Knaus Azur 540 - Erfaringer søges.
Fra : Webpoint

Dato : 26-07-07 19:46

Hej

Jeg søger lidt info om denne vogn. Syntes ikke der er meget at hente ude på
nettet

Sådan noget som længde / bredde.
12 V og 240 V - kan den det ?
Gode og dårlige sider ved vognen
Og evt. en plantegning

Nogle som kan hjælpe mig ?

Kim

Fra : adria472lu

Dato : 27-07-07 19:03

Ved en simpel søgning på GOOGLE fik jeg 19990 resultater :

http://www.google.com/search?q=Knaus+Azur+540&rls=com.microsoft:*:IE-SearchBox&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourceid=ie7

Men der er sikkert en Knaus Azur 540 ejer der kommer med erfaring,

kim

Fra : Webpoint

Dato : 27-07-07 20:04

Hvordan kunne du tro at jeg ikke allerede havde været ud af den sti. Men som
du selv påpegede, så er mængden af information så overvelmende at det er
umuligt at skille snot fra godt.

Men ok, en ret vital information manglede fra min side - Nemlig vognens
årgang : 1990

Nu, kære adria472lu er jeg så spændt på, hvor godt du mestre Google og kan
goooogle de ønskede oplysninger frem til mig.

Jeg har opgivet

Men iøvrigt er det jo også altid rart at høre den ønskede info, fra hestens
mund - dvs. en tidligere eller nuværende ejer af cv´en.

Bedste sommer ( ha ! ) hilsner

Kim