
lige har fået smidt en hormonbombe i hjernen.
Netop begyndt at lette ben og netop opdaget de skønne dufte tæver giver fra
sig, når de letter sig

> Men hun har jo størrelsen og tilstrækkeligt pondus til at kunne sætte den
> frække laban på plads:)
> Dejlige billeder af to dejlige hunde.

Jow - Sif skal nok give lyd fra sig - som det høres
Og Cassius har mere end almindelig respekt for hende. Hun var faktisk den
første ikke-schæfer han mødte og dengang fik han sig en overraskelse... Sif
er stor og Sif er glad

Connie

Fra : pwh

Dato : 03-08-07 12:46

C.H, skrev:

> Altså - Det kan godt være Sif både savler og prutter, men hun er
> lækker alligevel
>
> Prøv at se vidunderet her i leg med mit lille vidunder, Cassius:
>
> http://www.laurasminde.dk/Sif%20og%20Cassius.htm

Jeg kan godt se hvad det er for en leg Cassius vil lege
Fortæl ham forøvrigt at en hale ikke er en propel,
han logrer precist ligesom min Angel

Mht Topic kan jeg ikke komme i tanke om nogen jeg får
på besøg der ikke bryder sig om dyr.
Nogle er self mere begejstrede end andre.
Min ældste storesøster er allergisk, så der tager jeg det hensyn
at de lige får et bad inden hun kommer,
hvilket ikke er så tit da hun bor på Fyn

Tror ikke jeg gad omgåes mennesker privat der ikke delte
min glæde over dyr, så er man nok for forskellige

/Jens

Fra : C.H

Dato : 03-08-07 13:48

> Jeg kan godt se hvad det er for en leg Cassius vil lege

Jow jow - Cassius har testosteronen stående ud af ørene for tiden
Han er blevet så nem at gå med - hans næse er i jorden og han stopper og
letter ben!!!! et utal af gange...
Damer er et hit - og Sif er et stort hit!

> Fortæl ham forøvrigt at en hale ikke er en propel,
> han logrer precist ligesom min Angel

Ja, han laver helikopteren - det er ikke just yndefuldt, men sjovt ser det
ud

> [...]
>
> Tror ikke jeg gad omgåes mennesker privat der ikke delte
> min glæde over dyr, så er man nok for forskellige

Det var faktisk lige det, jeg ville se med denne tråd.
Jeg ved jo, at folk har det helt forskelligt, og lidt er det d også blevet
afspejlet i tråden.
Dog ikke så meget, som jeg havde forestillet mig.

Connie, der har hund i fuldt pubertetsflor

Fra : pwh

Dato : 03-08-07 17:42

C.H, skrev:

> Det var faktisk lige det, jeg ville se med denne tråd.

Du er bare pissenysgerrig

/Jens (som ikke er spor nysgerrig)

Fra : C.H

Dato : 03-08-07 18:15

> Du er bare pissenysgerrig

Ja for hulen da!!
Ellers får man ikke noget at vide...

> /Jens (som ikke er spor nysgerrig)

Nej, det kunne INGEN heller ej tro om dig Jens

Connie

Fra : Tove Krieger

Dato : 03-08-07 14:24

In news:f8v2t1$153s$1@newsbin.cybercity.dk,
C.H <vaxen7@hotmail.com> typed:
> [...]
> lækker alligevel
>
> Prøv at se vidunderet her i leg med mit lille vidunder, Cassius:

Hvor er de dog søde begge to. Sif er vist meget godmodig af sig. Man
kan se at Cassius har respekt for hende, hun er også en lækker
"dame".

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Brian

Dato : 04-08-07 17:45

C.H skrev:
> [...]
> alligevel
>
> Prøv at se vidunderet her i leg med mit lille vidunder, Cassius:

Hvor er det fedt at han viser hende så meget respekt - Sif laver det
fede move med at smække en pote lige i smasken på ham, det gør Gabby
også ved alle andre hunde - det ser bare SÅ sjovt ud *lol*

Fra : BorderTerrierMor

Dato : 03-08-07 12:00

On 3 Aug., 11:23, "Michael Kirkegaard" <flirtinggo...@hotmail.com>
wrote:

> Vores hund er klam.....

