Camping udstyr nærheden af Hvidovre/københ~
Fra : Kokken

Dato : 27-07-07 20:02

He1

En vel udstyret forretning af campingudstyr i nærheden af Hvidovre, er det
Nedergaard i hedehusene ?

Michael

Fra : Kim Bonnesen

Dato : 28-07-07 20:10

Hej Kok

Neergaård ? - Hvis du smutter en tur til Hedehusene er der 3 forretninger
lige efter hinanden på 3 Km strækning.

Startende med Neergårds Camping på ved ud af Hedehusene mod Rosklide , lige
derefter Alph camping , og cirka 1,5 km længre nede mod Roskilde = PJ
caravan.

Desuden finder du Københavns Campingcentrum inde i Valby/Hvidovre ved det
store blå Gastårn på vej ud af Gl. Køge Landevej.

Kim

Fra : Jesper Hartoft

Dato : 28-07-07 20:20

Kokken wrote:
> He1
>
> En vel udstyret forretning af campingudstyr i nærheden af Hvidovre, er det
> Nedergaard i hedehusene ?

Nu ved jeg ikke hvor meget der skal til før den er veludstyret, men du
kan da kigge på Københavns Camping Centrum lige ved Ellebjerg St.
http://www.kbh-camping.dk/

Jesper \
København

Fjern UD fra min mail ved direkte svar