Kingsmore fodder hvor kan man købe dette?
Fra : Janner

Dato : 26-06-07 16:11

Kingsmore fodder hvor kan man købe dette?

Er selv fra Aalborg og skal en af dagene hente en bette hvalp der er vant
til at få dette fodder. Forældrene er også vant til samme fodder og deres
helbred + pels var 117% iorden så vil gerne fortsætte med samme fodder.

PÅ forhånd tak

Jan

Fra : Janner

Dato : 26-06-07 16:20

"Janner" <not_valid@not_valid> skrev i en meddelelse
> [...]
> til at få dette fodder. Forældrene er også vant til samme fodder og deres
> helbred + pels var 117% iorden så vil gerne fortsætte med samme fodder.

Staves så kingsmoor ikke underligt jeg ledte forgæves *S *

Fra : Tove Krieger

Dato : 26-06-07 17:09

In news:46812c75$0$30986$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Janner <not_valid@not_valid> typed:
> [...]
> er vant til at få dette fodder. Forældrene er også vant til samme
> fodder og deres helbred + pels var 117% iorden så vil gerne

Det ser ud til at Solsidens Dyrefoder i Nørresundby forhandler
Kingsmoor. Ellers kan du bestille det på nettet.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Anette

Dato : 26-06-07 22:08

Tove Krieger wrote:
> Det ser ud til at Solsidens Dyrefoder i Nørresundby forhandler
> Kingsmoor. Ellers kan du bestille det på nettet.

Jeps, der findes rigtig mange forhandlere af Kingsmoore. Her er en laaang
liste
http://www.kingsmoor.dk/Forhandler.htm

/ Anette
www.philana.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 26-06-07 22:52

In news:4681804f$0$12775$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
Anette <abc@def.es> typed:

> Jeps, der findes rigtig mange forhandlere af Kingsmoore. Her er
> [...]

Ja, det var netop lige den liste jeg også "faldt over". Hvis Janner
som han skriver, bor i Aalborg, så skal han bare lige over broen for
at komme til Nørresundby.

Fra : Anette

Dato : 26-06-07 23:18

Tove Krieger wrote:

> Ja, det var netop lige den liste jeg også "faldt over". Hvis Janner
> som han skriver, bor i Aalborg, så skal han bare lige over broen for
> at komme til Nørresundby.

Ja ja, søde Tove, det tænkte jeg jo nok
Men det kunne da være at der var andre, der lige kunne bruge den liste

/ Anette
www.philana.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 27-06-07 10:29

In news:468190b1$0$5788$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
Anette <abc@def.es> typed:

> Ja ja, søde Tove, det tænkte jeg jo nok
> Men det kunne da være at der var andre, der lige kunne bruge den
> liste
> / Anette
> www.philana.dk

LOL Søde Anette, selvfølgelig har du ret. Hvorfor tænkte jeg dog
ikke på det ?

Fra : Janner

Dato : 28-06-07 08:50

I kan se den lille fyr her
http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=24756&ipc=86613

Vi hentede Eddi igår så lige nu ligger han i sin kurv og putte sover

/Jan

Fra : x Vuf x

Dato : 28-06-07 13:34

On Thu, 28 Jun 2007 09:50:10 +0200, "Janner" wrote:

>I kan se den lille fyr her
>http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=24756&ipc=86613

>Vi hentede Eddi igår så lige nu ligger han i sin kurv og putte sover

Nuttet fyr; tillykke med familieforøgelsen, men...
....hvad har det med foderet at gøre? ;-D

--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Ny Papillonhvalpe haves. (3 piger og 2 drenge født 1. juni)
Kan ses på http://www.sonpet.dk/nye_hvalpe.html

Fra : Tove Krieger

Dato : 28-06-07 13:54

In news:sga783tui9f74m1g8nrggbjajiporc3ohl@4ax.com,
x Vuf x <sonpetnospam@nospampc.dk> typed:

> Nuttet fyr; tillykke med familieforøgelsen, men...
> ...hvad har det med foderet at gøre? ;-D

Nu *har* Janner jo altså fået fat i det foder han skulle bruge, så
sker der da ikke noget ved at han vil præsentere den lille vovse for
os andre, så vi også kan nyde billederne. For øvrigt dejlige
billeder allesammen.

Fra : Battlefield's

Dato : 28-06-07 15:25

> [...]
> http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=24756&ipc=86613
>
> Vi hentede Eddi igår så lige nu ligger han i sin kurv og putte sover

Hej Jan

Årh.. hvor er han dejlig!
Jeg tør slet ikke vise billederne til min mand, han vil så gerne have sådan
en lille ruhåret gravhund
Tillykke med ham.
Hilsen Vibeke

Fra : Janner

Dato : 28-06-07 08:48

> Det ser ud til at Solsidens Dyrefoder i Nørresundby forhandler Kingsmoor.
> [...]

Købte det ved Solsidens dyre handel, herligt man kunne få det der da jeg
kender dem der driver butikken.

Kanon butik iøvrigt med en sjælden service ... Der er ikke mange af den
slags butikker tilbage hvor man virkeligt føler sig velkommen i

Takker for alle svarene

Fra : Tove Krieger

Dato : 28-06-07 09:54

In news:468367ab$0$2483$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
Janner <not_valid@not_valid> typed:

> Købte det ved Solsidens dyre handel, herligt man kunne få det der
> da jeg kender dem der driver butikken.

Dejligt at du ikke behøvede at fare land og rige rundt for at få det
du skulle bruge.

Hvor er han dog nuser den lille. En rigtig lille charmetrold med et
skønt ansigt. Tillykke med ham.

Fra : Ukendt

Dato : 28-06-07 15:07

"Janner" <not_valid@not_valid> skrev i en meddelelse news:468367ab$0

> [...]
>
> Kanon butik iøvrigt med en sjælden service ... Der er ikke mange af den
> slags butikker tilbage hvor man virkeligt føler sig velkommen i

Har også kun hørt godt om den dyrehandel. Har dog aldrig selv været der.
Tillykke med den skønne vaps.

--
Mvh. www.tjekmig.dk