Stor plads i Spanien søges
Fra : LH

Dato : 28-07-07 20:59

Hejsa,

Vi søger en stor plads ved middelhavet i Spanien.
Der skal helst være en kæmpe pool og tæt på stranden.
Hvis den ligger tæt på en by med lidt liv ville det være perfekt.

Hvem kender noget

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 28-07-07 22:35

"LH" <lhj26@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Der skal helst være en kæmpe pool og tæt på stranden.
> Hvis den ligger tæt på en by med lidt liv ville det være perfekt.

Ikke jeg - men du kan måske finde inspiration her:

http://www.hanses-campingsider.dk/lande/spanienland.htm

Kurt

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 31-07-07 18:04

> [...]
> Der skal helst være en kæmpe pool og tæt på stranden.
> Hvis den ligger tæt på en by med lidt liv ville det være perfekt.

Ikke for at angribe dig personligt (for der er RIGTIG mange som dig -
herunder såmænd også mine egne børn) men kan du ikke løse et af mit livs
store gåder og fortælle mig hvorfor man slæber en Campingvogn hele vejen
igennem Europa for at komme til middelhavet og bade i en pool??

Peter

Fra : Torben

Dato : 31-07-07 18:46

"Peter K. Nielsen" <glemdet@no.domain> wrote in message

> [...]
> store gåder og fortælle mig hvorfor man slæber en Campingvogn hele vejen
> igennem Europa for at komme til middelhavet og bade i en pool??

Hehe, har du selv prøvet det?

Jeg ville havde svoret, at jeg heller aldrig kom til det - nu har vi så
netop, efter mange overvejelser, været på vores første tur til Gardasøen med
vores Combi-Camp. Og nej, det er absolut ikke sidste gang at vi kaster os ud
i et sådan projekt.

Alternativet havde været 11 kolde regnfulde dage ved vesterhavet, så vi var
*ekstremt* glade for at vi besluttede at køre sydpå denne sommer.

Og jo, havde jeg kørt til middelhavet, så havde jeg nok valgt at bade i
havet fremfor i en bakteriefyldt pool Nu var vi, som nævnt, ved
Gardasøen hvor jeg badede lige så meget i søen som i pool'en. Men har man
små børn (hvilket vi har), så er pool'en et godt sted at være.

mvh
Torben

Fra : Christiansen

Dato : 31-07-07 21:31

> [...]
> Gardasøen hvor jeg badede lige så meget i søen som i pool'en. Men har man
> små børn (hvilket vi har), så er pool'en et godt sted at være.

Har lige været på en plads i Salou 120 km syd for Barcelona. Sanguli Camping
hed den, det var en stor plads med 3 pool områder 2 supermarkeder, en
restaurant og et par barer. Men der er så mange andre gode restauranter lige
uden for pladsen. Der er 150 meter til vandet fra pladsen og stranden er
mange km lang og god plads selv når der er mange mennesker.

Masser af liv i byen og mulighed for lange vandre ture frem og tilbage.

Var i Port Aventure der ligger 5 km fra pladsen. De giver 25 % rabat når
man viser FDM medlemskortet. Brugte rabatten til at købe Fasttrack biletter
(købes sammen med indgangsbiletterne)så går man uden om alle køer og det var
en stor fordel, ellers havde vi stået der endnu for at prøve det hele.

Ja hvorfor slæbe det hele gennem Europa og betale 1000 kr i vejskat plus
masser af brændstof og 4-5 dage til transport totalt ?? Fordi det er en del
af det at campere og så er det bare sådan. Man vil have sit eget med.

Forresten var vi på Castel Montgri camping i Estartit nord for Barcelona for
et par år siden, det var en "Englænder plads" ikke særlig rart de har et
utrolig højt støj niveau.

Christiansen

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 31-07-07 23:21

"Torben" <real_anonymous@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Peter K. Nielsen" <glemdet@no.domain> wrote in message

> Hehe, har du selv prøvet det?

Ja I år er første gang i 30 år vi ikke skal bade i middelhavet - he he- men
vi har sgi aldrig badet i en pool dernede. det kan vi gøre herhjemme

> [...]
> Gardasøen hvor jeg badede lige så meget i søen som i pool'en. Men har man
> små børn (hvilket vi har), så er pool'en et godt sted at være.

tjae vores de yngste er begge 10 år så om du vil kalde dem små er op til dig
(smiler)

Peter

Fra : Jan Boegh

Dato : 01-08-07 08:12

Peter K. Nielsen skrev i 46af6b92$0$90275$14726298@news.sunsite.dk
dette:

> [...]
> livs store gåder og fortælle mig hvorfor man slæber en Campingvogn
> hele vejen igennem Europa for at komme til middelhavet og bade i en

Spørgsmålet er oplagt men svaret er let.
Da vi havde børn med på ferie var et poolområde garanti for legekammerater.
Personligt kunne hver madammen eller undertegnede finde på at nedsænke vore
legemer i inficeret klorvand hvis der er et middelhav lige i nærheden.
For dit spørgsmål gik vel ikke på det forunderlige i at slæbe en CV til
middelhavet i sig selv?

vh
Jan

--