Michael hvordan kan du sige din hund er klam, den er dælme da dejlig
og sikke nogen øjne

Mvh Fru Larsen.

Fra : BorderTerrierMor

Dato : 03-08-07 15:32

On 3 Aug., 14:48, "C.H" <vax...@hotmail.com> wrote:

> Jow jow - Cassius har testosteronen stående ud af ørene for tiden
> Han er blevet så nem at gå med - hans næse er i jorden og han stopper og
> letter ben!!!! et utal af gange...
> Damer er et hit - og Sif er et stort hit!

Hæhæ Connie, nogen flere besøg af Sif så skal Cassius nok kende sin
plads hvad man kan/må/skal

Mvh Fru Larsen.

Fra : Brian

Dato : 04-08-07 17:35

C.H skrev:
> [...]
> viser, at de synes jeres hund(e) er ubehagelige og måske ovenikøbet ulækre?

Gabby bor her - gæsterne er på besøg. Hvis de ikke kan lide hunde, kan
Gabby vise dem at der ikke er noget at være bange for - hvis de er
allergiske, så skal de nok ikke træde indenfor, for uanset hvor meget
jeg støvsuger og lufter ud, så er der alligevel MASSER af hundehår
overalt! Hun fælder rigtig meget for tiden, nok pga. varmen!

-Brian (som iøvrigt synes at hans kæreste godt kan se at få født den
unge! Hun har jo termin i dag!)
http://www.ikast-boisen.dk/wordpress

Fra : Ukendt

Dato : 04-08-07 18:56

"Brian" <doktoreNOn@SPAMdoktorb.dk> skrev i en meddelelse

> -Brian (som iøvrigt synes at hans kæreste godt kan se at få født den unge!
> Hun har jo termin i dag!)

Ihh, hvor spændende.

Så går der også lige 3 dage med, at få bebsen ud... Nej, forhåbentligt ikke,
men det kan nu godt tage sin tid første gang.

Ved i, om det bliver en pige eller en dreng ?

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Brian

Dato : 04-08-07 23:13

Buffy skrev:
> Ihh, hvor spændende.

Ja, meget! Vi glæder os helt vildt!

> Så går der også lige 3 dage med, at få bebsen ud... Nej, forhåbentligt ikke,
> men det kan nu godt tage sin tid første gang.
>
> Ved i, om det bliver en pige eller en dreng ?

Nej desværre. Men det lignede en pige på den sidste scanning - enten det
eller en meget genert dreng ;)

Fra : Brian

Dato : 04-08-07 23:30

Buffy skrev:

> Ihh, hvor spændende.
>
> Så går der også lige 3 dage med, at få bebsen ud... Nej, forhåbentligt ikke,
> men det kan nu godt tage sin tid første gang.
>
> Ved i, om det bliver en pige eller en dreng ?

Jeg skal forresten nok berette om den store dag, når den lille er kommet :)

Fra : pwh

Dato : 05-08-07 05:13

Brian, skrev:

> Jeg skal forresten nok berette om den store dag, når den lille er
> kommet :)

Så bliver du nød til at flette det ind i et hundeindlæg,
ellers er du jo OT

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 05-08-07 07:35

On Sun, 5 Aug 2007 06:12:46 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Så bliver du nød til at flette det ind i et hundeindlæg,
>ellers er du jo OT

Ja, og det bruger vi jo slet ikke her...
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Hm

Dato : 05-08-07 08:29

> Ja, og det bruger vi jo slet ikke her...

Nej, den ene hvalp kan vel være lige så god som den anden, det er vel kun
spørgsmål om race.

Hanne/ som nok bevæger sig lige på kanten !

Fra : Leyna

Dato : 05-08-07 09:17

On Sun, 5 Aug 2007 09:28:46 +0200, "Hm" <misasli@mail.dk> wrote:

>"Leyna" <leyna@leyna.dk> skrev i en meddelelse

>Hej
>Nej, den ene hvalp kan vel være lige så god som den anden, det er vel kun
>spørgsmål om race.

