Westfalia SSK stabilisatorkobling i udu
Fra : Freddy O. Christense~

Dato : 10-07-07 10:31

Der sidder en lille cylinder der vist skal være gas i på den. Men den sidder
uhjælpeligt fast. Kan dog drejes rundt. Og når jeg spænder den på bilen er
der ikke meget modstand. Nogen der ved noget om hvad man kan gøre med
cylinderen? Købe ny og skifte? Campingforhandleren jeg spurgte meldte bare
pas.
Den er magen til denne:
http://www.fstyr.dk/graphics/synkron-library/faerdselsstyrelsen/Dok/Love/Meddelelser/1669.pdf

--
Freddy
RR 84 TDi + Safari 470D

Fra : John 8900

Dato : 13-07-07 17:32

Hej Freddy

Jeg tror ikke der er gas i cylindweren, kun en fjeder.
Så; prøv at gi' den noget "caramba" og lidt motion, man kan købe nye
"bremsebelægninger" til den. ( de cylindriske stempler, som armene trykker
ind)

Mvh
John
Solifer 540DL