Nybegynder spørgesmål.
Fra : Kokken

Dato : 17-07-07 16:07

Hej

Nu har vi fået vores CC og skal så til at campere rundt omkring i landet,
MEN ...

* Skal vi har forskellige kort /campingpas til feks. FDM pladser, dansk
camping union pladser, camping danmark. ?
* Hvad er det en fordel at være medlem af. ?

Nu er der nok en del religion i spørgesmålene så vær søde.

VH / Michael

Fra : Ivan Sparvath

Dato : 17-07-07 17:31

"Kokken" <michael.tidemand.nielsen@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

Hej Michael, god tur rundt i landet.
Det eneste I skal bruge er et Campingpas. Kan fåes i Turist-info'er,
FDM-butikker etc.
De fås både som Nordisk (blå) og Internationalt (gult).
Medlemskab af de forskellige foreninger giver blot rabat på overnatningerne.

Hilsen
Ivan

Fra : urlex

Dato : 20-07-07 12:05

On 17 Jul., 19:30, "Ivan Sparvath" <ivan.sparvathNOS...@stofanet.dk>
wrote:
> [...]
> De fås både som Nordisk (blå) og Internationalt (gult).
> Medlemskab af de forskellige foreninger giver blot rabat på overnatningerne.

Bliv medlem af Back to nature www.backtonature.dk/home/index2.htm
(har ikke noget med nudister at gøre)
vh urlex

Fra : Kim Bonnesen

Dato : 23-07-07 21:48

Flere af camping foreningerne tilbyder disse pas , som en del af deres
medlemsskab.
F.eks. www.DCK.dk eller www.DCU.dk m.fl.
og hvilken der er bedst må vel være et spørgsmål om hvad man primært vil med
sin Camping.
Hver organisation har vel sine "særegne" ting , som f.eks. back to nature ?

Prøv eventuelt www.Hanses-campingsider for list inspiration til Camping
Kim

Fra : SB

Dato : 26-07-07 16:55

> Bliv medlem af Back to nature www.backtonature.dk/home/index2.htm
> (har ikke noget med nudister at gøre)
> vh urlex

Jeg er kun medlem af tophjælp med min campingvogn, (har ikke noget
reservehjul)
Regner jeg på hvad DCU, FDM osv koster, kan det jeg spare ved at campere
ikke betale det.
Og hvorfor give penge ud til noget jeg ikke har noget at bruge til?

vil mene at man bare skal trille ud og campere, finder man så at de
forskellige organisationer har noget at tilbyde man kan bruge, ja så kan man
melde sig ind

Campingpas kan man få på stort set alle campingpladser, så plejer at få det
der, er jo alligevel på stedet.

Søren