Udlejning af Camper
Fra : hafelaffen

Dato : 10-07-07 08:40

Hejsa
Når vi nu får vores autocamper melder der sig nogle spørgsmål, som jeg
håber i kan hjælpe med.

Autocamperen er en brugt vogn fra 95, men i rigtig god stand.
Mange af vores venner og kollegaer har spurgt om de dog ikke lige
kunne "låne" eller leje den i en uges tid, de vil meget gerne betale
for det.

Men hvordan pokker gør man ?
Jeg er sikker på at min almindelige forsikring på bilen ikke giver
mulighed for dette. Hvis jeg låner den ud er jeg ikke sikker på at de
dækker noget som helst.

Men hvad for en forsikring skal man så vælge, og hvilket selskab har
sådanne forsikringer ?

Hvad er prisen, kontra almindelig forsikring..

Har i andre nogle eksempler, jeg skal måske oprette mig selv som et
firma...

Ja, som i kan læse, er der mange spørgsmål.

Mange Hilsner
Haffe.

Fra : Freddy O. Christense~

Dato : 10-07-07 10:36

> [...]
>Mange af vores venner og kollegaer har spurgt om de dog ikke lige
>kunne "låne" eller leje den i en uges tid, de vil meget gerne betale
Jamen så aftal en pris og gør dem opmærksom på at de hæfter for skader.
Fotografer evt. vognen inden hvis du frygter tvist.
>Men hvordan pokker gør man ?
>Jeg er sikker på at min almindelige forsikring på bilen ikke giver
>mulighed for dette. Hvis jeg låner den ud er jeg ikke sikker på at de
>dækker noget som helst.
Hvis de har anhængertræk på bilen, skal den være noteret af deres
forsikringsselskab. Det dækker kun ansvar. Ikke Kasko.
>Men hvad for en forsikring skal man så vælge, og hvilket selskab har
>sådanne forsikringer ?
Vil du have Kasko ringer du da bare rundt og spørger selskaberne. Men på en
12 år gammel Autocamper er det næppe anstrengelserne værd. Hvad er værdien?

>Har i andre nogle eksempler, jeg skal måske oprette mig selv som et
>firma...
Det tror jeg bestemt ikke.
>Ja, som i kan læse, er der mange spørgsmål.
Og sikkert flere svar.