Det blev en kort sæson.
Fra : Webpoint

Dato : 19-07-07 16:33

Hej

Havde fornøjelsen af at ligge på Hasselhus camping i silkeborg i den
forgangende uge. Campingpladsen var der ikke noget at udsætte på, men vejret
!!

Først en masse blæst, så en massen torden og lyn og midt om natten, til
tirsdag brød helvedet løs.

Store hagl væltede ned over os. Taglugerne i vores Chauteau Cantara fra 88
blev smadret og det væltedet ind med hagl og vand.

½ time efter var det overstået. Status : 2 smadrede taglemme. Et tag på
campingvognen som ligner ansigtet på en 14 årig med acne og en Seat Toledo
som skal totalt omlakeres.

Så nu skal bilen til autolakeren og campingvognen ud til forhandleren. Bilen
skal nu nok komme på gaden igen, men jeg har mere mine tvivl omkring
campingvognen.

Surt, når man tænker på alle de dejlige timer som jeg har haft i den.

Nu bliver det så bare spændende hvad forsikringsselskabet ( Trekroner )
siger til det hele. Håber på det bedste.

Nu var vi jo ikke de eneste, så lad høre fra andre som var med igennem den
tur !

Kim
Odense

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 20-07-07 00:48

> Nu bliver det så bare spændende hvad forsikringsselskabet ( Trekroner )
> siger til det hele. Håber på det bedste.

Een ting er sikkert... du kunne ikke have valgt et bedre forsikringsskab!
Trekroner Forsikring samarbejder jo netop med DCU om de bedste forsikringer
på markedet.

Jeg er assurandør i selvsamme selskab. (Hvilket jo nedsætter min
troværdighed betydeligt , Men der er lavet en uvildig "rapport", der
tydeligt viser, at hvis man vil have de bedste dækninger (dækker fortelte op
til 8 år til nyværdi), er det hos Trekroner man skal være forsikret. Og
dette gælder ikke kun på campingvognen.

Dette er IKKE en reklame, og jeg har ingen indflydelse på erstatningen. Jeg
håber naturligvis at du og taksator når frem til en tilfredstillende sum /
løsning.

Mvh

Jasper Norman Ahrensbach

Fra : Jan Boegh

Dato : 20-07-07 11:01

Jasper Norman Ahrensbach skrev i
469ff848$0$69195$edfadb0f@dread12.news.tele.dk dette:

> Dette er IKKE en reklame

Hva dælen vil du så kalde det?

vh
Jan

Fra : Knud

Dato : 20-07-07 16:58

"Jasper Norman Ahrensbach" <jasper@FJERNESahrensbach.com> skrev i en
meddelelse news:469ff848$0$69195$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Dette er IKKE en reklame, og jeg har ingen indflydelse på
> erstatningen. Jeg håber naturligvis at du og taksator når frem til en
> tilfredstillende sum / løsning.

Det er heller ikke reklame når jeg siger at jeg bliver bedre behandlet i
Nykredit.
Jeg får både en god rente på mit lån, en god rente på min lønkonto, et
par gode flasker vin når jeg kommer forbi afdelingen,,, men det er
stadig ikke reklame for Nykredit.
Ja, sådan er der jo så meget.
Mvh Knud

Fra : Jan Boegh

Dato : 20-07-07 11:06

Webpoint skrev i 469f8406$0$14001$edfadb0f@dread15.news.tele.dk dette:

> Campingpladsen var der ikke noget at udsætte på, men
> vejret !!
>
> Først en masse blæst, så en massen torden og lyn og midt om natten,
> til tirsdag brød helvedet løs.

Åh ja, så er man da bekræftet i at fire uger i Italien er hele investeringen
værd. Ikke en dråbe regn - dagtemperaturer omkring de 30 og nattemperaturer
omkring 20 grader, 5-stjernede seværdigheder, god mad, fremragende vin og
bunker af charmerinde italienere, hvad mere kan man ønske sig (bortset fra
en ferie, der ikke ER brugt)?

Kort rapport fra besøgte pladser følger senere.

Fortsat^H^H^H^H^H^H^T God sommer!

vh
Jan

http://jan.boegh.net/foto.htm
Billeder fra en dansk 'ørken' http://jan.boegh.net/Album/Milen/index.html

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 20-07-07 17:47

"Jan Boegh" <spamhater@nowhere> skrev i en meddelelse
> Webpoint skrev i 469f8406$0$14001$edfadb0f@dread15.news.tele.dk dette:

Hej Jan,

Varlige inde på din side. (flotte billeder)

JEg læste også om dine krav til campingpladser, og om hvordan de forskellige
campingførere kan være lidt svære at læse.

Vi stiller samme krav som du, og camperer en del i den nordlige del af
tyskland i for og eftersæson (er inden for rækkevidde ved lange weekends og
½ pris af danske pladser)

JEg finder pladserne på nettet, og bruger så google earth til at finde
pladsen. ud fra billederne, belligenhd og pris har jeg efterhånden fået et
særdeles godt instinkt til bestemmelse af en campingplads

Peter

Fra : jesper nielsen

Dato : 20-07-07 19:14

Hej Jan
Åh ja - der er da ikke noget så rart, som at blive bekræftet i sit eget
heldige valg.mhhh.
Held og lykke til Kim med hans cv. Det var da en hidsig oplevelse.
hilsen
Jesper