Campingplads med fællesrum?
Fra : OK

Dato : 31-07-07 17:25

Til et kommende familiearrangement planlægger vi at det skal foregå på en
campingplads.
Kender i en plads hvor men evt. kan reservere et fællesrum (ca 16 personer)
til fælles spisning o.l.?

Evt en plads der også udlejer (et enkelt) værelse til den ældste del af
familien.

Skal ligge i Jylland.

mvh Ole

Fra : Klaus Fogh

Dato : 31-07-07 20:46

"OK" <ole_k@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> personer) til fælles spisning o.l.?
>
> Evt en plads der også udlejer (et enkelt) værelse til den ældste del af

Så kunne Albertinelund Camping i Bønnerup på Djursland være sagen. Benyttede
den selv for et par år siden til et lignende arrangement. De har udlejning
af såvel hytter som værelser. Fællesrummet er hyggeligt møbleret og der er
et tilhørende glimrende køkken, -kun til fællesrummet.
http://albertinelund.dk-camp.dk/

M.v.h. Klaus Fogh

Fra : www.netink.dk / ww~

Dato : 01-08-07 18:26

Hejsa

> [...]
>til fælles spisning o.l.?
>
>Evt en plads der også udlejer (et enkelt) værelse til den ældste del af

Frigård Camping (www.fricamp.dk) i Kollund har en KÆMPE lade, men om
man kan låne/leje denne ved jeg ikke ?

--

Lars Engelhardt
www.GPSdebat.dk

Fra : Jens

Dato : 02-08-07 10:57

"www.netink.dk / www.PCalarm112.dk / www.GPSdebat.dk"
<infoFJERN@netinkFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa

> Frigård Camping (www.fricamp.dk) i Kollund har en KÆMPE lade, men om
> man kan låne/leje denne ved jeg ikke ?
>
> --
>
> Lars Engelhardt

De har en stor flot opholdsstue som man kan låne for 500kr der er køkken med
alt tilbehør.
mvh
jens

Fra : drm

Dato : 06-08-07 20:23

Saltum Strand Camping har en fællesstue, der ligger lige ved siden af
køkkenet - der kan sagtens være 16 personer - ring og snak med dem.

mvh
Dorthe