Jeps, en hvalp er en hvalp.

>Hanne/ som nok bevæger sig lige på kanten !

Jeg synes altså den holder!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-07 09:57

> Jeg synes altså den holder!

Det gør den også.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 05-08-07 10:14

"Buffy" <Buffy( snabel a )tjekmig.dk> skrev i en meddelelse

> Det gør den også.

Det er da yderst hunderelevant set fra mit synspunkt..
hvordan reagerede hunden, da manden træt kom hjem efter at det var blevet
en pige?, hvordan reagerede den da lillepigen kom hjem? hvordan var håret
sat på lillepigen da hun kom ud, hvad sagde hunden til frisuren..Hvormange
timer var den arme hund henvist til sit eget selskab i uvidenhed om hvad der
var ved at ske?
ork den holder helt fint!

Mvh. Marie

Fra : Hm

Dato : 05-08-07 11:50

> ork den holder helt fint!

Hej Brian
som du har set så er vi klar til en opdatering

Hanne/ som ikke bryder sig om OT hundegruppen

Fra : Brian

Dato : 05-08-07 12:32

Hm skrev:

> Hej Brian
> som du har set så er vi klar til en opdatering

looool - ja DET skal jeg edderma'me love for :)
Men der er slet ikke så meget at opdatere om - ingen lillepige eller
lilledreng endnu..

Og Gabby skal ikke være alene hjemme - hun kommwe på en lille ferie
hjemme hos min svigerfamilie, som i øvrigt har været i intensiv Gabby
træning. De har fået en slags manual til hende ;)

Fra : Tove Krieger

Dato : 05-08-07 18:06

In news:46b5b52f$0$90264$14726298@news.sunsite.dk,
Brian <doktoreNOn@SPAMdoktorb.dk> typed:

> looool - ja DET skal jeg edderma'me love for :)
> Men der er slet ikke så meget at opdatere om - ingen lillepige
> eller
> lilledreng endnu..

Det er *altid* rart at vente på noget godt.

> Og Gabby skal ikke være alene hjemme - hun kommwe på en lille
> ferie
> hjemme hos min svigerfamilie, som i øvrigt har været i intensiv
> Gabby træning. De har fået en slags manual til hende ;)

Det er lige som når min datter skal passe Mini i nogle dage. Der
ligger en laaang liste med hvad hun skal gøre, og hun er ved at
krepere af grin hver gang hun ser den. Hun har selv haft kat i en
del år, og er yderst kompetent......men hvad nu hvis ?? LOL

Fra : pwh

Dato : 05-08-07 18:13

Tove Krieger, skrev:

> [...]
> krepere af grin hver gang hun ser den. Hun har selv haft kat i en
> del år, og er yderst kompetent......men hvad nu hvis ?? LOL

Så fik du igen flettet kat ind i en dybt seriøs hundetråd,
hvordan bærer du dig dog ad Tove

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 05-08-07 18:25

In news:Tynti.55$jl7.41@news.get2net.dk,
pwh <gætselv@.dk> typed:

> Så fik du igen flettet kat ind i en dybt seriøs hundetråd,
> hvordan bærer du dig dog ad Tove
>
> /Jens

Altså Jensemand. Jeg må sågu da benytte mig af det "materiale" jeg
har at arbejde med. Hvis en lille ny baby ikke er OT, så kan Mini
altså heller ikke være det........eller ???

Fra : Søren LH

Dato : 05-08-07 07:51

> [...]
> måske ligefrem er bange for dem?
>
> Tager i ekstra hensyn til gæsterne eller mener i, at hunden skal være der

Jamen, hvis jeg ved gæsterne kan lide hunde, og evt. kender Vizla, så er hun
inde når der er gæster.

Ellers er hun ude i hundegården. Jeg gør mit for at mine gæster skal føle
her er rart at være, og bryder de sig ikke om hunde, så er det ikke noget
problem for mig at Vizla ikke er inde, det er hun som regel ikke alligevel.

Mvh
Søren