Italien - hvilke stik?
Fra : Torben

Dato : 10-07-07 09:19

Hej,

hvilke stik skal jeg have med til Italien. På campingpladsens hjemmeside
står der:
"They are all provided with electricity (6 amps)"

Betyder ovenstående at jeg ikke skal have andet med end mit 25 meter lange
kabel inkl. CE-stik?

mvh
Torben

Fra : www.netink.dk / ww~

Dato : 10-07-07 15:03

Hejsa

>Betyder ovenstående at jeg ikke skal have andet med end mit 25 meter lange
>kabel inkl. CE-stik?

De benytter samme som os !

--

Lars Engelhardt
www.GPSdebat.dk

Fra : Dan Andersen

Dato : 10-07-07 15:37

"Torben" <real_anonym@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> "They are all provided with electricity (6 amps)"
>
> Betyder ovenstående at jeg ikke skal have andet med end mit 25 meter lange

jep... samme stik som i DK samt CE stik. - læg lige mærke til 6A= 1320 W -
en hel del campingpladser har kun 6A, så det er ikke de helt store
strømstyrker, du kan trække!

--
Med venlig hilsen - Dan Andersen