Ud i det blå - Kan man det?
Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 12-07-07 12:56

Hej NG,

Vi overvejer at køre til enten Tjekkiet eller Polen, uden at reservere plads
i forvejen.

Sidst jeg var i Tjekkiet (1992) var det ikke noget problem. De fleste
pladser var til at komme ind på inden for max 24 timer.

Men er det stadig sådan?? eller er det et must at reservere på forhånd??

Peter

Fra : Brian Lund

Dato : 13-07-07 06:53

> [...]
> pladser var til at komme ind på inden for max 24 timer.
>
> Men er det stadig sådan?? eller er det et must at reservere på forhånd??

Vi reserverer stort set aldrig plads nogen steder, sidste år var vi i
Slovakiet og siden Tjekkiet, den plads vi egentligt ville have lagt på ved
Prag var fuldt belagt, men manden i receptionen var så flink at dirigere os
til en plads i nærheden, der var masser af frie pladser dér... Så medmindre
du absolut VIL ligge på en bestemt plads skulle det ikke være noget problem!

Brian

Fra : Anette

Dato : 20-07-07 00:57

Brian Lund wrote:
> Vi reserverer stort set aldrig plads nogen steder, sidste år var vi i
> Slovakiet og siden Tjekkiet,

Vi reserverer aldrig plads og er aldrig rendt ind i problemer.
Som du skriver Brian, henviser de som regel altid til andre der har plads.
Vi var sidste år i Spanien og Polen, og har i år (igen været i
Andalusien og i Syd-Tyskland.

/ Anette