Krik camping ved agger
Fra : Ukendt

Dato : 30-07-07 14:49

jeg har hørt om lidt problemer på ovennævnte plads

noget med at bummen lukker før tid der skulle være åbnet til 2300 men den
lukkede min 10 min før så de kunne ikke komme ind med bilen ret surt når de
havde computerudstyr og gpsudstyr for mange penge.....

så den kan ikke anbefales......

noget lignende oplevede de på krohavens camping ved snedsted

ved ikke om det hører hjemme her i gruppen men nu er det her altså

mvh Brian

Fra : Kent

Dato : 30-07-07 21:26

"Brian Kærgård" <dsl166095(SNABEL-A)vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> noget lignende oplevede de på krohavens camping ved snedsted
>
> ved ikke om det hører hjemme her i gruppen men nu er det her altså

Jeg håber meget, du har påpeget det overfor lejrcheferne,
før du skriver om det her! Har du det? Lyder bare som om, at
uret til bommens lukkemekanisme er lidt foran - som ville blive
rettet, hvis du kontaktede lejrchefen.

Kent.

Kent.

Fra : Ukendt

Dato : 31-07-07 07:44

"Kent" <Sunshine@NOSPAMpc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> før du skriver om det her! Har du det? Lyder bare som om, at
> uret til bommens lukkemekanisme er lidt foran - som ville blive

Det er påpeget overfor begge steder......

Fra : Kent

Dato : 31-07-07 08:00

> "Kent" <Sunshine@NOSPAMpc.dk> skrev i en meddelelse

> Det er påpeget overfor begge steder......

OK.

Hvilken begrundelse gav de så for ikke at ville lade
bommen gå ned senere på det korrekte tidspunkt?

Kent.

Fra : Ukendt

Dato : 31-07-07 08:14

> [...]
>
> OK.
>
> Hvilken begrundelse gav de så for ikke at ville lade
> bommen gå ned senere på det korrekte tidspunkt?

Det ved jeg ikke det var som sagt ikke mig der var der men de mente ikke der
var noget galt med uret i deres computer selvom frk kloken ikke sagde det
samme.......

mvh Brian

Fra : Kent

Dato : 31-07-07 18:32

> [...]
> der var noget galt med uret i deres computer selvom frk kloken ikke sagde

Du er meget useriøs!

Kent.

Fra : Ukendt

Dato : 31-07-07 18:50

"Kent" <Sunshine@NOSPAMpc.dk> skrev i en meddelelse

> "Brian Kærgård" <dsl166095(SNABEL-A)vip.cybercity.dk> skrev i en
> [...]

det er da fint for mig du har den holdning.......

Fra : Torben

Dato : 31-07-07 08:50

"Brian Kærgård" <dsl166095(SNABEL-A)vip.cybercity.dk> wrote in message

> noget med at bummen lukker før tid der skulle være åbnet til 2300 men den
> lukkede min 10 min før så de kunne ikke komme ind med bilen ret surt når
> de havde computerudstyr og gpsudstyr for mange penge.....

Ehh, hvad har computerudstyr og gpsudstyr lige med sagen at gøre?

mvh
Torben

Fra : Joke

Dato : 31-07-07 11:07

"Torben" <real_anonymous@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Brian Kærgård" <dsl166095(SNABEL-A)vip.cybercity.dk> wrote in message

> Ehh, hvad har computerudstyr og gpsudstyr lige med sagen at gøre?

Ja det er sku egenligt et godt spørgsmål, det havde været værre hvis man
havde noget rigtig tungt med på en trailer som skulle slæbes ind

hilsen

Johnny

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 31-07-07 17:11

> [...]
>
> noget lignende oplevede de på krohavens camping ved snedsted
>
> ved ikke om det hører hjemme her i gruppen men nu er det her altså

Nej det var da godt nok forfærdeligt Brian. Tænk sig at lukke "bummen" 10
min. for tidligt så nogen stakkels mennesker skulle slæbe deres tunge
computer og gps helt hen til campingvognen.
Tsk. tsk, du burde nok fortælle Ekstrabladet om en sådan skandale.

Steen.

Fra : Jan Boegh

Dato : 31-07-07 18:15

Steen Jakobsen skrev i 46af5f1a$0$2710$edfadb0f@dread15.news.tele.dk
dette:

> [...]
> deres tunge computer og gps helt hen til campingvognen.
> Tsk. tsk, du burde nok fortælle Ekstrabladet om en sådan skandale.

LOL

Fra : Peter

Dato : 04-08-07 01:30

"Steen Jakobsen" <ingen@post.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> computer og gps helt hen til campingvognen.
> Tsk. tsk, du burde nok fortælle Ekstrabladet om en sådan skandale.

Jeg håber da ikke, at du er lige så dum, som du lyder.

Brian gør os formodentlig alle en tjeneste ved at informere om, at der på de
pågældende campingpladser kan være problemer.
Er du ikke enig, så camper du bare der.
Jeg skal nok holde mig væk.

Peter

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 04-08-07 09:10

"Peter" <doc_069X@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Brian gør os formodentlig alle en tjeneste ved at informere om, at der på
> de pågældende campingpladser kan være problemer.
> Er du ikke enig, så camper du bare der.
> Jeg skal nok holde mig væk.

Det kan jeg godt forstå. Det lyder som der er alvorlige problemer på den
plads. :-/

Steen.

Fra : Henrik

Dato : 04-08-07 14:52

Vi har været på den plads og kommer aldrig der mere. Vi bestilte en
sæsonplads. da vi fik lovet at der var trådløsnet på hele l pladsen. men der
vi tog hjem efter sommerferien og ikke blev hele tiden ud. og der var ikke
noget net selv om de har lovet det flere gange, vi blevet holdet hen med
snak. Det er den værste plads vi har været i de 14 år vi har camperet. Hold
jer væk fra denne plads.

Mvh

Henrik C

Fra : Ukendt

Dato : 04-08-07 18:17

"Henrik" <polle@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med snak. Det er den værste plads vi har været i de 14 år vi har camperet.

tak for opbakningen kære venner, det var heller ikke for at genere nogen her
i nyhedsgruppen..... det var såmænd bare for at hjælpe jer, synes ikke der
er nogen grund til andre får samme dårlige sommeroplevelse som min søster og
familien fik. Når jeg kommer på en campingplads forventer/håber jeg på en
god oplevelse og det mener de bestemt ikke det var.

Men hvis nogen skal på camping på langeland så vil jeg da gerne anbefale en
plads hvis det altså er okay her... hehe, det er Billevænge camping nær
Spodsbjerg og rudkøbing der var min kone og jeg i uge 29 i år de er rigtig
flinke og behjælpelige altid det var en god oplevelse og der er gode køkken
og bad forhold.

Mvh Brian

Fra : Sten Bo

Dato : 15-08-07 08:01

> [...]
>
> Brian gør os formodentlig alle en tjeneste ved at informere om, at der på
> de pågældende campingpladser kan være problemer.

Ja det er vel ikke selve det skete der er så vigtigt - men måden det det
derefter takles på.

Spørgsmålet er så om der kan udledes noget generelt om pladsen ud fra det
her. "Pip" på nettet blir tit blæst op til kæmpeting og så er det bare en
enkelt episode i en lang sommer.

Værre hvis der generelt mangel papir på dasset. Det er grimt.

--

Du Jacob. Der er ikke noget papir her!
Nåe.... Heller ikke her! ... Jamen så tag da en 100 kr.seddel!