Gode telt-priser - f.eks Outwell?
Fra : jj92_2

Dato : 20-07-07 00:20

Hej,

SÅ skal der købes 6-8 personers telt med vandsøjletryk på mindst
3000mm.

Sikkert et Outwell eller lignende kvalitet.

Men hvor finder vi de gode priser på telte, savner noget a.la www.edbpriser.dk
eller www.guenstiger.dk - bare for campingudstyr?

Håber i kan hjælpe med gode tips.

Med venlige hilsner
Jens

Fra : Hans

Dato : 21-07-07 21:33

On 2007-07-20 01:19:45 +0200, jj92_2 <jj92_2@hotmail.com> said:

> [...]
>
> SÅ skal der købes 6-8 personers telt med vandsøjletryk på mindst
> 3000mm.
>
> Sikkert et Outwell eller lignende kvalitet.

Jeg er også selv på jagt, efter et Outwell telt, og har fundet frem
til, at det billigst i Danmark.

I Tyskland og England er de ofte dyrere end DK.

www.billigcamping.dk

--
Hans Mouridsen

Fra : jj92_2

Dato : 22-07-07 12:03

Hej Hans

Tak for info.

Hvornår plejer der at være tilbud?

Jeg har en ide om at her til efteråret vil det være muligt at få et
billigere telt, f.eks en udstilingsmodel?

Hvad er jeres erfaringer?

Mvh

Jens

Fra : SB

Dato : 26-07-07 16:50

"jj92_2" <jj92_2@hotmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Find en festival der slutter, så står der masser af telte tilbage, og de er
ret så gratis

fik nu mit outwell billigst i Bilka

Søren